Alle vissen hebben het overleefd, toch.... Die konden toch wel zwemmenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:00 schreef b_engeltje het volgende:
sharon he die dooie visies ,slaan ook op de dolfijn ,
dooie vissies waren er ook bij de tsunamie geloof ik
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:02 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Al vissen hebben het overleefd, toch.... Die konden toch wel zwemmen
kan me toch wel wat beelden met oa dooie vissies herinneren,maar dat was denk later bij de bergingquote:
Bengeltje heeft de quote van de dag gewonnenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
kan me toch wel wat beelden met oa dooie vissies herinneren,maar dat was denk later bij de berging
een rijke hoogbegaafde dolfijnentrainer met een borstverkleining die een fake verhouding heeft met een gepiercete ridder die vroeger in een internaat zat en daar vaak bingospeelde tot dat de tsumamie alle ballen wegvaagde..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:01 schreef Papiergeld het volgende:
Ze verzinnen zelf een stuk leukere geheimen dan dat er daadwerkelijk in het huis zitten.
Een dolfijnentrainer..
Was ook een grapjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
kan me toch wel wat beelden met oa dooie vissies herinneren,maar dat was denk later bij de berging
Niet de hoogbegaafde iigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Bengeltje heeft de quote van de dag gewonnen
lolquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef Killersmile het volgende:
[..]
een rijke hoogbegaafde dolfijnentrainer met een borstverkleining die een fake verhouding heeft met een gepiercete ridder die vroeger in een internaat zat en daar vaak bingospeelde tot dat de tsumamie alle ballen wegvaagde..
Wie kan hier een nep rode knop plaatsen, ga ik wel voor ze drukken pppffffff, word hier helemaal kriegel van.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
Geweldig net... het een na het ander geheim onbewust geraden
en nu gaan ze weer pokerenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
Geweldig net... het een na het ander geheim onbewust geraden
Waarna hij jaren dakloos slaapwandelde in Bollywood en daarvoor een gouden medaille won?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef Killersmile het volgende:
[..]
een rijke hoogbegaafde dolfijnentrainer met een borstverkleining die een fake verhouding heeft met een gepiercete ridder die vroeger in een internaat zat en daar vaak bingospeelde tot dat de tsumamie alle ballen wegvaagde..
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gelukkig niet ,al slaat het eerder op me pc die blijft hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |