FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:31 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik ga nu op Joanna en Guido stemmen
Wieweetwattquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik was de laatste dus hier nu verder!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wieweetwatt
maar als ik die naam er bij gezet had, had het nog langer geduurd voor ik het topic geopend kreeg
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef wieweetwatt het volgende:
Word ik nu door iedereen uitgelachen?
Monique heeft idd een heel mooi figuur.. Laura = eng! Tis net een portie spareribs!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef Darakka het volgende:
[..]
Monique heeft fysiek een mooi lichaam inderdaad!
Servio is echt een puntzak friet
Waarover?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:40 schreef Enyma het volgende:
Wat n sukkel die Guido. Hij lult maar raak en hoopt dat Gerard t niet doorheeft haha
Gerard is 'm vragen aant stellen. Maar volgens mij weet Gerard zelf de antwoorden niet dus hij neemt t maar aan volgens mij terwijl guido maar raak lult :pquote:
Hij moet het dus hebben van de aandacht van de vrouwen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alex bloeit vandaag weer een beetje meer op, hij heeft de aandacht van Joanna en Laura..
Yeps, die labiele kneus heeft een moedertje nodig ander gaatie stuk!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij moet het dus hebben van de aandacht van de vrouwen?
Tja, niet van Servio iig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij moet het dus hebben van de aandacht van de vrouwen?
Verlult ie zicht dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef Enyma het volgende:
[..]
Gerard is 'm vragen aant stellen. Maar volgens mij weet Gerard zelf de antwoorden niet dus hij neemt t maar aan volgens mij terwijl guido maar raak lult :p
Het zal toch ook niet de bedoeling zijn dat Guido ook maar een echt antwoord geeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef Enyma het volgende:
[..]
Gerard is 'm vragen aant stellen. Maar volgens mij weet Gerard zelf de antwoorden niet dus hij neemt t maar aan volgens mij terwijl guido maar raak lult :p
Nee. Gerard vindt dat Guido veel weet en hij probeert door allerlei vragen te stellen iets te ontlokken van Guido. maar dat gaat dus niet werken..quote:
-1 voor Joannaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna vindt Peterrr Rrrr de Vrrrries geweldig... ah dat verklaart een hoop.
Dan nog een beetje Menno-jus erbij van de regie en het is losquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef Day het volgende:
Hup, Karim er ook bij. Nu philip nog en de val voor Alex kan beginnen.
Ik vind het wel meevallen wat Guido weet eigenlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef Enyma het volgende:
[..]
Nee. Gerard vindt dat Guido veel weet en hij probeert door allerlei vragen te stellen iets te ontlokken van Guido. maar dat gaat dus niet werken..
Gerard ook toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna vindt Peterrr Rrrr de Vrrrries geweldig... ah dat verklaart een hoop.
Het begint me allemaal steeds duidelijker te wordenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:46 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen wat Guido weet eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |