Ja weet ik veul waar jullie het over hebben op familiefeestjes!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:51 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
O, maar daar had ik het ook niet over, kan ik niet over oordelen, ben voor de mannen, niet van de vrouwen, we hadden het in het algemeen over stille wateren hahaha
Ze heeft stiekum ge-edit.. er stond 200% zekers grottenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
niemand ? ik lees hier toch andere dingen ,jij in ieder geval niet kan je beter zeggen
ja snel. Anders krijgen we dat gejank weer inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef Darklight het volgende:
Moet alex niet ff afdrogen, anders gaat Servio straks weer klagen
hahahahahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja, stel je anders eens voor dat ze over hun eigen geslacht gaan beginnen
Getuige 1 meldt zichquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze heeft stiekum ge-edit.. er stond 200% zekers grottenExpres want gronden stond er ook
Hmm, jij roept gejank en ik hoor de gitaar...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef itsme het volgende:
[..]
ja snel. Anders krijgen we dat gejank weer inderdaad.
Getuige 2 present!quote:
duidelijk nog nooit een slanke vrouw gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar stevige kluiven zijn wel heel belangrijk om mijn enorme reuzenlichaam te overleven
Jawel! Die liggen nu allemaal bij het oude ijzer!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
duidelijk nog nooit een slanke vrouw gehad
En er een pleister opgeplaktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef Papiergeld het volgende:
Sofia heeft zich in dr schaamlip gesneden bij t scheren hahahaha
Laterzzzzz Datweetjeniethéquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:54 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou heren, jullie hebben me dag weer goedgemaakt
Heb weer heerlijk gelachen.
Zal me nu maar bezig gaan houden met waar jullie een vrouw graag zien.......eten bereiden.
Moet 4 biggen gaan voeren.
Laterzzzzz
die oogjes staan heel anders dan vorige week.. het is net of het wanhopige er nu uitstroomt.. weet even niet hoe ik het zeggen moetquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef kahaarin het volgende:
Lolwhut...? Sharon was met de lijst bezig en Servio neemt over?
Die ogen staan sowieso te dicht op elkaar ... hij is zooooooooo niet in orde!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die oogjes staan heel anders dan vorige week.. het is net of het wanhopige er nu uitstroomt.. weet even niet hoe ik het zeggen moet
Terecht.. eerst voor het eten zorgen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef Tamaartje het volgende:
Alex wil spelletjes bestellen en Servio zeikt hem meteen af
Nou de toon waarop hij het zei mocht wel anders..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Terecht.. eerst voor het eten zorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |