Op wat? Straatlantaarn na 10 jaar en 4 keer biggen?quote:
Kan een start zijn..............wie weetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op wat? Straatlantaarn na 10 jaar en 4 keer biggen?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:35 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Kan een start zijn..............wie weet
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:36 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo, is dit het kutnijdtopic? Want dan ga ik even verder kijken.
Dit is de eerste pic als je daar op googled.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op wat? Straatlantaarn na 10 jaar en 4 keer biggen?
Niet goed geteld zegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is de eerste pic als je daar op googled. [ afbeelding ]
hoi.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, al lijkt ze qua figuur wel op Lieke.![]()
Hoi.
Kutnijd is een groot woord maar ik kan niet begrijpen dat een man warmloopt voor een lantaarnpaal. Kan aan mij liggen hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:36 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo, is dit het kutnijdtopic? Want dan ga ik even verder kijken.
Dat zal dan iidquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kutnijd is een groot woord maar ik kan niet begrijpen dat een man warmloopt voor een lantaarnpaal. Kan aan mij liggen hoor.
mja de een valt daarop, de ander voor een rubensvrouw. De ander voor iets daartussen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kutnijd is een groot woord maar ik kan niet begrijpen dat een man warmloopt voor een lantaarnpaal. Kan aan mij liggen hoor.
En dan krijgen we: op ieder potje past een dekseltje hahahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef Olga het volgende:
[..]
mja de een valt daarop, de ander voor een rubensvrouw. De ander voor iets daartussen.
Ach ik vind Laura zeker niet lelijk. Als ze haar mond dicht heeft is ze een erg leuk meisje om te zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien wil ze kijken hoe pokeren werkt en heeft ze het nog nooit gespeeld?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:38 schreef Papiergeld het volgende:
Wat staat Laura daar weer te kinderjuffen? Stel je voor dat ze een keer ergens aan mee doet zeg..
Komt vast nog wel een missie om 3 kaarten te verstoppen ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:41 schreef little_me het volgende:
gaan we nu de aankomende weken alleen maar naar pokerende mensen
zitten kijken . SAAI!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |