Oh, oke.. Pff.. een streamer kan ook niet alles weten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja maar faalhaas heeft een zwem verleden, dat weten ze
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef Soury het volgende:
Heeft Aafke nou van die konijnen sloffen aan
Gaan ze niet terug naar hun oude geheim dan als de 2 weken van de relatie voorbij zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat was zijn orginele geheim ja maar nu niet meer
Ze heeft Flappie vermoord?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef Soury het volgende:
Heeft Aafke nou van die konijnen sloffen aan
Helaas niet.. (begreep ik)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:20 schreef boarn het volgende:
[..]
Gaan ze niet terug naar hun oude geheim dan als de 2 weken van de relatie voorbij zijn?
Sexyquote:
De relatie is geen 2 weken maar de volle mepquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:20 schreef boarn het volgende:
[..]
Gaan ze niet terug naar hun oude geheim dan als de 2 weken van de relatie voorbij zijn?
ze gebruikt haar lange benen als strijkplank?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Blauwe plekken van Laura zijn daar ook goed te zien. (de reden dat ze 25 leggings bij zich heeft)
Geen idee, ik beperk wat ik hoor en zie op de streams.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
ze gebruikt haar lange benen als strijkplank?
of doet ze karate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |