¤2.500,-quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:30 schreef jodev het volgende:
Hoeveel geld moet iemand precies hebben om te mogen drukken?
2500quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:30 schreef jodev het volgende:
Nee, toch niet, maar als ze zouden zeggen een relatie (hebben gehad) met een speler die aan de Olympische spelen zou hebben deelgenomen, wel.quote:
2500.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:30 schreef jodev het volgende:
Omdat het misschien een interesse van hem is??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:30 schreef Stranger het volgende:
Waarom zou Guido hem kennen als het waterpolo was?
Dan krijgen ze te horen dat ze warm zitten of in de goede richting. Wordt echt nog niet goedgekeurd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, toch niet, maar als ze olympische spelen zouden zeggen wellicht.
En dan ken je iedereen? Flip doet wel aan waterpolo, maar da's niet zn geheimquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Omdat het misschien een interesse van hem is??
Ja dat kan dan nog wel even duren voordat ze het echt hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:31 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dan krijgen ze te horen dat ze warm zitten of in de goede richting. Wordt echt nog niet goedgekeurd.
Ik was nog niet klaar met editten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:31 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dan krijgen ze te horen dat ze warm zitten of in de goede richting. Wordt echt nog niet goedgekeurd.
Ja, ik had ook nog nooit van die dame gehoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:32 schreef Lemar het volgende:
De link naar Heemskerk leggen is nu wel moeilijk hoor.
Ik denk dat 'Philip heeft/had een relatie met olympisch goud' wel genoeg is, dat is opzich niet heel moeilijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:32 schreef Lemar het volgende:
Serv is erbij!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:32 schreef Lemar het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:33 schreef Killersmile het volgende:
Flip krijgt er 2500 mee om weer op alex te drukken
Maar ik zou het wel heel leuk vinden als er nu 1 geraden zou wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:34 schreef b_engeltje het volgende:
maar aan de andere kant als ze het raden heeft flip geen geheim meer en zal hij snel genominerd worden ,dat vind dan wel weer jammer
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:33 schreef Ceetje.. het volgende:
ik gun het servio en sofia om hun geld kwijt te raken
Gaat erom dat iemand geld in zijn / haar kluis heeft, want dat kun je winnen. Zonder geld ben je dus minder interessant.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:34 schreef b_engeltje het volgende:
maar aan de andere kant als ze het raden heeft flip geen geheim meer en zal hij snel genominerd worden ,dat vind dan wel weer jammer
at wel maar nog niet flipquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar ik zou het wel heel leuk vinden als er nu 1 geraden zou worden
dan blijft sofia! en toch zie ik haar gejank ook als een missie..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar ik zou het wel heel leuk vinden als er nu 1 geraden zou worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |