FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Sorry, gemist. Ik switch tussen hier en de streams.quote:
Volgens mij stopte Guide iets bij het kussen op z'n bed in.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sorry, gemist. Ik switch tussen hier en de streams.
Sharon veranderde snel van onderwerp!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:14 schreef b_engeltje het volgende:
gerard!!!
zit met shaoron op de bank denkt aan tsunamie ,iemand een ramp overleefd ,en vraagt aan voorbij ganger maik ,of hij een ramp heeft overleefd ,door vragen aan iederen gerard!!!
Best knap ze hadden het zelfs over een tsunamiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:13 schreef Lemar het volgende:
Misschien heeft iemand wel een ramp overleeft, Sharon lult gewoon door.
hoe waagt die trol datquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef Day het volgende:
[..]
Sharon veranderde snel van onderwerp!
Ja, Femke Heemskerk won de gouden plak op de estafette.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef Lemar het volgende:
Wordt die zwem estafette aan Flip gelinkt omdat hij met een zwemster een relatie had?
dat weten ze toch niet of heeft hij dat verteld?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef Lemar het volgende:
Wordt die zwem estafette aan Flip gelinkt omdat hij met een zwemster een relatie had?
maik ademtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo Laura gaat maar weer even nare geluiden maken met haar mond.
En Maik..
Maik
sjah.
Omdat ze de geheimen nog niet kunnen linken aan de deelnemers. En dat is ook verdomd moeilijk, zoniet onmogelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef itsbas het volgende:
Jammer dat ze onbewust zoveel weten maar niet drukken
Er is gisteren een vraag gesteld over hoeveel mensen er meedoen met die estafettequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat weten ze toch niet of heeft hij dat verteld?
ik vind dat ze dat slim doet!quote:
PETS naar achter met die elleboog!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:16 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
en alex zit weer aan laura
Relatie met Laura fake is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef boarn het volgende:
Gerard zegt net; ik dacht vanaf het begin af aan al dat Guido professioneel gamer is...
Dat is toch het geheim van Guido??!
Philip zei 4 als je niet de 2 reserve meeteltquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er is gisteren een vraag gesteld over hoeveel mensen er meedoen met die estafette
Dat was zijn orginele geheim ja maar nu niet meerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef boarn het volgende:
Gerard zegt net; ik dacht vanaf het begin af aan al dat Guido professioneel gamer is...
maar in het huis weten ze toch niet dat hij ene relatie had met een zwemsterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er is gisteren een vraag gesteld over hoeveel mensen er meedoen met die estafette
Ja maar faalhaas heeft een zwem verleden, dat weten zequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Philip zei 4 als je niet de 2 reserve meetelt
hij zei pokeraarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef boarn het volgende:
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
maar in het huis weten ze toch niet dat hij ene relatie had met een zwemster
Nog niet en dat is jammer. Dat kutgeheim van die fakerelatie staat daar nog tussen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef boarn het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef Soury het volgende:
Heeft Aafke nou van die konijnen sloffen aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |