Klopt, maar Johan kan ook aardig grof zijn. Youp zal niet snel een scheidsrechter met een Stormbahnführer vergelijken.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb gisteren een hele show van Youp van't Hek gezien maar moet toch bekennen dat Johan grappiger is. Meer dan hard vloeken en tieren komt er bij hem ook niet echt uit.
"Daar had meneer pastoor vroeger veel aan te likken" was wel een grappigquote:Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef DrDentz het volgende:
Maar die Youp gaat zo tekeer van "Godverdomme godsgodskolere wat een homo is die Arie Boomsma!" Johan vloekt niet, dat is een gentleman.
Gijpie is wat dat betreft meer een cabaretier dan de Snor. Bij Gijp zijn de grappen soms iets te veel geproduceerd en is het soms een trucje wat hij opvoert. Bij Derksen komen de grappen spontaner over.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:36 schreef tjoptjop het volgende:
Cabaretiers vallen vaak door de mand omdat ze niet adrem zijn. Ik kan me nog eens Brusselmans en een of andere cabaretier herinneren. Brusselmans was vele malen grappiger puur omdat hij snel overal op in kon haken.
Het is niet voor niets dat cabaretiers vaak vooraf uitgedachte shows hebben
Gijp heeft ook altijd wat tijd nodig. Zo vind ik hem bij de uitzendingen zoals bijv. direct na de Europa League wedstrijden niet sterk. Hij moet er even een nachtje over slapen en het op een rijtje zetten voordat hij met iets grappigs komt.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gijpie is wat dat betreft meer een cabaretier dan de Snor. Bij Gijp zijn de grappen soms iets te veel geproduceerd en is het soms een trucje wat hij opvoert. Bij Derksen komen de grappen spontaner over.
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Wordt weer tijd voor Wouter Bos. Wie is er vanavond te gast?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Wouter Bos voegt helemaal niets toe aan VI. Hij valt weliswaar niet snel door de mand, maar hij heeft geen enkele voetbalkennis, en tevens zeer gebrekkige kennis over de financiële stand van zaken bij clubs. Dat hij minister van Financiën is geweest wil niet zeggen dat hij alle in- en outs van clubs kent.
Vind ik ook wel, ik kan Gijp best waarderen, maar ik moet pas echt lachen als Derksen weer een harde cynische opmerking maakt.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gijpie is wat dat betreft meer een cabaretier dan de Snor. Bij Gijp zijn de grappen soms iets te veel geproduceerd en is het soms een trucje wat hij opvoert. Bij Derksen komen de grappen spontaner over.
Ik vind niet dat hij het kan maken om te vertrekken zonder afscheid te nemen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien zonder graydon eindelijk! Die gaat bij ADO den haag werken!
Als Derksen en Genee weer eens over iets pietluttigs aan het kibbelen zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, ik kan Gijp best waarderen, maar ik moet pas echt lachen als Derksen weer een harde cynische opmerking maakt.
Dat kijk ik wel terug, VI moet je live zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef msnk het volgende:
Eriksen en Van Hanegem bij Holland Sport had ik ook wel willen zien maar ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |