Ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:51 schreef Papiergeld het volgende:
Ik ben even beneden en ze hebben een nieuwe clue gekregen? Dolfijn schilderijtje ipv slak?
Mee eens.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:51 schreef gniffie het volgende:
sharon moet is stoppen met dat gebl44t van haar
Aafke clue dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:51 schreef gniffie het volgende:
waar blijven die guido en laura clues, en sofia
Mo moest.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:52 schreef Papiergeld het volgende:
Moesten ze die clue gezamenlijk ophalen in t Labyrint of was er een missie?
Nou, het gaat wel hard op het moment anders....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:51 schreef Killersmile het volgende:
[..]
welnee, wie raadt er nu dat hij "het vriendje" van was?
ja en de hoogebegaafde en de tsunamie ,ene clue die ik daraover gehoord heb is de vraag in de quizquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:51 schreef gniffie het volgende:
waar blijven die guido en laura clues, en sofia
idd die ook. wat is dit voor voortrekkerij van sommeige bewoners door net 5quote:
En de quote 500 van Geerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja en de hoogebegaafde en de tsunamie ,ene clue die ik daraover gehoord heb is de vraag in de quiz
Daar heb je Philip.. Philip...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:54 schreef markvanrinsum het volgende:
HIJ IS GEWELDIG WAT EEN DOLFIJN OM TROTS OP TE ZIJN
Lijkt meer dat ze gaan huilen weerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:54 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Onze hoogbegaafde laat de hersentjes kraken.
zij kijkt altijd alsof ze moet janken of poepenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:54 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Onze hoogbegaafde laat de hersentjes kraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |