is nog steeds een kneiter van een hitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
ah, fijn, ze hebben net de megahit afgegalmd en ze gaan weer de oude, rolling in the deep, draaien...
ik heb nu liever Rumour has it (of Roemer has it)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is nog steeds een kneiter van een hit
Is al 4 weken terug toch dat die megahit was? En het blijft een goede plaat, dus waarom niet meer draaien?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
ah, fijn, ze hebben net de megahit afgegalmd en ze gaan weer de oude, rolling in the deep, draaien...
nee, ik heb het over die nieuwe van adel, die deze week megahit was. Nu die niet meer megahit is, gaan ze gewoon vrolijk verder met het draaien van de oude hit, rolling in the deep.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef rub3n het volgende:
[..]
Is al 4 weken terug toch dat die megahit was? En het blijft een goede plaat, dus waarom niet meer draaien?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
Beter hadden ze een strakker touw gebruikt, een tightrope
Hahaha ik moest ook meteen aan jou denkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:58 schreef Cee het volgende:
HELDEN. *NSYNC op de radio.Hardcore fan van geweest.
Sorryquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:11 schreef gerbenp het volgende:
GODVER! Had me effe gewaarschuwd dat Bart Peeters er was.... nu mis ik weer wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |