Lenig heeft niets van doen met duurzaamheid en stevigheid!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Heb je niet gezien hoe lenig ze is
Haha, je bent in vorm vandaag versaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
De eerste vrouw waar je bij voorbaat al VOOR de sex al in slaap tieft
Stille wateren hebben diepe grotten, huhm gronden bedoel ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk een *stille wateren hbben diepe gronden* typjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat mag niet uitgezonden worden op net 5quote:
Niemand wil ook maar iets weten over de diepe grot van Laura hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe grotten, huhm gronden bedoel ik
mager/slank zijn heeft niets te maken met *dingen niet kunnen* op sexueel gebiedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lenig heeft niets van doen met duurzaamheid en stevigheid!
GMTA !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niemand wil ook maar iets weten over de diepe grot van Laura hoor.
Nou verdraai je het verhaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mager/slank zijn heeft niets te maken met *dingen niet kunnen* op sexueel gebied
laat die mannen nu gewoon in die waan johquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mager/slank zijn heeft niets te maken met *dingen niet kunnen* op sexueel gebied
O, maar daar had ik het ook niet over, kan ik niet over oordelen, ben voor de mannen, niet van de vrouwen, we hadden het in het algemeen over stille wateren hahahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar stevige kluiven zijn wel heel belangrijk om mijn enorme reuzenlichaam te overlevenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
niemand ? ik lees hier toch andere dingen ,jij in ieder geval niet kan je beter zeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, stel je anders eens voor dat ze over hun eigen geslacht gaan beginnenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:51 schreef Olga het volgende:
[..]
laat die mannen nu gewoon in die waan joh
Ja weet ik veul waar jullie het over hebben op familiefeestjes!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:51 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
O, maar daar had ik het ook niet over, kan ik niet over oordelen, ben voor de mannen, niet van de vrouwen, we hadden het in het algemeen over stille wateren hahaha
Ze heeft stiekum ge-edit.. er stond 200% zekers grottenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
niemand ? ik lees hier toch andere dingen ,jij in ieder geval niet kan je beter zeggen
ja snel. Anders krijgen we dat gejank weer inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef Darklight het volgende:
Moet alex niet ff afdrogen, anders gaat Servio straks weer klagen
hahahahahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja, stel je anders eens voor dat ze over hun eigen geslacht gaan beginnen
Getuige 1 meldt zichquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze heeft stiekum ge-edit.. er stond 200% zekers grottenExpres want gronden stond er ook
Hmm, jij roept gejank en ik hoor de gitaar...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef itsme het volgende:
[..]
ja snel. Anders krijgen we dat gejank weer inderdaad.
Getuige 2 present!quote:
duidelijk nog nooit een slanke vrouw gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar stevige kluiven zijn wel heel belangrijk om mijn enorme reuzenlichaam te overleven
Jawel! Die liggen nu allemaal bij het oude ijzer!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
duidelijk nog nooit een slanke vrouw gehad
En er een pleister opgeplaktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef Papiergeld het volgende:
Sofia heeft zich in dr schaamlip gesneden bij t scheren hahahaha
Laterzzzzz Datweetjeniethéquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:54 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou heren, jullie hebben me dag weer goedgemaakt
Heb weer heerlijk gelachen.
Zal me nu maar bezig gaan houden met waar jullie een vrouw graag zien.......eten bereiden.
Moet 4 biggen gaan voeren.
Laterzzzzz
die oogjes staan heel anders dan vorige week.. het is net of het wanhopige er nu uitstroomt.. weet even niet hoe ik het zeggen moetquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef kahaarin het volgende:
Lolwhut...? Sharon was met de lijst bezig en Servio neemt over?
Die ogen staan sowieso te dicht op elkaar ... hij is zooooooooo niet in orde!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die oogjes staan heel anders dan vorige week.. het is net of het wanhopige er nu uitstroomt.. weet even niet hoe ik het zeggen moet
Terecht.. eerst voor het eten zorgen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef Tamaartje het volgende:
Alex wil spelletjes bestellen en Servio zeikt hem meteen af
Nou de toon waarop hij het zei mocht wel anders..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Terecht.. eerst voor het eten zorgen!
Nee maar die Sharon zet wel haarverf erop en make-up removerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Terecht.. eerst voor het eten zorgen!
Denk dat ze een gast die 24/7 trieste opmerkingen over van alles en nog wat maakt op een forum op FOK.nl wel erg graag zou willen. Zoek een leven, of ga je geweldige, grappige, mooie maar waarschijnlijk ook vooral dikke vrouw lastigvallen..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou het er nooit op kunnen, ben hatsjikke bang dat ze door midden breekt
ja make up mag wel ,maar wax nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar die Sharon zet wel haarverf erop en make-up remover
Het is hier commentaar op Streams niet op Streamers dank je wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Denk dat ze een gast die 24/7 trieste opmerkingen over van alles en nog wat maakt op een forum op FOK.nl wel erg graag zou willen. Zoek een leven, of ga je geweldige, grappige, mooie maar waarschijnlijk ook vooral dikke vrouw lastigvallen..
Wat ik van haar begrijp is dat ze de persoonlijke spullen die op de lijst staan moeten verdienen. Ik weet ook niet of dat klopt, Alex had het erover dat hij het had overlegd en dat hij dat spul voor zijn haar zou krijgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar die Sharon zet wel haarverf erop en make-up remover
Hi!quote:
Als je al begint met te zeggen dat ik 24/7 uberhaupt aanwezig ben, ben je in mijn ogen al geen gesprekspartner, met je moddervette wijf en debiele reflectie! doei!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Denk dat ze een gast die 24/7 trieste opmerkingen over van alles en nog wat maakt op een forum op FOK.nl wel erg graag zou willen. Zoek een leven, of ga je geweldige, grappige, mooie maar waarschijnlijk ook vooral dikke vrouw lastigvallen..
quote:
ik heb het over dat Alex geen balspelletje mag bestellenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja make up mag wel ,maar wax niet
gewoon invullen ,en maar zien wat je krijgt zou mijn instelling zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat ik van haar begrijp is dat ze de persoonlijke spullen die op de lijst staan moeten verdienen. Ik weet ook niet of dat klopt, Alex had het erover dat hij het had overlegd en dat hij dat spul voor zijn haar zou krijgen.
Nee echt niet!quote:
Nooit geschoten is altijd mis...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gewoon invullen ,en maar zien wat je krijgt zou mijn instelling zijn
ow hahah en ik over dat hij gen wax mag bestellen ,hij mag niet zo veel hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb het over dat Alex geen balspelletje mag bestellen
quote:
Hij mag ook al geen extra plakje kaas!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ow hahah en ik over dat hij gen wax mag bestellen ,hij mag niet zo veel he
bij alles wat hij zegt, krijg hij een snauwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij mag er volgende week uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
preciesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nooit geschoten is altijd mis...
Echt ik zou express heeeeel veel kaas gaan etenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij mag ook al geen extra plakje kaas!
Want kan servio niet de hele dag door lopen schransen!.
Jij bent hier blijkbaar ook 24/7 anders zou je dat niet weten, hoe staat het met jouw leven...?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef henkbarte het volgende:
[..]
quote:
Same here. Wat een naar mannetje soms.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:05 schreef Olga het volgende:
Servio vond ik de eerste week tof maar nu is het gewoon een vervelend mannetje
Precies, daar beslist mare hajestijt Sharon noch Queenbitch Servio over.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gewoon invullen ,en maar zien wat je krijgt zou mijn instelling zijn
vast wel anders zullen er alleen proseco's en kaviaar komenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:06 schreef beaverhausen het volgende:
Hebben ze nou eigenlijk een budget voor de boodschappen? Dat is me nog steeds niet duidelijk..
Ze vullen van alles in op de lijst en de stem kiest de goedkoopste minst bruikbare producten om te kopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:06 schreef beaverhausen het volgende:
Hebben ze nou eigenlijk een budget voor de boodschappen? Dat is me nog steeds niet duidelijk..
Klonk als Guido, kan me vergissen, was hier aan het tikken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:07 schreef Killersmile het volgende:
Wie van de mannen zei nou: "ik ben op dieet"?
is sharon ook aan het bitchen geslagen? Heb effe een tijdje gemist. Vond het vanochtend al zo vreemd dat Servio bij haar op bed lagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, daar beslist mare hajestijt Sharon noch Queenbitch Servio over.
Hij luistert dus naar onsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klonk als Guido, kan me vergissen, was hier aan het tikken.
Agh ja, boeit me ook echt heel veel. Wil eigenlijk alleen aangeven dat er ook mensen zijn die zich kapot irriteren aan je idiote getyp hier om interessant te doen bij je slijmertjes. Met je ''grappige'' en superoriginele scheldwoorden etc die je zo graag gebruikt..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je al begint met te zeggen dat ik 24/7 uberhaupt aanwezig ben, ben je in mijn ogen al geen gesprekspartner, met je moddervette wijf en debiele reflectie! doei!
Voer m dan niet zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:09 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Agh ja, boeit me ook echt heel veel. Wil eigenlijk alleen aangeven dat er ook mensen zijn die zich kapot irriteren aan je idiote getyp hier om interessant te doen bij je slijmertjes. Met je ''grappige'' en superoriginele scheldwoorden etc die je zo graag gebruikt..
Ja erg goede conclusie. Als ik hier 1 uur ben dan kan ik alles teruglezen? Maar aangezien ik op mn werk zit ben ik er idd iets langer. Wordt ook niet zo heel vrolijk van jou domme opmerkingen dus laat het hier verder bij.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jij bent hier blijkbaar ook 24/7 anders zou je dat niet weten, hoe staat het met jouw leven...?
On topic: Wat een gedoe over de groentes, bestel gewoon een paar soorten en eet elke dag 2 soorten groente, iedereen blij.... Hoe moeilijk kan het zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |