Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
leuk programma, alleen er moet nog een beetje ricky mart in
Ik ook niet... maar hij is wel behoorlijk voorspelbaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
Jadie had ik nog niet eerder gehoord
Dat zal dan voor het eerst zijn. Normaal is 'ie altijd veel te vroeg 's avonds.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk dat Stenders te laat zal zijn
Hopen dat ie Derksen mee kan krijgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zal dan voor het eerst zijn. Normaal is 'ie altijd veel te vroeg 's avonds.
Fred mag presenteren tot Rob er is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk dat Stenders te laat zal zijn
denk dit ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Fred mag presenteren tot Rob er is.
Neequote:
Uhuh.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:01 schreef Elusive het volgende:
rob was leuk @ voetbalinternational
nu het leukste radio programma van de week
Volgens mij is 'ie van T-Mobile hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:04 schreef alors het volgende:
Die reclame is zoooo kut het van Telfort met dat taggen, taggen, taggen
Volgt mooi na het leukste tv-programma van de weekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:01 schreef Elusive het volgende:
rob was leuk @ voetbalinternational
nu het leukste radio programma van de week
die is het geld van Fred en Rob aan het uitgevenquote:
SPOILER: Vrijdag de 13 - 25 februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Whehequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die is het geld van Fred en Rob aan het uitgeven
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:09 schreef hole1988 het volgende:
Don FardonSPOILER: Vrijdag de 13 - 25 februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
de studio's liggen een paar 100 meter van elkaar vandaan.quote:
Hij is er wel jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:11 schreef gerbenp het volgende:
Is rob er nu wel of niet? of is dit stuk van te voren opgenomen?
dit is live ofcquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:11 schreef gerbenp het volgende:
Is rob er nu wel of niet? of is dit stuk van te voren opgenomen?
dit is Touch Hermanquote:
quote:
waar hebben jullie het nou overquote:
better you don't knowquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
waar hebben jullie het nou over
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
waar hebben jullie het nou over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]Ze heeft een gat in haar panty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |