FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Sorry, gemist. Ik switch tussen hier en de streams.quote:
Volgens mij stopte Guide iets bij het kussen op z'n bed in.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sorry, gemist. Ik switch tussen hier en de streams.
Sharon veranderde snel van onderwerp!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:14 schreef b_engeltje het volgende:
gerard!!!
zit met shaoron op de bank denkt aan tsunamie ,iemand een ramp overleefd ,en vraagt aan voorbij ganger maik ,of hij een ramp heeft overleefd ,door vragen aan iederen gerard!!!
Best knap ze hadden het zelfs over een tsunamiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:13 schreef Lemar het volgende:
Misschien heeft iemand wel een ramp overleeft, Sharon lult gewoon door.
hoe waagt die trol datquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef Day het volgende:
[..]
Sharon veranderde snel van onderwerp!
Ja, Femke Heemskerk won de gouden plak op de estafette.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef Lemar het volgende:
Wordt die zwem estafette aan Flip gelinkt omdat hij met een zwemster een relatie had?
dat weten ze toch niet of heeft hij dat verteld?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef Lemar het volgende:
Wordt die zwem estafette aan Flip gelinkt omdat hij met een zwemster een relatie had?
maik ademtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo Laura gaat maar weer even nare geluiden maken met haar mond.
En Maik..
Maik
sjah.
Omdat ze de geheimen nog niet kunnen linken aan de deelnemers. En dat is ook verdomd moeilijk, zoniet onmogelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef itsbas het volgende:
Jammer dat ze onbewust zoveel weten maar niet drukken
Er is gisteren een vraag gesteld over hoeveel mensen er meedoen met die estafettequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat weten ze toch niet of heeft hij dat verteld?
ik vind dat ze dat slim doet!quote:
PETS naar achter met die elleboog!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:16 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
en alex zit weer aan laura
Relatie met Laura fake is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef boarn het volgende:
Gerard zegt net; ik dacht vanaf het begin af aan al dat Guido professioneel gamer is...
Dat is toch het geheim van Guido??!
Philip zei 4 als je niet de 2 reserve meeteltquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er is gisteren een vraag gesteld over hoeveel mensen er meedoen met die estafette
Dat was zijn orginele geheim ja maar nu niet meerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef boarn het volgende:
Gerard zegt net; ik dacht vanaf het begin af aan al dat Guido professioneel gamer is...
maar in het huis weten ze toch niet dat hij ene relatie had met een zwemsterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er is gisteren een vraag gesteld over hoeveel mensen er meedoen met die estafette
Ja maar faalhaas heeft een zwem verleden, dat weten zequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Philip zei 4 als je niet de 2 reserve meetelt
hij zei pokeraarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef boarn het volgende:
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
maar in het huis weten ze toch niet dat hij ene relatie had met een zwemster
Nog niet en dat is jammer. Dat kutgeheim van die fakerelatie staat daar nog tussen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef boarn het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef Soury het volgende:
Heeft Aafke nou van die konijnen sloffen aan
Oh, oke.. Pff.. een streamer kan ook niet alles weten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja maar faalhaas heeft een zwem verleden, dat weten ze
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef Soury het volgende:
Gaan ze niet terug naar hun oude geheim dan als de 2 weken van de relatie voorbij zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat was zijn orginele geheim ja maar nu niet meer
Ze heeft Flappie vermoord?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef Soury het volgende:
Helaas niet.. (begreep ik)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:20 schreef boarn het volgende:
[..]
Gaan ze niet terug naar hun oude geheim dan als de 2 weken van de relatie voorbij zijn?
Sexyquote:
De relatie is geen 2 weken maar de volle mepquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:20 schreef boarn het volgende:
[..]
Gaan ze niet terug naar hun oude geheim dan als de 2 weken van de relatie voorbij zijn?
ze gebruikt haar lange benen als strijkplank?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Blauwe plekken van Laura zijn daar ook goed te zien. (de reden dat ze 25 leggings bij zich heeft)
Geen idee, ik beperk wat ik hoor en zie op de streams.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
ze gebruikt haar lange benen als strijkplank?
of doet ze karate
Biljante capquote:
Lol.quote:
Jo!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:27 schreef Tamaartje het volgende:
Alex: Als je nu zou moeten zeggen bij wie die schoen en slaappillen horen wie denk je dan?
Iemand: een man!
Iemand anders: Monique
Sofia dacht Monique en ze wil niet zeggen waarom.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:27 schreef Tamaartje het volgende:
Alex: Als je nu zou moeten zeggen bij wie die schoen en slaappillen horen wie denk je dan?
Iemand: een man!
Iemand anders: Monique
Guido meteen rennen!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:28 schreef Stranger het volgende:
Oeh da's een goede van moniek dat philip het wilhelmus moest zingen
¤2.500,-quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:30 schreef jodev het volgende:
Hoeveel geld moet iemand precies hebben om te mogen drukken?
2500quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:30 schreef jodev het volgende:
Nee, toch niet, maar als ze zouden zeggen een relatie (hebben gehad) met een speler die aan de Olympische spelen zou hebben deelgenomen, wel.quote:
2500.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:30 schreef jodev het volgende:
Omdat het misschien een interesse van hem is??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:30 schreef Stranger het volgende:
Waarom zou Guido hem kennen als het waterpolo was?
Dan krijgen ze te horen dat ze warm zitten of in de goede richting. Wordt echt nog niet goedgekeurd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, toch niet, maar als ze olympische spelen zouden zeggen wellicht.
En dan ken je iedereen? Flip doet wel aan waterpolo, maar da's niet zn geheimquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Omdat het misschien een interesse van hem is??
Ja dat kan dan nog wel even duren voordat ze het echt hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:31 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dan krijgen ze te horen dat ze warm zitten of in de goede richting. Wordt echt nog niet goedgekeurd.
Ik was nog niet klaar met editten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:31 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dan krijgen ze te horen dat ze warm zitten of in de goede richting. Wordt echt nog niet goedgekeurd.
Ja, ik had ook nog nooit van die dame gehoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:32 schreef Lemar het volgende:
De link naar Heemskerk leggen is nu wel moeilijk hoor.
Ik denk dat 'Philip heeft/had een relatie met olympisch goud' wel genoeg is, dat is opzich niet heel moeilijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:32 schreef Lemar het volgende:
Serv is erbij!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:32 schreef Lemar het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:33 schreef Killersmile het volgende:
Flip krijgt er 2500 mee om weer op alex te drukken
Maar ik zou het wel heel leuk vinden als er nu 1 geraden zou wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:34 schreef b_engeltje het volgende:
maar aan de andere kant als ze het raden heeft flip geen geheim meer en zal hij snel genominerd worden ,dat vind dan wel weer jammer
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:33 schreef Ceetje.. het volgende:
ik gun het servio en sofia om hun geld kwijt te raken
Gaat erom dat iemand geld in zijn / haar kluis heeft, want dat kun je winnen. Zonder geld ben je dus minder interessant.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:34 schreef b_engeltje het volgende:
maar aan de andere kant als ze het raden heeft flip geen geheim meer en zal hij snel genominerd worden ,dat vind dan wel weer jammer
at wel maar nog niet flipquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar ik zou het wel heel leuk vinden als er nu 1 geraden zou worden
dan blijft sofia! en toch zie ik haar gejank ook als een missie..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar ik zou het wel heel leuk vinden als er nu 1 geraden zou worden
http://www.spixtv.nl/#streamsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:35 schreef Flow3r het volgende:
iemand nog een ander linkje voor de streams?
http://www.spixtv.nl/#streamsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:35 schreef Flow3r het volgende:
iemand nog een ander linkje voor de streams?
Hij heeft wel genoeg na gisteravond zei hijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:37 schreef stormiot het volgende:
gun t guido wel maar die heeft geloof ik net niet genoeg geld
wel raar dat ze de slaapprobemen nog niet linken
problemen denk wel ,die hebben ze allemaal in het huis ,niemand slaapt goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:37 schreef stormiot het volgende:
gun t guido wel maar die heeft geloof ik net niet genoeg geld
wel raar dat ze de slaapprobemen nog niet linken
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:37 schreef Flow3r het volgende:
thanks voor de linkjes, heb weer beeld![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef Chanel5 het volgende:
Deze doet het gewoon bij mij http://www.spixtv.nl/iframe.php
Neh.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef Ceetje.. het volgende:
gaat er nou nog iemand drukken, of is er al gedrukt?
Ze gaan eerst wat vragen stellen aan hem, maar dit gaat niet lang meer duren imo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef Ceetje.. het volgende:
gaat er nou nog iemand drukken, of is er al gedrukt?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef Chanel5 het volgende:
Jawel, hij zou nooit over Heemskerk beginnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef WebAddict het volgende:
[..]
Ze gaan eerst wat vragen stellen aan hem, maar dit gaat niet lang meer duren imo.
Ze hoeven die naam niet te noemenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:39 schreef Lemar het volgende:
[..]
Jawel, hij zou nooit over Heemskerk beginnen.
Als ze gaan beginnen over, ken je iemand of relatie met iemand gehad in die kring, hebben ze t al.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze hoeven die naam niet te noemen
dat hoeft ook niet ,maar denk ook niet snel dat ze op *relatie met olympisch goud komen*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:39 schreef Lemar het volgende:
[..]
Jawel, hij zou nooit over Heemskerk beginnen.
Daar zijn er best wel veel vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef jodev het volgende:
Wil graag zangeres worden en kan "bepaald niet" zingen?
Tijd voor een P <3 F ketchupmissie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze denken natuurlijk dat hijzelf iets gewonnen heeft. Er is geen link met "relatie met"
de dames (voorla joana) hebben hem op de vingers getikt dat niet iedere dame daravan gedient is,dat hij dat aan moet voelen waneer het wel of niet magquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:40 schreef Soury het volgende:
is Alex een beetje zat van Laura of ligt dat aan mij. Minder gepluk en gekroel
Guido is het wel een beetje zat volgens mij, hij is nu al 2x bij der weggelopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:40 schreef Soury het volgende:
hoe lang ben jij weg geweest zegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:40 schreef Soury het volgende:
hier niet meerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef Chanel5 het volgende:
Joanna heeft vanmorgen tegen hem gezegd dat zij zenuwachtig werd van zijn aanrakingen, misschien dat Alex het daarom nu ook niet meer bij Laura doet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:40 schreef Soury het volgende:
Tjaquote:
Nee jij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:46 schreef Killersmile het volgende:
kunnen jullie zien wat er in dkvw gebeurd?
nee, streamlockquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:46 schreef Killersmile het volgende:
kunnen jullie zien wat er in dkvw gebeurd?
Ze denken aan een clue met oranje 11tal, maar ik denk dat ze te ver doordenken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Dat met die stoelen snap ik ook niet, waarom 3 plastic?
maik , joanna en sofia? maar dat zal wel doordenken zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Trekt hij zich daar wat van aan danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joanna heeft vanmorgen tegen hem gezegd dat zij zenuwachtig werd van zijn aanrakingen, misschien dat Alex het daarom nu ook niet meer bij Laura doet.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:47 schreef Killersmile het volgende:
[..]
Ja monique wordt hard door de stem genomen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:47 schreef Killersmile het volgende:
[..]
Ja monique wordt hard door de stem genomen
Clue van Joannaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Wie weet zoiets nou daar in het huis?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:50 schreef pullup het volgende:
Hmmm Femnke Heemskerk is wel lid van de vereniging " De Dolfijn"
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:50 schreef pullup het volgende:
Hmmm Femke Heemskerk is wel lid van de vereniging " De Dolfijn"
philip ,en die kan het nu knap benauwd krijgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:50 schreef Lemar het volgende:
[..]
Wie weet zoiets nou daar in het huis?
Ook op Alex als er nog een extra clue over hem zou komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Echt alles lijkt naar Joanna of Flip te wijzen nu?
Ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:51 schreef Papiergeld het volgende:
Ik ben even beneden en ze hebben een nieuwe clue gekregen? Dolfijn schilderijtje ipv slak?
Mee eens.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:51 schreef gniffie het volgende:
sharon moet is stoppen met dat gebl44t van haar
Aafke clue dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:51 schreef gniffie het volgende:
waar blijven die guido en laura clues, en sofia
Mo moest.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:52 schreef Papiergeld het volgende:
Moesten ze die clue gezamenlijk ophalen in t Labyrint of was er een missie?
Nou, het gaat wel hard op het moment anders....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:51 schreef Killersmile het volgende:
[..]
welnee, wie raadt er nu dat hij "het vriendje" van was?
ja en de hoogebegaafde en de tsunamie ,ene clue die ik daraover gehoord heb is de vraag in de quizquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:51 schreef gniffie het volgende:
waar blijven die guido en laura clues, en sofia
idd die ook. wat is dit voor voortrekkerij van sommeige bewoners door net 5quote:
En de quote 500 van Geerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja en de hoogebegaafde en de tsunamie ,ene clue die ik daraover gehoord heb is de vraag in de quiz
Daar heb je Philip.. Philip...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:54 schreef markvanrinsum het volgende:
HIJ IS GEWELDIG WAT EEN DOLFIJN OM TROTS OP TE ZIJN
Lijkt meer dat ze gaan huilen weerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:54 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Onze hoogbegaafde laat de hersentjes kraken.
zij kijkt altijd alsof ze moet janken of poepenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:54 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:54 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zei zelf dat zijn clue ballen was.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:54 schreef Day het volgende:
Servio vertelt zomaar even dat zijn clues tussen de 4 vragen zat. Mag dat zomaar?
Dolfijn slaat op (ook) hoogbegaafd though..?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja en de hoogebegaafde en de tsunamie ,ene clue die ik daraover gehoord heb is de vraag in de quiz
Het is wel duidelijk een verandering in het programmaconcept ja.. of gewoon een poging kijkers te boeien. Wat wel werktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:53 schreef Lutte het volgende:
Het lijkt wel of ze de geheimen er gauw uit willen hebben... Inkorten?
omdat hij het is een zware sanctie, 3/4 kluisbedrag inleverenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:54 schreef Day het volgende:
Servio vertelt zomaar even dat zijn clues tussen de 4 vragen zat. Mag dat zomaar?
Yh.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Dolfijn slaat op (ook) hoogbegaafd though..?
Wat voor schoenen heb je ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hoogbegaafd moet wal Karim zijn, als Mo hoogbegaafd vreet ik mijn schoen op!
Je komt er nooit uit in je eentje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:56 schreef pullup het volgende:
Ik snap alleen niet helemaal waarom ze nu alles met elkaar bespreken![]()
Je wil toch zelf dat geheim raden.
Als die clues in dit tempo blijven komen moet dat best lukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:56 schreef Lemar het volgende:
[..]
Je komt er nooit uit in je eentje.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
K-Swiss, wel een stevige bite
Iedere keer als ik hem hoor zet ik het geluid v.d streams uit maar hij is overal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:57 schreef jodev het volgende:
Servio z'n stem...Maar die dolfijn kan op zich inderdaad wel op meerdere geheimen slaan. Ben benieuwd of ze dat ook bedenken of dat ze hem ech aan een specifiek iemand willen koppelen.
ik had liever dat sharon haar beek dicht hield ipv laura iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef WebAddict het volgende:
Ik begin me iig te irriteren aan die Maik en Laura nu, zitten alleen maar te luisteren, komt zelf geen fuck uit, hebben ook nog geen eens een clue van iemand ofzo.
Daar ben ik het helemaal met je eens!! Ik dacht het, jij typt hetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef WebAddict het volgende:
Ik begin me iig te irriteren aan die Maik en Laura nu, zitten alleen maar te luisteren, komt zelf geen fuck uit, hebben ook nog geen eens een clue van iemand ofzo.
Laura was net wel op hoogbegaafd gekomen hoor. Maik is inderdaad behoorlijk apatischquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef WebAddict het volgende:
Niet lang meer gok ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Iedere keer als ik hem hoor zet ik het geluid v.d streams uit maar hij is overal.
Het valy me gewoon op dat hij best veel clues geeft over zijn geheim en dat er niks van wordt gezegd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
omdat hij het is een zware sanctie, 3/4 kluisbedrag inleveren
Oja, is ook zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:59 schreef Killersmile het volgende:
[..]
Laura was net wel op hoogbegaafd gekomen hoor. Maik is inderdaad behoorlijk apatisch
Alle vissen hebben het overleefd, toch.... Die konden toch wel zwemmenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:00 schreef b_engeltje het volgende:
sharon he die dooie visies ,slaan ook op de dolfijn ,
dooie vissies waren er ook bij de tsunamie geloof ik
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:02 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Al vissen hebben het overleefd, toch.... Die konden toch wel zwemmen
kan me toch wel wat beelden met oa dooie vissies herinneren,maar dat was denk later bij de bergingquote:
Bengeltje heeft de quote van de dag gewonnenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
kan me toch wel wat beelden met oa dooie vissies herinneren,maar dat was denk later bij de berging
een rijke hoogbegaafde dolfijnentrainer met een borstverkleining die een fake verhouding heeft met een gepiercete ridder die vroeger in een internaat zat en daar vaak bingospeelde tot dat de tsumamie alle ballen wegvaagde..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:01 schreef Papiergeld het volgende:
Ze verzinnen zelf een stuk leukere geheimen dan dat er daadwerkelijk in het huis zitten.
Een dolfijnentrainer..
Was ook een grapjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
kan me toch wel wat beelden met oa dooie vissies herinneren,maar dat was denk later bij de berging
Niet de hoogbegaafde iigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Bengeltje heeft de quote van de dag gewonnen
lolquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef Killersmile het volgende:
[..]
een rijke hoogbegaafde dolfijnentrainer met een borstverkleining die een fake verhouding heeft met een gepiercete ridder die vroeger in een internaat zat en daar vaak bingospeelde tot dat de tsumamie alle ballen wegvaagde..
Wie kan hier een nep rode knop plaatsen, ga ik wel voor ze drukken pppffffff, word hier helemaal kriegel van.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
Geweldig net... het een na het ander geheim onbewust geraden
en nu gaan ze weer pokerenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
Geweldig net... het een na het ander geheim onbewust geraden
Waarna hij jaren dakloos slaapwandelde in Bollywood en daarvoor een gouden medaille won?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef Killersmile het volgende:
[..]
een rijke hoogbegaafde dolfijnentrainer met een borstverkleining die een fake verhouding heeft met een gepiercete ridder die vroeger in een internaat zat en daar vaak bingospeelde tot dat de tsumamie alle ballen wegvaagde..
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gelukkig niet ,al slaat het eerder op me pc die blijft hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |