FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:31 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik ga nu op Joanna en Guido stemmen
Wieweetwattquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik was de laatste dus hier nu verder!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wieweetwatt
maar als ik die naam er bij gezet had, had het nog langer geduurd voor ik het topic geopend kreeg
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef wieweetwatt het volgende:
Word ik nu door iedereen uitgelachen?
Monique heeft idd een heel mooi figuur.. Laura = eng! Tis net een portie spareribs!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef Darakka het volgende:
[..]
Monique heeft fysiek een mooi lichaam inderdaad!
Servio is echt een puntzak friet
Waarover?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:40 schreef Enyma het volgende:
Wat n sukkel die Guido. Hij lult maar raak en hoopt dat Gerard t niet doorheeft haha
Gerard is 'm vragen aant stellen. Maar volgens mij weet Gerard zelf de antwoorden niet dus hij neemt t maar aan volgens mij terwijl guido maar raak lult :pquote:
Hij moet het dus hebben van de aandacht van de vrouwen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alex bloeit vandaag weer een beetje meer op, hij heeft de aandacht van Joanna en Laura..
Yeps, die labiele kneus heeft een moedertje nodig ander gaatie stuk!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij moet het dus hebben van de aandacht van de vrouwen?
Tja, niet van Servio iig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij moet het dus hebben van de aandacht van de vrouwen?
Verlult ie zicht dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef Enyma het volgende:
[..]
Gerard is 'm vragen aant stellen. Maar volgens mij weet Gerard zelf de antwoorden niet dus hij neemt t maar aan volgens mij terwijl guido maar raak lult :p
Het zal toch ook niet de bedoeling zijn dat Guido ook maar een echt antwoord geeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef Enyma het volgende:
[..]
Gerard is 'm vragen aant stellen. Maar volgens mij weet Gerard zelf de antwoorden niet dus hij neemt t maar aan volgens mij terwijl guido maar raak lult :p
Nee. Gerard vindt dat Guido veel weet en hij probeert door allerlei vragen te stellen iets te ontlokken van Guido. maar dat gaat dus niet werken..quote:
-1 voor Joannaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna vindt Peterrr Rrrr de Vrrrries geweldig... ah dat verklaart een hoop.
Dan nog een beetje Menno-jus erbij van de regie en het is losquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef Day het volgende:
Hup, Karim er ook bij. Nu philip nog en de val voor Alex kan beginnen.
Ik vind het wel meevallen wat Guido weet eigenlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef Enyma het volgende:
[..]
Nee. Gerard vindt dat Guido veel weet en hij probeert door allerlei vragen te stellen iets te ontlokken van Guido. maar dat gaat dus niet werken..
Gerard ook toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna vindt Peterrr Rrrr de Vrrrries geweldig... ah dat verklaart een hoop.
Het begint me allemaal steeds duidelijker te wordenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:46 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen wat Guido weet eigenlijk
Wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef Day het volgende:
Hup, Karim er ook bij. Nu philip nog en de val voor Alex kan beginnen.
Tuurlijk! Moedig al die corruptie nog maar eens aanquote:
Hmm, nu kunnen we iig een oogje in het zeil houden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk! Moedig al die corruptie nog maar eens aan
En dat is nodig want.....?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, nu kunnen we iig een oogje in het zeil houden.
dankquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:43 schreef itsme het volgende:
Goed gedaan vikingsmeisje en lekker snel! (hint naar bommie)![]()
Maik doet al dagen deaud..........quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:50 schreef Flashbox het volgende:
Leef die Maik eigenlijk nog wel, of lig die al ergens opgebaard daar in dat huis.
Ik heb em vandaag nog niet gezien of gehoord.. die kan dus ook wel weg!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:50 schreef Flashbox het volgende:
Leef die Maik eigenlijk nog wel, of lig die al ergens opgebaard daar in dat huis.
Philip heeft vannacht zijn clous over alex gedeeld met joanna en karim. Het plan is om hem vandaag met listige vragen nog meer clous te ontfutselen, zodat Joanna kan drukken. Karim en philip staan dan save, want alex wordt dan genomineerd. Hij heeft dan geen geheim meer, is niet meer interesant en wordt weggestemd.quote:
Nou, mensen die gisteravond niet konden kijken zullen wel vreemd opkijken van de stand, of niet?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef robmmad16 het volgende:
Guido: "Zo'n leven als Sofia, dat lukt me echt fucking vet... Ja ik heb wel n beetje zoiets..."
UHUH! We know!!!
Oe.. kwam die evil streak uit jouw koker of is dat zo uitgesproken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef Day het volgende:
[..]
Philip heeft vannacht zijn clous over alex gedeeld met joanna en karim. Het plan is om hem vandaag met listige vragen nog meer clous te ontfutselen, zodat Joanna kan drukken. Karim en philip staan dan save, want alex wordt dan genomineerd. Hij heeft dan geen geheim meer, is niet meer interesant en wordt weggestemd.
Heb ik het toch goed gehoord...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef robmmad16 het volgende:
Guido: "Zo'n leven als Sofia, dat lukt me echt fucking vet... Ja ik heb wel n beetje zoiets..."
UHUH! We know!!!
Het volk beslist en een nominatie van Alex zat er toch wel in.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef Day het volgende:
[..]
Philip heeft vannacht zijn clous over alex gedeeld met joanna en karim. Het plan is om hem vandaag met listige vragen nog meer clous te ontfutselen, zodat Joanna kan drukken. Karim en philip staan dan save, want alex wordt dan genomineerd. Hij heeft dan geen geheim meer, is niet meer interesant en wordt weggestemd.
Help me even, ik heb een stuk gemist... waarom zou Philip Joanna dan laten drukken? Hij heeft zelf alles bijna in zijn eentje ontdekt over dat blauwe bloed. Hij mag niet meer ofzo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft te weinig geld in zn kluisquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Help me even, ik heb een stuk gemist... waarom zou Philip Joanna dan laten drukken? Hij heeft zelf alles bijna in zijn eentje ontdekt over dat blauwe bloed. Hij mag niet meer ofzo?
Niet genoeg geld om te drukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Help me even, ik heb een stuk gemist... waarom zou Philip Joanna dan laten drukken? Hij heeft zelf alles bijna in zijn eentje ontdekt over dat blauwe bloed. Hij mag niet meer ofzo?
Nee dodo, van hun.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oe.. kwam die evil streak uit jouw koker of is dat zo uitgesproken?
Geen geld meer. Hij moet minimaal 2500 hebben om een gokje te wagen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Joanna weet 100, nee 200% zeker dat hij wordt weggestemd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:55 schreef marky het volgende:
[..]
Het volk beslist en een nominatie van Alex zat er toch wel in.
Karim is de hoogbegaafde! Hij is gewoon IEDEREEN aan het bespelen... hij is... de... PUPPETMASTER!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Geen geld meer. Hij moet minimaal 2500 hebben om een gokje te wagen.
Dus Karim hoort niet meer bij de 3 musketiers?
Dat waren toch Gerard,Alex en karim? En gerard beseft niet dat Karim zo bezig is?
Ze gaat Alex toch al honder miljoen miljard procent nomineren zei ze al eens!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat waren toch Gerard,Alex en karim? En gerard beseft niet dat Karim zo bezig is?
Ik denk ook dat het moeilijk voor hem gaat worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:58 schreef Day het volgende:
[..]
Joanna weet 100, nee 200% zeker dat hij wordt weggestemd.
Het spel is sinds gisteravond veranderd. Het is nu echt ieder voo zich. Alleen heeft Karim dat nog niet verteld aan gerard en alexquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ook onderdeel van het plan. Alex mag haar weer aanraken!quote:
Dat snap ik. En onze mensenkenner tuint er met open ogen in!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ook onderdeel van het plan. Alex mag haar weer aanraken!
Ah ja, dom van me. Dank!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:57 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hij heeft te weinig geld in zn kluis
haha iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef mazaru het volgende:
Ik wil ook in de zon bij een zwembad liggen!
Volgens mij is hij niet de enige die graag van hem af wil. Wel strak dat ie zo lekker achterbaks doet om toch z'n doel te bereiken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, dom van me. Dank!
En hij wil ZO graag van Alex af dat hij dan niet even wacht tot hij weer genoeg geld heeft?
Het is veel ergerder...........quote:
Het is een combi: als alex geen geld meer heeft, is de kans dat hij genomineerd wordt groter. Philip heeft ook kans om genomineerd te worden ( te weinig geld). Ze denken dat alex niet populair is,dus wordt philp's kans om terug te komen groter. Geld van alex blijft in het spel en zijzijn van hem af. Alle bommen op Alex dus!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, dom van me. Dank!
En hij wil ZO graag van Alex af dat hij dan niet even wacht tot hij weer genoeg geld heeft?
Ja, zoekt hij haar gewoon op.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vraag ik me in eens af: als Alex volgende week het huis verlaat en hij hoort in de studio het geheim van Laura (dat de relatie niet echt is) gaat hij haar dan toch nog een liefdesverklaring doen??
Had hij zich niet beter kunnen opgeven voor Take me Outquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is veel ergerder...........
Hij hoopt dat er een mooie vrouw binnenkomt die hem helemaal ziet zitten en verliefd op hem wordt, daar is hij aan toe
Ja na afloop van het programma, he.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zij zit dan nog in het huis..
En ik bedoelde dus nog ten tijde van het programma..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:15 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ja na afloop van het programma, he.
Schoothondje van moniquequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:15 schreef Flashbox het volgende:
Hij leeft dus nog wel![]()
[ afbeelding ]
Vind het net een advertentie voor impotentieproblemen!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:15 schreef Flashbox het volgende:
Hij leeft dus nog wel![]()
[ afbeelding ]
Alex wordt zwaar depri als hij na afloop hoort wat er allemaal over hem gezegd is in dat huis.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik bedoelde dus nog ten tijde van het programma..
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vind het net een advertentie voor impotentieproblemen!!
[..]
Misschien is dat een gevolg van zijn borstverkleining.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik hoop echt niet dat een van de twee de hoogbegaafde isquote:
Monique en Maikquote:
Misschien moet Aafke gewoon weg?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:26 schreef Tamaartje het volgende:
Misschien moet Aafke even een broekje aandoen
Aafke is sowieso onaantrekkelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:25 schreef wieweetwatt het volgende:
Aafke vind ik een onaantrekkelijke worstelaarster
D het ging over Laura en haar geheim ofzo wat ik meekreeg..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen geluid hier op het werk, maar loopt Mo weer te siplippen om:
a) dat haar ouders haar zien zoenen?
b) haar half-half ex Pim?
c) allebei?
d) non of the above, gewoon aandachtshoeren?
D.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen geluid hier op het werk, maar loopt Mo weer te siplippen om:
a) dat haar ouders haar zien zoenen?
b) haar half-half ex Pim?
c) allebei?
d) non of the above, gewoon aandachtshoeren?
Het is toch net de dood van pierlala. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:27 schreef pullup het volgende:
Er staat ook een nieuwe lantarenpaal in de tuin.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:27 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
D het ging over Laura en haar geheim ofzo wat ik meekreeg..
quote:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:28 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
En dan zeggen ze dat Aafke onaantrekkelijk is.. wat een verschrikkelijke strijkplank is dat. Ik denk dat haar geheim is: Ik maak tl-buizen schoon... van binnen!
Maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:28 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
En dan zeggen ze dat Aafke onaantrekkelijk is.. wat een verschrikkelijke strijkplank is dat. Ik denk dat haar geheim is: Ik maak tl-buizen schoon... van binnen!
Dat valt wel mee hoor, al lijkt ze qua figuur wel op Lieke.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:31 schreef 2live het volgende:
maar een vrouw die sterker en gespierder dan menig kerel is ook niet alles.
Kortom ik vind ze allebei niks.
Foto's of het is lulkoek!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:33 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Maak je geen zorgenKomt goed....
10 jaar erbij, 4 kinderen op de wereld en dan moet er vet af .
Ik was vroeger net zo
Op wat? Straatlantaarn na 10 jaar en 4 keer biggen?quote:
Kan een start zijn..............wie weetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op wat? Straatlantaarn na 10 jaar en 4 keer biggen?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:35 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Kan een start zijn..............wie weet
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:36 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo, is dit het kutnijdtopic? Want dan ga ik even verder kijken.
Dit is de eerste pic als je daar op googled.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op wat? Straatlantaarn na 10 jaar en 4 keer biggen?
Niet goed geteld zegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is de eerste pic als je daar op googled. [ afbeelding ]
hoi.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, al lijkt ze qua figuur wel op Lieke.![]()
Hoi.
Kutnijd is een groot woord maar ik kan niet begrijpen dat een man warmloopt voor een lantaarnpaal. Kan aan mij liggen hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:36 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo, is dit het kutnijdtopic? Want dan ga ik even verder kijken.
Dat zal dan iidquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kutnijd is een groot woord maar ik kan niet begrijpen dat een man warmloopt voor een lantaarnpaal. Kan aan mij liggen hoor.
mja de een valt daarop, de ander voor een rubensvrouw. De ander voor iets daartussen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kutnijd is een groot woord maar ik kan niet begrijpen dat een man warmloopt voor een lantaarnpaal. Kan aan mij liggen hoor.
En dan krijgen we: op ieder potje past een dekseltje hahahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef Olga het volgende:
[..]
mja de een valt daarop, de ander voor een rubensvrouw. De ander voor iets daartussen.
Ach ik vind Laura zeker niet lelijk. Als ze haar mond dicht heeft is ze een erg leuk meisje om te zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien wil ze kijken hoe pokeren werkt en heeft ze het nog nooit gespeeld?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:38 schreef Papiergeld het volgende:
Wat staat Laura daar weer te kinderjuffen? Stel je voor dat ze een keer ergens aan mee doet zeg..
Komt vast nog wel een missie om 3 kaarten te verstoppen ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:41 schreef little_me het volgende:
gaan we nu de aankomende weken alleen maar naar pokerende mensen
zitten kijken . SAAI!!
Ja niemand is meer me geheimen bezig alleen die *** pokerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:41 schreef little_me het volgende:
gaan we nu de aankomende weken alleen maar naar pokerende mensen
zitten kijken . SAAI!!
poker is gaafquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:41 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ja niemand is meer me geheimen bezig alleen die *** poker
En bij voorbaat 3 weken noodrantsoen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:42 schreef beaverhausen het volgende:
Hummie, pak ze goftedomme die kaarten af en geef ze een moestuintje en een paar kutkippen!.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:42 schreef beaverhausen het volgende:
Hummie, pak ze goftedomme die kaarten af en geef ze een moestuintje en een paar kutkippen!.
Nee, hij ziet eindelijk in wat een talentloze prutsende moedersbaby het is!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je Avatar!!! Waar is Alex???? Ben je hem zat?
De ridderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef markvanrinsum het volgende:
wie is dit ?
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Dat zal dan iid
Maar godzijdank heeft iedereen een andere smaak
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef Olga het volgende:
mja de een valt daarop, de ander voor een rubensvrouw. De ander voor iets daartussen.
Mooie opsomming. Ik vind het net als Bommie een strijkplank, dus eens worden we het niet. Maar dat is niet errrug.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef itsme het volgende:
Ach ik vind Laura zeker niet lelijk. Als ze haar mond dicht heeft is ze een erg leuk meisje om te zien.Wat ik niet begrijp ik zou mij niet zo laten behandelen door een griet. Kom maar hier, en ga nu maar weer weg.
Nee!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je Avatar!!! Waar is Alex???? Ben je hem zat?
*Bommie kapodt negert*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, hij ziet eindelijk in wat een talentloze prutsende moedersbaby het is!![]()
Goed he?
Neuhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mooie opsomming. Ik vind het net als Bommie een strijkplank, dus eens worden we het niet. Maar dat is niet errrug.
Ik zou het er nooit op kunnen, ben hatsjikke bang dat ze door midden breektquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Neuh
Ik val zelf ook niet op magere mannen hoor maar ik kan begrijpen dat er mannen zijn die op type Laura vallen
Al met al zijn we het dus wel eens, eens worden we het niet namelijk hahahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef beequeen het volgende:
Mooie opsomming. Ik vind het net als Bommie een strijkplank, dus eens worden we het niet. Maar dat is niet errrug.
Gewoon plakband en lijm bij de hand houdenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou het er nooit op kunnen, ben hatsjikke bang dat ze door midden breekt
Heb je niet gezien hoe lenig ze isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
De eerste vrouw waar je bij voorbaat al VOOR de sex al in slaap tieftquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Papiergeld het volgende:
Nou Laura heeft best een lekker lichaam, maar ze doet vooralsnog zooi saai dat ik me niet voor kan stellen dat het in bed veel soeps is. Geef mij dan maar zo'n klein wild ding
Lenig heeft niets van doen met duurzaamheid en stevigheid!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Heb je niet gezien hoe lenig ze is
Haha, je bent in vorm vandaag versaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
De eerste vrouw waar je bij voorbaat al VOOR de sex al in slaap tieft
Stille wateren hebben diepe grotten, huhm gronden bedoel ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk een *stille wateren hbben diepe gronden* typjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat mag niet uitgezonden worden op net 5quote:
Niemand wil ook maar iets weten over de diepe grot van Laura hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe grotten, huhm gronden bedoel ik
mager/slank zijn heeft niets te maken met *dingen niet kunnen* op sexueel gebiedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lenig heeft niets van doen met duurzaamheid en stevigheid!
GMTA !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niemand wil ook maar iets weten over de diepe grot van Laura hoor.
Nou verdraai je het verhaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mager/slank zijn heeft niets te maken met *dingen niet kunnen* op sexueel gebied
laat die mannen nu gewoon in die waan johquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mager/slank zijn heeft niets te maken met *dingen niet kunnen* op sexueel gebied
O, maar daar had ik het ook niet over, kan ik niet over oordelen, ben voor de mannen, niet van de vrouwen, we hadden het in het algemeen over stille wateren hahahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar stevige kluiven zijn wel heel belangrijk om mijn enorme reuzenlichaam te overlevenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
niemand ? ik lees hier toch andere dingen ,jij in ieder geval niet kan je beter zeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, stel je anders eens voor dat ze over hun eigen geslacht gaan beginnenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:51 schreef Olga het volgende:
[..]
laat die mannen nu gewoon in die waan joh
Ja weet ik veul waar jullie het over hebben op familiefeestjes!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:51 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
O, maar daar had ik het ook niet over, kan ik niet over oordelen, ben voor de mannen, niet van de vrouwen, we hadden het in het algemeen over stille wateren hahaha
Ze heeft stiekum ge-edit.. er stond 200% zekers grottenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
niemand ? ik lees hier toch andere dingen ,jij in ieder geval niet kan je beter zeggen
ja snel. Anders krijgen we dat gejank weer inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef Darklight het volgende:
Moet alex niet ff afdrogen, anders gaat Servio straks weer klagen
hahahahahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja, stel je anders eens voor dat ze over hun eigen geslacht gaan beginnen
Getuige 1 meldt zichquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze heeft stiekum ge-edit.. er stond 200% zekers grottenExpres want gronden stond er ook
Hmm, jij roept gejank en ik hoor de gitaar...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef itsme het volgende:
[..]
ja snel. Anders krijgen we dat gejank weer inderdaad.
Getuige 2 present!quote:
duidelijk nog nooit een slanke vrouw gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar stevige kluiven zijn wel heel belangrijk om mijn enorme reuzenlichaam te overleven
Jawel! Die liggen nu allemaal bij het oude ijzer!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
duidelijk nog nooit een slanke vrouw gehad
En er een pleister opgeplaktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef Papiergeld het volgende:
Sofia heeft zich in dr schaamlip gesneden bij t scheren hahahaha
Laterzzzzz Datweetjeniethéquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:54 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou heren, jullie hebben me dag weer goedgemaakt
Heb weer heerlijk gelachen.
Zal me nu maar bezig gaan houden met waar jullie een vrouw graag zien.......eten bereiden.
Moet 4 biggen gaan voeren.
Laterzzzzz
die oogjes staan heel anders dan vorige week.. het is net of het wanhopige er nu uitstroomt.. weet even niet hoe ik het zeggen moetquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef kahaarin het volgende:
Lolwhut...? Sharon was met de lijst bezig en Servio neemt over?
Die ogen staan sowieso te dicht op elkaar ... hij is zooooooooo niet in orde!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die oogjes staan heel anders dan vorige week.. het is net of het wanhopige er nu uitstroomt.. weet even niet hoe ik het zeggen moet
Terecht.. eerst voor het eten zorgen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef Tamaartje het volgende:
Alex wil spelletjes bestellen en Servio zeikt hem meteen af
Nou de toon waarop hij het zei mocht wel anders..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Terecht.. eerst voor het eten zorgen!
Nee maar die Sharon zet wel haarverf erop en make-up removerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Terecht.. eerst voor het eten zorgen!
Denk dat ze een gast die 24/7 trieste opmerkingen over van alles en nog wat maakt op een forum op FOK.nl wel erg graag zou willen. Zoek een leven, of ga je geweldige, grappige, mooie maar waarschijnlijk ook vooral dikke vrouw lastigvallen..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja make up mag wel ,maar wax nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar die Sharon zet wel haarverf erop en make-up remover
Het is hier commentaar op Streams niet op Streamers dank je wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Denk dat ze een gast die 24/7 trieste opmerkingen over van alles en nog wat maakt op een forum op FOK.nl wel erg graag zou willen. Zoek een leven, of ga je geweldige, grappige, mooie maar waarschijnlijk ook vooral dikke vrouw lastigvallen..
Wat ik van haar begrijp is dat ze de persoonlijke spullen die op de lijst staan moeten verdienen. Ik weet ook niet of dat klopt, Alex had het erover dat hij het had overlegd en dat hij dat spul voor zijn haar zou krijgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar die Sharon zet wel haarverf erop en make-up remover
Hi!quote:
Als je al begint met te zeggen dat ik 24/7 uberhaupt aanwezig ben, ben je in mijn ogen al geen gesprekspartner, met je moddervette wijf en debiele reflectie! doei!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Denk dat ze een gast die 24/7 trieste opmerkingen over van alles en nog wat maakt op een forum op FOK.nl wel erg graag zou willen. Zoek een leven, of ga je geweldige, grappige, mooie maar waarschijnlijk ook vooral dikke vrouw lastigvallen..
quote:
ik heb het over dat Alex geen balspelletje mag bestellenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja make up mag wel ,maar wax niet
gewoon invullen ,en maar zien wat je krijgt zou mijn instelling zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat ik van haar begrijp is dat ze de persoonlijke spullen die op de lijst staan moeten verdienen. Ik weet ook niet of dat klopt, Alex had het erover dat hij het had overlegd en dat hij dat spul voor zijn haar zou krijgen.
Nee echt niet!quote:
Nooit geschoten is altijd mis...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gewoon invullen ,en maar zien wat je krijgt zou mijn instelling zijn
ow hahah en ik over dat hij gen wax mag bestellen ,hij mag niet zo veel hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb het over dat Alex geen balspelletje mag bestellen
quote:
Hij mag ook al geen extra plakje kaas!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ow hahah en ik over dat hij gen wax mag bestellen ,hij mag niet zo veel he
bij alles wat hij zegt, krijg hij een snauwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij mag er volgende week uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
preciesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nooit geschoten is altijd mis...
Echt ik zou express heeeeel veel kaas gaan etenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij mag ook al geen extra plakje kaas!
Want kan servio niet de hele dag door lopen schransen!.
Jij bent hier blijkbaar ook 24/7 anders zou je dat niet weten, hoe staat het met jouw leven...?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef henkbarte het volgende:
[..]
quote:
Same here. Wat een naar mannetje soms.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:05 schreef Olga het volgende:
Servio vond ik de eerste week tof maar nu is het gewoon een vervelend mannetje
Precies, daar beslist mare hajestijt Sharon noch Queenbitch Servio over.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gewoon invullen ,en maar zien wat je krijgt zou mijn instelling zijn
vast wel anders zullen er alleen proseco's en kaviaar komenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:06 schreef beaverhausen het volgende:
Hebben ze nou eigenlijk een budget voor de boodschappen? Dat is me nog steeds niet duidelijk..
Ze vullen van alles in op de lijst en de stem kiest de goedkoopste minst bruikbare producten om te kopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:06 schreef beaverhausen het volgende:
Hebben ze nou eigenlijk een budget voor de boodschappen? Dat is me nog steeds niet duidelijk..
Klonk als Guido, kan me vergissen, was hier aan het tikken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:07 schreef Killersmile het volgende:
Wie van de mannen zei nou: "ik ben op dieet"?
is sharon ook aan het bitchen geslagen? Heb effe een tijdje gemist. Vond het vanochtend al zo vreemd dat Servio bij haar op bed lagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, daar beslist mare hajestijt Sharon noch Queenbitch Servio over.
Hij luistert dus naar onsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klonk als Guido, kan me vergissen, was hier aan het tikken.
Agh ja, boeit me ook echt heel veel. Wil eigenlijk alleen aangeven dat er ook mensen zijn die zich kapot irriteren aan je idiote getyp hier om interessant te doen bij je slijmertjes. Met je ''grappige'' en superoriginele scheldwoorden etc die je zo graag gebruikt..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je al begint met te zeggen dat ik 24/7 uberhaupt aanwezig ben, ben je in mijn ogen al geen gesprekspartner, met je moddervette wijf en debiele reflectie! doei!
Voer m dan niet zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:09 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Agh ja, boeit me ook echt heel veel. Wil eigenlijk alleen aangeven dat er ook mensen zijn die zich kapot irriteren aan je idiote getyp hier om interessant te doen bij je slijmertjes. Met je ''grappige'' en superoriginele scheldwoorden etc die je zo graag gebruikt..
Ja erg goede conclusie. Als ik hier 1 uur ben dan kan ik alles teruglezen? Maar aangezien ik op mn werk zit ben ik er idd iets langer. Wordt ook niet zo heel vrolijk van jou domme opmerkingen dus laat het hier verder bij.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jij bent hier blijkbaar ook 24/7 anders zou je dat niet weten, hoe staat het met jouw leven...?
On topic: Wat een gedoe over de groentes, bestel gewoon een paar soorten en eet elke dag 2 soorten groente, iedereen blij.... Hoe moeilijk kan het zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |