abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93432347
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:19 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Hopen dat ze bij EL een beetje snel zijn met het plaatsen op de site...

Doordekken is altijd wel geinig. Maar leukste was natuurlijk toen ze het nog als 'Voetbal Insite' voor de VI-site maakten, dagelijks om 6 uur 's ochtends op de plee bij Van der Valk of bij een kasteeltje in Vianen, of bij Johan in de achtertuin.
Dat was ook voor Eredivisie live alleen mochten ze het toen tevens op de site plaatsen. Vandaar dat de meeste dagelijkse afleveringen van Doordekken nog op de site van Eredivisielive staan ;). (mocht je ze terug willen zien)
pi_93432536
wie is er vanavond eigenlijk te gast bij vi?
  maandag 28 februari 2011 @ 11:22:55 #128
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_93432630
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:20 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
wie is er vanavond eigenlijk te gast bij vi?
Heertje :)
pi_93432828
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:22 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Heertje :)
Leuk!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93437852
Jammer dat Doordekken nog niet online staat...
pi_93437957
Mattijsje Gaydon naar ADO.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 28 februari 2011 @ 13:46:58 #132
198365 Morendo
The Real Deal
pi_93438006
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:46 schreef marcodej het volgende:
Mooie transfer voor hem.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_93438024
quote:
Sparta was het toch? :o

Edit: dus toch Ado wel verrassend dat hij Sparta links laat liggen als hoofdsponsor :P
pi_93438173
quote:
Yay, die zien we dus ook niet meer terug bij VI! *O*
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_93438314
Wie zegt dat er geen vervanger komt :P
  maandag 28 februari 2011 @ 13:57:43 #136
311468 Van_Poppel
pi_93438490
Jammer. Zijn bijdragen op maandag waren altijd zeer verfrissend. Hij kon goed uitleggen dat het financieel zeer slecht gaat met de eredivisieclubs en dat ze dringend moeten bezuinigen en hopen dat ze hun spelers voor veel geld kunnen verkopen. Hij had ook 100% gelijk dat ze moeten proberen in Europa zo ver mogelijk te komen, want dat levert veel geld op. En je weet het in Europese wedstrijden maar nooit. Het is namelijk 11 tegen 11 en de bal is rond.

VI zal nooit meer hetzelfde zijn. Wat mij betreft doeken ze het programma per direct op. ;(
pi_93438669
quote:
9s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer. Zijn bijdragen op maandag waren altijd zeer verfrissend. Hij kon goed uitleggen dat het financieel zeer slecht gaat met de eredivisieclubs en dat ze dringend moeten bezuinigen en hopen dat ze hun spelers voor veel geld kunnen verkopen. Hij had ook 100% gelijk dat ze moeten proberen in Europa zo ver mogelijk te komen, want dat levert veel geld op. En je weet het in Europese wedstrijden maar nooit. Het is namelijk 11 tegen 11 en de bal is rond.

VI zal nooit meer hetzelfde zijn. Wat mij betreft doeken ze het programma per direct op. ;(
Wow... misschien kan jij dan naar Sparta nu Mathijs voor Ado heeft gekozen, je hebt er wel de visie voor! :o
  maandag 28 februari 2011 @ 14:06:22 #138
198365 Morendo
The Real Deal
pi_93438837
Als je Verhoek en Toornstra kunt verkopen voor vijf ton ieder moet je het gelijk doen. Heb je toch mooi een miljoen binnen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_93439513
quote:

Oh men the horror. ;(
pi_93439586
Ik mis nog een gifje van Heertje :{
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93439605
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_93439993
quote:

Misschien dat ze als laatste redmiddel Wouter Bos nog kunnen strikken voor zijn plek. Die man is zo geloofwaardig en betrouwbaar. Met een fantastich financieel inzicht. En als hij eenmaal een standpunt inneemt stapt hij er ook nooit meer vanaf. Wat een wereldfiguur... de enige redding voor VI. Ze missen dan alleen wel een zeer gerespecteerde tafelgast, maarja je kan niet alles hebben, toch?
pi_93440069
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:35 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Misschien dat ze als laatste redmiddel Wouter Bos nog kunnen strikken voor zijn plek. Die man is zo geloofwaardig en betrouwbaar. Met een fantastich financieel inzicht. En als hij eenmaal een standpunt inneemt stapt hij er ook nooit meer vanaf. Wat een wereldfiguur... de enige redding voor VI. Ze missen dan alleen wel een zeer gerespecteerde tafelgast, maarja je kan niet alles hebben, toch?
Ik denk dat Bos het te druk heeft met KPMG ;)
pi_93440478
Komop, de bijdrages van Graydon werden eerder veel al gedaan door de VI-journalisten, die zichzelf ook regelmatig in de financiële materie van de clubs diepen. De plek van Manders kan dus prima overgenomen worden door (extra) bijdrages van de VI-journalisten.
pi_93440546
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:35 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Wouter Bos voegt helemaal niets toe aan VI. Hij valt weliswaar niet snel door de mand, maar hij heeft geen enkele voetbalkennis, en tevens zeer gebrekkige kennis over de financiële stand van zaken bij clubs. Dat hij minister van Financiën is geweest wil niet zeggen dat hij alle in- en outs van clubs kent.
pi_93440564
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef pberends het volgende:
Komop, de bijdrages van Graydon werden eerder veel al gedaan door de VI-journalisten, die zichzelf ook regelmatig in de financiële materie van de clubs diepen. De plek van Manders kan dus prima overgenomen worden door (extra) bijdrages van de VI-journalisten.
Bij de VI-journalisten twijfel ik altijd een beetje aan de waarheid. Bij Manders durfte ik hem op zijn woord te geloven, die man is een absolute professional.
pi_93440620
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Bij de VI-journalisten twijfel ik altijd een beetje aan de waarheid. Bij Manders durfte ik hem op zijn woord te geloven, die man is een absolute professional.
Manders heeft geen betere (zo niet slechtere) informatie over de financiën van clubs dan VI. Manders heeft alleen betere info over zijn eigen club Sparta dan VI.
pi_93442745
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik denk dat Bos het te druk heeft met KPMG ;)
Hoppa, hebben we gelijk de nieuwe sponsor :P
  maandag 28 februari 2011 @ 17:03:56 #149
311468 Van_Poppel
pi_93446571
quote:
6s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Manders heeft geen betere (zo niet slechtere) informatie over de financiën van clubs dan VI. Manders heeft alleen betere info over zijn eigen club Sparta dan VI.
Het nadeel van Manders was dat hij totaal geen kennis van zaken had en alleen maar clichés en algemeenheden kon braken met de air alsof hij Alan Greenspan is.

Derksen brabbelt er vaak ook maar wat op los, maar dat is tenminste wel grappig. De grapdichtheid van Derksen is vergelijkbaar met Youp Van 't Hek of Theo Maassen. :)
pi_93447441
Derksen heeft vooral zelfspot, en kan enorm adrem reageren op anderen. Daar ligt bij hem het grappige.

Gijp is niet grappig maar heeft vooral een erg aanstekelijke lach
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')