FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:31 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik ga nu op Joanna en Guido stemmen
Wieweetwattquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik was de laatste dus hier nu verder!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wieweetwatt
maar als ik die naam er bij gezet had, had het nog langer geduurd voor ik het topic geopend kreeg
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef wieweetwatt het volgende:
Word ik nu door iedereen uitgelachen?
Monique heeft idd een heel mooi figuur.. Laura = eng! Tis net een portie spareribs!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef Darakka het volgende:
[..]
Monique heeft fysiek een mooi lichaam inderdaad!
Servio is echt een puntzak friet
Waarover?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:40 schreef Enyma het volgende:
Wat n sukkel die Guido. Hij lult maar raak en hoopt dat Gerard t niet doorheeft haha
Gerard is 'm vragen aant stellen. Maar volgens mij weet Gerard zelf de antwoorden niet dus hij neemt t maar aan volgens mij terwijl guido maar raak lult :pquote:
Hij moet het dus hebben van de aandacht van de vrouwen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alex bloeit vandaag weer een beetje meer op, hij heeft de aandacht van Joanna en Laura..
Yeps, die labiele kneus heeft een moedertje nodig ander gaatie stuk!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij moet het dus hebben van de aandacht van de vrouwen?
Tja, niet van Servio iig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij moet het dus hebben van de aandacht van de vrouwen?
Verlult ie zicht dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef Enyma het volgende:
[..]
Gerard is 'm vragen aant stellen. Maar volgens mij weet Gerard zelf de antwoorden niet dus hij neemt t maar aan volgens mij terwijl guido maar raak lult :p
Het zal toch ook niet de bedoeling zijn dat Guido ook maar een echt antwoord geeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef Enyma het volgende:
[..]
Gerard is 'm vragen aant stellen. Maar volgens mij weet Gerard zelf de antwoorden niet dus hij neemt t maar aan volgens mij terwijl guido maar raak lult :p
Nee. Gerard vindt dat Guido veel weet en hij probeert door allerlei vragen te stellen iets te ontlokken van Guido. maar dat gaat dus niet werken..quote:
-1 voor Joannaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna vindt Peterrr Rrrr de Vrrrries geweldig... ah dat verklaart een hoop.
Dan nog een beetje Menno-jus erbij van de regie en het is losquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef Day het volgende:
Hup, Karim er ook bij. Nu philip nog en de val voor Alex kan beginnen.
Ik vind het wel meevallen wat Guido weet eigenlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef Enyma het volgende:
[..]
Nee. Gerard vindt dat Guido veel weet en hij probeert door allerlei vragen te stellen iets te ontlokken van Guido. maar dat gaat dus niet werken..
Gerard ook toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna vindt Peterrr Rrrr de Vrrrries geweldig... ah dat verklaart een hoop.
Het begint me allemaal steeds duidelijker te wordenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:46 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen wat Guido weet eigenlijk
Wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef Day het volgende:
Hup, Karim er ook bij. Nu philip nog en de val voor Alex kan beginnen.
Tuurlijk! Moedig al die corruptie nog maar eens aanquote:
Hmm, nu kunnen we iig een oogje in het zeil houden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk! Moedig al die corruptie nog maar eens aan
En dat is nodig want.....?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, nu kunnen we iig een oogje in het zeil houden.
dankquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:43 schreef itsme het volgende:
Goed gedaan vikingsmeisje en lekker snel! (hint naar bommie)![]()
Maik doet al dagen deaud..........quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:50 schreef Flashbox het volgende:
Leef die Maik eigenlijk nog wel, of lig die al ergens opgebaard daar in dat huis.
Ik heb em vandaag nog niet gezien of gehoord.. die kan dus ook wel weg!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:50 schreef Flashbox het volgende:
Leef die Maik eigenlijk nog wel, of lig die al ergens opgebaard daar in dat huis.
Philip heeft vannacht zijn clous over alex gedeeld met joanna en karim. Het plan is om hem vandaag met listige vragen nog meer clous te ontfutselen, zodat Joanna kan drukken. Karim en philip staan dan save, want alex wordt dan genomineerd. Hij heeft dan geen geheim meer, is niet meer interesant en wordt weggestemd.quote:
Nou, mensen die gisteravond niet konden kijken zullen wel vreemd opkijken van de stand, of niet?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef robmmad16 het volgende:
Guido: "Zo'n leven als Sofia, dat lukt me echt fucking vet... Ja ik heb wel n beetje zoiets..."
UHUH! We know!!!
Oe.. kwam die evil streak uit jouw koker of is dat zo uitgesproken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef Day het volgende:
[..]
Philip heeft vannacht zijn clous over alex gedeeld met joanna en karim. Het plan is om hem vandaag met listige vragen nog meer clous te ontfutselen, zodat Joanna kan drukken. Karim en philip staan dan save, want alex wordt dan genomineerd. Hij heeft dan geen geheim meer, is niet meer interesant en wordt weggestemd.
Heb ik het toch goed gehoord...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef robmmad16 het volgende:
Guido: "Zo'n leven als Sofia, dat lukt me echt fucking vet... Ja ik heb wel n beetje zoiets..."
UHUH! We know!!!
Het volk beslist en een nominatie van Alex zat er toch wel in.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef Day het volgende:
[..]
Philip heeft vannacht zijn clous over alex gedeeld met joanna en karim. Het plan is om hem vandaag met listige vragen nog meer clous te ontfutselen, zodat Joanna kan drukken. Karim en philip staan dan save, want alex wordt dan genomineerd. Hij heeft dan geen geheim meer, is niet meer interesant en wordt weggestemd.
Help me even, ik heb een stuk gemist... waarom zou Philip Joanna dan laten drukken? Hij heeft zelf alles bijna in zijn eentje ontdekt over dat blauwe bloed. Hij mag niet meer ofzo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft te weinig geld in zn kluisquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Help me even, ik heb een stuk gemist... waarom zou Philip Joanna dan laten drukken? Hij heeft zelf alles bijna in zijn eentje ontdekt over dat blauwe bloed. Hij mag niet meer ofzo?
Niet genoeg geld om te drukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Help me even, ik heb een stuk gemist... waarom zou Philip Joanna dan laten drukken? Hij heeft zelf alles bijna in zijn eentje ontdekt over dat blauwe bloed. Hij mag niet meer ofzo?
Nee dodo, van hun.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oe.. kwam die evil streak uit jouw koker of is dat zo uitgesproken?
Geen geld meer. Hij moet minimaal 2500 hebben om een gokje te wagen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Joanna weet 100, nee 200% zeker dat hij wordt weggestemd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:55 schreef marky het volgende:
[..]
Het volk beslist en een nominatie van Alex zat er toch wel in.
Karim is de hoogbegaafde! Hij is gewoon IEDEREEN aan het bespelen... hij is... de... PUPPETMASTER!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Geen geld meer. Hij moet minimaal 2500 hebben om een gokje te wagen.
Dus Karim hoort niet meer bij de 3 musketiers?
Dat waren toch Gerard,Alex en karim? En gerard beseft niet dat Karim zo bezig is?
Ze gaat Alex toch al honder miljoen miljard procent nomineren zei ze al eens!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat waren toch Gerard,Alex en karim? En gerard beseft niet dat Karim zo bezig is?
Ik denk ook dat het moeilijk voor hem gaat worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:58 schreef Day het volgende:
[..]
Joanna weet 100, nee 200% zeker dat hij wordt weggestemd.
Het spel is sinds gisteravond veranderd. Het is nu echt ieder voo zich. Alleen heeft Karim dat nog niet verteld aan gerard en alexquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ook onderdeel van het plan. Alex mag haar weer aanraken!quote:
Dat snap ik. En onze mensenkenner tuint er met open ogen in!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ook onderdeel van het plan. Alex mag haar weer aanraken!
Ah ja, dom van me. Dank!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:57 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hij heeft te weinig geld in zn kluis
haha iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef mazaru het volgende:
Ik wil ook in de zon bij een zwembad liggen!
Volgens mij is hij niet de enige die graag van hem af wil. Wel strak dat ie zo lekker achterbaks doet om toch z'n doel te bereiken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, dom van me. Dank!
En hij wil ZO graag van Alex af dat hij dan niet even wacht tot hij weer genoeg geld heeft?
Het is veel ergerder...........quote:
Het is een combi: als alex geen geld meer heeft, is de kans dat hij genomineerd wordt groter. Philip heeft ook kans om genomineerd te worden ( te weinig geld). Ze denken dat alex niet populair is,dus wordt philp's kans om terug te komen groter. Geld van alex blijft in het spel en zijzijn van hem af. Alle bommen op Alex dus!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, dom van me. Dank!
En hij wil ZO graag van Alex af dat hij dan niet even wacht tot hij weer genoeg geld heeft?
Ja, zoekt hij haar gewoon op.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vraag ik me in eens af: als Alex volgende week het huis verlaat en hij hoort in de studio het geheim van Laura (dat de relatie niet echt is) gaat hij haar dan toch nog een liefdesverklaring doen??
Had hij zich niet beter kunnen opgeven voor Take me Outquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is veel ergerder...........
Hij hoopt dat er een mooie vrouw binnenkomt die hem helemaal ziet zitten en verliefd op hem wordt, daar is hij aan toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |