quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:54 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Onze hoogbegaafde laat de hersentjes kraken.
Hij zei zelf dat zijn clue ballen was.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:54 schreef Day het volgende:
Servio vertelt zomaar even dat zijn clues tussen de 4 vragen zat. Mag dat zomaar?
Dolfijn slaat op (ook) hoogbegaafd though..?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja en de hoogebegaafde en de tsunamie ,ene clue die ik daraover gehoord heb is de vraag in de quiz
Het is wel duidelijk een verandering in het programmaconcept ja.. of gewoon een poging kijkers te boeien. Wat wel werktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:53 schreef Lutte het volgende:
Het lijkt wel of ze de geheimen er gauw uit willen hebben... Inkorten?
omdat hij het is een zware sanctie, 3/4 kluisbedrag inleverenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:54 schreef Day het volgende:
Servio vertelt zomaar even dat zijn clues tussen de 4 vragen zat. Mag dat zomaar?
Yh.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Dolfijn slaat op (ook) hoogbegaafd though..?
Wat voor schoenen heb je ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hoogbegaafd moet wal Karim zijn, als Mo hoogbegaafd vreet ik mijn schoen op!
Je komt er nooit uit in je eentje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:56 schreef pullup het volgende:
Ik snap alleen niet helemaal waarom ze nu alles met elkaar bespreken![]()
Je wil toch zelf dat geheim raden.
Als die clues in dit tempo blijven komen moet dat best lukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:56 schreef Lemar het volgende:
[..]
Je komt er nooit uit in je eentje.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
K-Swiss, wel een stevige bite
Iedere keer als ik hem hoor zet ik het geluid v.d streams uit maar hij is overal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:57 schreef jodev het volgende:
Servio z'n stem...Maar die dolfijn kan op zich inderdaad wel op meerdere geheimen slaan. Ben benieuwd of ze dat ook bedenken of dat ze hem ech aan een specifiek iemand willen koppelen.
ik had liever dat sharon haar beek dicht hield ipv laura iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef WebAddict het volgende:
Ik begin me iig te irriteren aan die Maik en Laura nu, zitten alleen maar te luisteren, komt zelf geen fuck uit, hebben ook nog geen eens een clue van iemand ofzo.
Daar ben ik het helemaal met je eens!! Ik dacht het, jij typt hetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef WebAddict het volgende:
Ik begin me iig te irriteren aan die Maik en Laura nu, zitten alleen maar te luisteren, komt zelf geen fuck uit, hebben ook nog geen eens een clue van iemand ofzo.
Laura was net wel op hoogbegaafd gekomen hoor. Maik is inderdaad behoorlijk apatischquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef WebAddict het volgende:
Niet lang meer gok ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Iedere keer als ik hem hoor zet ik het geluid v.d streams uit maar hij is overal.
Het valy me gewoon op dat hij best veel clues geeft over zijn geheim en dat er niks van wordt gezegd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
omdat hij het is een zware sanctie, 3/4 kluisbedrag inleveren
Oja, is ook zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:59 schreef Killersmile het volgende:
[..]
Laura was net wel op hoogbegaafd gekomen hoor. Maik is inderdaad behoorlijk apatisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |