lucky you! ik maar een dik half uurquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:57 schreef CindieY het volgende:
*Zet de radio vast wat harder* Ik zit klaar voor een uur en een kwartier EkStra Weekend!
Minthy komt/jij gaat naar Minthy? Ik heb zometeen een huisverwarmingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lucky you! ik maar een dik half uurmaar wat ik ga doen is natuurlijk veel leuker
ik ga zo de trein inquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Minthy komt/jij gaat naar Minthy? Ik heb zometeen een huisverwarming
En dan de 29 naar de Balk?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga zo de trein inlekker weekend niks doen in Overijssel. nu pizza eten
nee, zo als het een echte gigolo betaamt wordt ik achter Station Zwolle opgepikt. we zullen wel ff zwaaien als we langs je dorp rijdenquote:
Zwaai gelijk ook even als jullie in Zwolle zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, zo als het een echte gigolo betaamt wordt ik achter Station Zwolle opgepikt. we zullen wel ff zwaaien als we langs je dorp rijden
Cool, doe maar luxequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, zo als het een echte gigolo betaamt wordt ik achter Station Zwolle opgepikt. we zullen wel ff zwaaien als we langs je dorp rijden
ik probeer er ana te denken...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zwaai gelijk ook even als jullie in Zwolle zijnIk ben straks ook in Zuid te vinden
dan ben ik er nog nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cool, doe maar luxe
Geen idee hoelaat dat is, maar 20.20u ben ik pleite.
Die eerste twee wel ja, die derde herken ik heel vaag.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef CindieY het volgende:
[..]Fairwell to the fairground? Death? To Lose my life?
Strangers gaat overigens hun nieuwe single worden
ik heb zo'n vermoeden dat ze morgen nog een keer op 1 staanquote:
Erwinaquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:10 schreef michielveenstra het volgende:
WWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDD #ekstraweekend #3fm
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:10 schreef tleemhuis het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:10 schreef gerardekdom het volgende:
WWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNDDD!!! #3fm #ekstraweekend
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:12 schreef Pino112 het volgende:
CeeJayEff
WEEEEEEEEKKEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNND #ekstraweekend
less than 1 minute ago from TweetDeck
Cindy
WWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDD #3FM #Ekstraweekend
Naatje
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNDDDDD #EKSTRAWEEKEND #3FM
1 minute ago from TweetDeck
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:11 schreef ConscienceNL het volgende:
Michiel Veenstra
michielveenstra Michiel Veenstra
WWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDD #ekstraweekend #3fm
Gerard Ekdom
gerardekdom Gerard Ekdom
WWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNDDD!!! #3fm #ekstraweekend
Tjitse Leemhuis
tleemhuis Tjitse Leemhuis
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM
Wat een baasje ben je tochquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:12 schreef Pino112 het volgende:
CeeJayEff
WEEEEEEEEKKEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNND #ekstraweekend
Cindy
WWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDD #3FM #Ekstraweekend
Naatje
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNDDDDD #EKSTRAWEEKEND #3FM
1 minute ago from TweetDeck
bij mij wel tussen naatje en cindieyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:14 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/#!/gerardekdom/status/41198453463859200
Retweeted by ToMalaak and 100 others
![]()
Zijn tweet verscheen heul niet in mijn timeline, heb alleen Tjibbe en Michiel
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bij mij wel tussen naatje en cindiey
Chrome Appje toch? Toch benieuwd hoe dit werkt, hoe heet dat ding nou eigenlijk?quote:
greasemonkey toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Chrome Appje toch? Toch benieuwd hoe dit werkt, hoe heet dat ding nou eigenlijk?
Chromed Bird, naar mij vernoemdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Chrome Appje toch? Toch benieuwd hoe dit werkt, hoe heet dat ding nou eigenlijk?
http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xml jupquote:
tis net zo'n tyfusplaat als die vorige bagger!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef Pino112 het volgende:
Die nieuwe Cee Lo Green is best goed. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Ik vind 'm oké, ik vind dat andere liedje waar ze net een stukje van lieten horen ook leuk! Van wie is 't?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef Pino112 het volgende:
Die nieuwe Cee Lo Green is best goed. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Crystal Fighters - Plagequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind 'm oké, ik vind dat andere liedje waar ze net een stukje van lieten horen ook leuk! Van wie is 't?
Oneensch!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis net zo'n tyfusplaat als die vorige bagger!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:28 schreef ConscienceNL het volgende:
huh huh huh huh huh ja ja ja ja
meer niet?
quote:
Have fun!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
buh, mijn stream heeft het begeven...
maakt niet uit, ik ga er toch vandaag. iedereen een goed weekend en doe geen dingen die ik ook niet zou doen!
voor tvoranjequote:
stream of digitaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ligt 101tv er ook uit? of juist 101tv?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan
Tik 'em aan, ouwe!
Dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
Bart Peeters, over belgenhelden gesproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat is zo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo... En Stenders moet gelijk door naar de studio.
is nog steeds een kneiter van een hitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
ah, fijn, ze hebben net de megahit afgegalmd en ze gaan weer de oude, rolling in the deep, draaien...
ik heb nu liever Rumour has it (of Roemer has it)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is nog steeds een kneiter van een hit
Is al 4 weken terug toch dat die megahit was? En het blijft een goede plaat, dus waarom niet meer draaien?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
ah, fijn, ze hebben net de megahit afgegalmd en ze gaan weer de oude, rolling in the deep, draaien...
nee, ik heb het over die nieuwe van adel, die deze week megahit was. Nu die niet meer megahit is, gaan ze gewoon vrolijk verder met het draaien van de oude hit, rolling in the deep.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef rub3n het volgende:
[..]
Is al 4 weken terug toch dat die megahit was? En het blijft een goede plaat, dus waarom niet meer draaien?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
Beter hadden ze een strakker touw gebruikt, een tightrope
Hahaha ik moest ook meteen aan jou denkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:58 schreef Cee het volgende:
HELDEN. *NSYNC op de radio.Hardcore fan van geweest.
Sorryquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:11 schreef gerbenp het volgende:
GODVER! Had me effe gewaarschuwd dat Bart Peeters er was.... nu mis ik weer wat.
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
leuk programma, alleen er moet nog een beetje ricky mart in
Ik ook niet... maar hij is wel behoorlijk voorspelbaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
Jadie had ik nog niet eerder gehoord
Dat zal dan voor het eerst zijn. Normaal is 'ie altijd veel te vroeg 's avonds.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk dat Stenders te laat zal zijn
Hopen dat ie Derksen mee kan krijgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zal dan voor het eerst zijn. Normaal is 'ie altijd veel te vroeg 's avonds.
Fred mag presenteren tot Rob er is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk dat Stenders te laat zal zijn
denk dit ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Fred mag presenteren tot Rob er is.
Neequote:
Uhuh.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:01 schreef Elusive het volgende:
rob was leuk @ voetbalinternational
nu het leukste radio programma van de week
Volgens mij is 'ie van T-Mobile hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:04 schreef alors het volgende:
Die reclame is zoooo kut het van Telfort met dat taggen, taggen, taggen
Volgt mooi na het leukste tv-programma van de weekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:01 schreef Elusive het volgende:
rob was leuk @ voetbalinternational
nu het leukste radio programma van de week
die is het geld van Fred en Rob aan het uitgevenquote:
SPOILER: Vrijdag de 13 - 25 februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Whehequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die is het geld van Fred en Rob aan het uitgeven
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:09 schreef hole1988 het volgende:
Don FardonSPOILER: Vrijdag de 13 - 25 februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
de studio's liggen een paar 100 meter van elkaar vandaan.quote:
Hij is er wel jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:11 schreef gerbenp het volgende:
Is rob er nu wel of niet? of is dit stuk van te voren opgenomen?
dit is live ofcquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:11 schreef gerbenp het volgende:
Is rob er nu wel of niet? of is dit stuk van te voren opgenomen?
dit is Touch Hermanquote:
quote:
waar hebben jullie het nou overquote:
better you don't knowquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
waar hebben jullie het nou over
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
waar hebben jullie het nou over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]Ze heeft een gat in haar panty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |