Ja na afloop van het programma, he.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zij zit dan nog in het huis..
En ik bedoelde dus nog ten tijde van het programma..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:15 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ja na afloop van het programma, he.
Schoothondje van moniquequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:15 schreef Flashbox het volgende:
Hij leeft dus nog wel![]()
[ afbeelding ]
Vind het net een advertentie voor impotentieproblemen!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:15 schreef Flashbox het volgende:
Hij leeft dus nog wel![]()
[ afbeelding ]
Alex wordt zwaar depri als hij na afloop hoort wat er allemaal over hem gezegd is in dat huis.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik bedoelde dus nog ten tijde van het programma..
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vind het net een advertentie voor impotentieproblemen!!
[..]
Misschien is dat een gevolg van zijn borstverkleining.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik hoop echt niet dat een van de twee de hoogbegaafde isquote:
Monique en Maikquote:
Misschien moet Aafke gewoon weg?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:26 schreef Tamaartje het volgende:
Misschien moet Aafke even een broekje aandoen
Aafke is sowieso onaantrekkelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:25 schreef wieweetwatt het volgende:
Aafke vind ik een onaantrekkelijke worstelaarster
D het ging over Laura en haar geheim ofzo wat ik meekreeg..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen geluid hier op het werk, maar loopt Mo weer te siplippen om:
a) dat haar ouders haar zien zoenen?
b) haar half-half ex Pim?
c) allebei?
d) non of the above, gewoon aandachtshoeren?
D.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen geluid hier op het werk, maar loopt Mo weer te siplippen om:
a) dat haar ouders haar zien zoenen?
b) haar half-half ex Pim?
c) allebei?
d) non of the above, gewoon aandachtshoeren?
Het is toch net de dood van pierlala. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:27 schreef pullup het volgende:
Er staat ook een nieuwe lantarenpaal in de tuin.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:27 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
D het ging over Laura en haar geheim ofzo wat ik meekreeg..
quote:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:28 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
En dan zeggen ze dat Aafke onaantrekkelijk is.. wat een verschrikkelijke strijkplank is dat. Ik denk dat haar geheim is: Ik maak tl-buizen schoon... van binnen!
Maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:28 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
En dan zeggen ze dat Aafke onaantrekkelijk is.. wat een verschrikkelijke strijkplank is dat. Ik denk dat haar geheim is: Ik maak tl-buizen schoon... van binnen!
Dat valt wel mee hoor, al lijkt ze qua figuur wel op Lieke.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:31 schreef 2live het volgende:
maar een vrouw die sterker en gespierder dan menig kerel is ook niet alles.
Kortom ik vind ze allebei niks.
Foto's of het is lulkoek!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:33 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Maak je geen zorgenKomt goed....
10 jaar erbij, 4 kinderen op de wereld en dan moet er vet af .
Ik was vroeger net zo
Op wat? Straatlantaarn na 10 jaar en 4 keer biggen?quote:
Kan een start zijn..............wie weetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op wat? Straatlantaarn na 10 jaar en 4 keer biggen?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:35 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Kan een start zijn..............wie weet
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:36 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo, is dit het kutnijdtopic? Want dan ga ik even verder kijken.
Dit is de eerste pic als je daar op googled.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op wat? Straatlantaarn na 10 jaar en 4 keer biggen?
Niet goed geteld zegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is de eerste pic als je daar op googled. [ afbeelding ]
hoi.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, al lijkt ze qua figuur wel op Lieke.![]()
Hoi.
Kutnijd is een groot woord maar ik kan niet begrijpen dat een man warmloopt voor een lantaarnpaal. Kan aan mij liggen hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:36 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo, is dit het kutnijdtopic? Want dan ga ik even verder kijken.
Dat zal dan iidquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kutnijd is een groot woord maar ik kan niet begrijpen dat een man warmloopt voor een lantaarnpaal. Kan aan mij liggen hoor.
mja de een valt daarop, de ander voor een rubensvrouw. De ander voor iets daartussen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kutnijd is een groot woord maar ik kan niet begrijpen dat een man warmloopt voor een lantaarnpaal. Kan aan mij liggen hoor.
En dan krijgen we: op ieder potje past een dekseltje hahahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef Olga het volgende:
[..]
mja de een valt daarop, de ander voor een rubensvrouw. De ander voor iets daartussen.
Ach ik vind Laura zeker niet lelijk. Als ze haar mond dicht heeft is ze een erg leuk meisje om te zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien wil ze kijken hoe pokeren werkt en heeft ze het nog nooit gespeeld?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:38 schreef Papiergeld het volgende:
Wat staat Laura daar weer te kinderjuffen? Stel je voor dat ze een keer ergens aan mee doet zeg..
Komt vast nog wel een missie om 3 kaarten te verstoppen ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:41 schreef little_me het volgende:
gaan we nu de aankomende weken alleen maar naar pokerende mensen
zitten kijken . SAAI!!
Ja niemand is meer me geheimen bezig alleen die *** pokerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:41 schreef little_me het volgende:
gaan we nu de aankomende weken alleen maar naar pokerende mensen
zitten kijken . SAAI!!
poker is gaafquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:41 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ja niemand is meer me geheimen bezig alleen die *** poker
En bij voorbaat 3 weken noodrantsoen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:42 schreef beaverhausen het volgende:
Hummie, pak ze goftedomme die kaarten af en geef ze een moestuintje en een paar kutkippen!.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:42 schreef beaverhausen het volgende:
Hummie, pak ze goftedomme die kaarten af en geef ze een moestuintje en een paar kutkippen!.
Nee, hij ziet eindelijk in wat een talentloze prutsende moedersbaby het is!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je Avatar!!! Waar is Alex???? Ben je hem zat?
De ridderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef markvanrinsum het volgende:
wie is dit ?
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Dat zal dan iid
Maar godzijdank heeft iedereen een andere smaak
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef Olga het volgende:
mja de een valt daarop, de ander voor een rubensvrouw. De ander voor iets daartussen.
Mooie opsomming. Ik vind het net als Bommie een strijkplank, dus eens worden we het niet. Maar dat is niet errrug.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef itsme het volgende:
Ach ik vind Laura zeker niet lelijk. Als ze haar mond dicht heeft is ze een erg leuk meisje om te zien.Wat ik niet begrijp ik zou mij niet zo laten behandelen door een griet. Kom maar hier, en ga nu maar weer weg.
Nee!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je Avatar!!! Waar is Alex???? Ben je hem zat?
*Bommie kapodt negert*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, hij ziet eindelijk in wat een talentloze prutsende moedersbaby het is!![]()
Goed he?
Neuhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mooie opsomming. Ik vind het net als Bommie een strijkplank, dus eens worden we het niet. Maar dat is niet errrug.
Ik zou het er nooit op kunnen, ben hatsjikke bang dat ze door midden breektquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Neuh
Ik val zelf ook niet op magere mannen hoor maar ik kan begrijpen dat er mannen zijn die op type Laura vallen
Al met al zijn we het dus wel eens, eens worden we het niet namelijk hahahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef beequeen het volgende:
Mooie opsomming. Ik vind het net als Bommie een strijkplank, dus eens worden we het niet. Maar dat is niet errrug.
Gewoon plakband en lijm bij de hand houdenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou het er nooit op kunnen, ben hatsjikke bang dat ze door midden breekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |