Kan je met hem geen contact leggen om te vragen hoe de situatie daar nu is? Dan heeft FOK! een echte eigen nieuwsbron.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef danilel het volgende:
vind dit eng nu......
een kennis van me is al vliegend mensen aan het evacueren naar Malta....
Hoop dat hem niks overkomt......
Jammer dat we geen live beelden hebben. Daar schijnt er nu veel geschoten te worden. Niet dat ik dat perse hoef te zien. Maar dan, hoop ik, wordt de wereld eens echt wakker geschud!quote:
Denk dat hij te druk bezig is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:07 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Kan je met hem geen contact leggen om te vragen hoe de situatie daar nu is? Dan heeft FOK! een echte eigen nieuwsbron.
Sterkte ermee.
Lijkt me zeer sterk...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef bbfakir het volgende:
Gaddafi son join protesters
http://www.deccanchronicl(...)-join-protesters-777
Zou dit waar zijn?
Bron is Iran, nee dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef bbfakir het volgende:
Zou dit waar zijn?
Niet weer h...quote:
Oh jongens geweldig. Ik zit steeds te denken of al die andere dictators in de wereld niet van hun stoel rolden toen ze die Speech van Mo zagen. Ik zie een Khamenei rustig zitten en dat gaat onze Mo los.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef Michael-H het volgende:
Tsjah, je kunt er natuurlijk ook een tekenfilm van maken![]()
Dat komt uit Iran? Die premier die zegt dat je eigen volk bombarderen een schande is terwijl 'ie ook het zelf doet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef bbfakir het volgende:
Zou dit waar zijn?
"Ik ben de leider van de revolutie, echt waar!"quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef Muridae het volgende:
[..]
Niet weer h...
"Revolutie ! Revolutie ! Revolutie !
Ik ben jullie leider, jullie vader, jullie redder !"
Nee nee, Iran doet het slimmer. Iran lost het met touw op.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat komt uit Iran? Die premier die zegt dat je eigen volk bombarderen een schande is terwijl 'ie ook het zelf doet.![]()
Komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:15 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee nee, Iran doet het slimmer. Iran lost het met touw op.
Moet zeggen dat ie wel paar goeie punten heeft in deze vid....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:24 schreef Muridae het volgende:
Khadaffi zal in ieder geval niet kunnen vluchten naar Saoedi-Arabi...
Helemaal niet, wan over Libe is een discussie nu en over Iran niet. Het is allebei je burgers vermoorden, daar is geen verschil maar met anti aircraft tanks op je bevolking schieten heeft wel even een ander effect op de wereld dan mensen opknopen.quote:
Moet je je niet voor schamen. Gaddafi is geen puppet van het wesen en hij zegt rake dingen. Het is alleen jammer dat niemand hem serieus neemt door z'n uitstraling en taalgebruik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:17 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ie wel paar goeie punten heeft in deze vid....
Blijkbaar heb je het nieuws niet gevolgd. In Iran was ook een opstand en die is ook met de harde hand neergeslagen, door middel van schieten met geweren etc. Het maakt niet uit hoe je je eigen volk vermoord. Ook al verdrink je ze. Het feit is dat er burgers worden gedood. Daar gaat het om.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:17 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Helemaal niet, wan over Libe is een discussie nu en over Iran niet. Het is allebei je burgers vermoorden, daar is geen verschil maar met anti aircraft tanks op je bevolking schieten heeft wel even een ander effect op de wereld dan mensen opknopen.
Voor 2K per dag zullen veel mensen geen nee zeggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
richardengelnbc
#libya.. Rebels claim 15 planes of mercenaries arrived from Algeria![]()
Inderdaad, die hebben toch niks te verliezen. Slechte huizen etc.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Voor 2K per dag zullen veel mensen geen nee zeggen.
Good feeling moment.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:22 schreef Muridae het volgende:
Reinforcements from Misurata Zawya Zintan Benghazi have arrived at the outskirts of #Tripoli to support demonstrators #Libya #Feb17
Inderdaad, had gister al foto's gezien van granaatwerpers, ak47's en allemaal van dat soort wapens. Hoop dat ze ze niet hoeven te gebruiken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval goed bewapend...
doodgooien met zijn eigen groene boek(en)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik hoop dat als ze gadaffi helemaal hebben dat ze hem dan heel langzaam lynchen.
Stenigen met kleine steentjes ofzo.
randdebiel
Dat volg ik ook wel. Tuurlijk wodt er geschoten in Iran, net als in Bahrein, maar wat Gaddafi hier flikt is wel even wat anders. Het maakt wel degelijk uit want nieuws is pas nieuws als er beelden zijn. Dat is hier weer zo duidelijk als wat. Zondag en maandag zag je weinig over libe, tot dat de grote leider sprak.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je het nieuws niet gevolgd. In Iran was ook een opstand en die is ook met de harde hand neergeslagen, door middel van schieten met geweren etc. Het maakt niet uit hoe je je eigen volk vermoord. Ook al verdrink je ze. Het feit is dat er burgers worden gedood. Daar gaat het om.
Je kunt wel duidelijk opmerken welke landen echt geven om hun onderdanen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:24 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://nos.nl/tekst/22151(...)ders-vast-libie.html
Tienduizenden arbeiders vast Libi
Update: vrijdag 25 feb 2011, 14:15
Tienduizenden buitenlandse arbeiders zitten vast in Libi. Ze zijn door hun werkgevers achtergelaten toen het geweld uitbrak.
Groepen Bengalen hebben hun toevlucht gezocht in verlaten fabrieken, maar zijn ook daar hun leven niet zeker. Zo'n 40 mensen zouden zijn gedood toen een fabriek werd aangevallen.
Turkse en Chinese arbeiders proberen over zee weg te komen, maar vanwege het slechte weer kunnen veel schepen niet uitvaren. Een schip met ongeveer honderd Amerikanen kon vanmiddag wel weg uit een haven. Afrikaanse arbeiders gaan met volgepakte wagens over land.
Discussie gesloten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:24 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat volg ik ook wel. Tuurlijk wodt er geschoten in Iran, net als in Bahrein, maar wat Gaddafi hier flikt is wel even wat anders. Het maakt wel degelijk uit want nieuws is pas nieuws als er beelden zijn. Dat is hier weer zo duidelijk als wat. Zondag en maandag zag je weinig over libe, tot dat de grote leider sprak.
Hij schoot een hele gevagenis af in 1996,was er toen internet, cameraploegen, facebook, twitter? Nee, dus niemand zag het dus bestond het niet. Het draait allemaal om de media.
Arme Bengalen. Wat dat betreft doet Nederland het aardig goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:25 schreef Muridae het volgende:
[..]
Je kunt wel duidelijk opmerken welke landen echt geven om hun onderdanen...
uhm .. gisteren melde reuters dat ie was neergeschoten ..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:15 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Reuters is bijna altijd juist. Dus dit is zo goed als bevestigd.
Al ik zoiets lees zou je toch moeten zeggen dat Algerije geen moeite doet om dit tegen te houden. Als Algerije niet de volgende wil zijn moet je ze onder druk zetten wat betreft die mercenaries.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Voor 2K per dag zullen veel mensen geen nee zeggen.
Het hele publiek zit hem net uit te lachen, dat kan je horen enzien als je goed luistert en kijktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:17 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ie wel paar goeie punten heeft in deze vid....
Precies. Ze lachen er wel om, maar die man heeft af en toe gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Moet je je niet voor schamen. Gaddafi is geen puppet van het wesen en hij zegt rake dingen. Het is alleen jammer dat niemand hem serieus neemt door z'n uitstraling en taalgebruik.
Dus.....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:28 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Het hele publiek zit hem net uit te lachen, dat kan je horen enzien als je goed luistert en kijkt
huh???quote:MuammarLGaddafi My son will appear on national TV in a few minutes! He has one last warning for you cockroaches!
Een massacre nadat 2 mensen zijn gedood?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:29 schreef shomila het volgende:
AliTweel Ali Tweel
my friend called me crying hysterically, there was a massacre in soug aljouma, progaddafi shot 2 down 1 in the head, was not protesting.
2 minutes ago
AliTweel Ali Tweel
progaddafi preventing protesters to reach the green square, they are everywhere
33 seconds ago
Dat is een nepaccount.quote:
ik dacht ook aan een nepaccount , maar lees indd. ook meerder berichten nu , dat ie elk moment kan gaan spreken ....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:32 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat is een nepaccount.
Maar dat wil niet zeggen dat de zoon niet gaat spreken.
Hoorde al meer geruchten daarover.
Nee, die man is gewoon een gek die droomt van Arabische wereldheerschappij met hem als ultieme leider.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:29 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Precies. Ze lachen er wel om, maar die man heeft af en toe gewoon gelijk.
Mwah, als non-protesterende mensen worden neergeschoten kan je wel spreken van een sicke situatie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Een massacre nadat 2 mensen zijn gedood?
Die mensen zijn ook niets gewend..
Een filmpje met het nodige knip en plak werk, komt m.i. onbetrouwbaar over.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:28 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Het hele publiek zit hem net uit te lachen, dat kan je horen enzien als je goed luistert en kijkt
Daarom zeg ik ook, op bepaalde punten > WMD Irak, Saddam, "vriendjes" met VS, vijandigheid tussen Arabieren....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:32 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee, die man is gewoon een gek die droomt van Arabische wereldheerschappij met hem als ultieme leider.
wordt vertaald in de chat...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:34 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
iemand die weet wat ie allemaal zegt daar daaro??
http://www.livestream.com/libya17feb
quote:his revoultion has brought back the smiles on our faces
on our kids faces
and stay strong and show your solidarity with our capital
oh allah make our capital victorious
oh allah kill gaddafi and his gangs
kill the mercenaries that he has sent
release upon them an army from urself
and replace it with the happy news that our capital is liberated
ohhh ....thnx!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:35 schreef Michael-H het volgende:
[..]
wordt vertaald in de chat...
[..]
Verzoekende smeekbeden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:34 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
iemand die weet wat ie allemaal zegt daar daaro??
als ik het zo lees was hij erbij , en upload ie zodra het lukt beeldenquote:Abukhit
oh .... god gun shots
8 minutes ago via Echofon
please twitpic upload my video ......
8 minutes ago via Echofon
i couldn't upload the video a need more time to calm down after what i saw
11 minutes ago via Echofon
souq aljuma on fire anyone can listen
32 minutes ago via Echofon
i wanted to come home so bad to upload a video
32 minutes ago via Echofon
i couldnt stay in the street after one head shot in a person infront of me that was bad really bad
33 minutes ago via Echofon
souq aljuma on fire
36 minutes ago via Echofon
ohhhhh my god 2 pepole where hoted in the head god help us
38 minutes ago via web
shot fire everywhere
38 minutes ago via Echofon
Stond wel op de planning volgens mij, alleen nergens beelden...?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Cairo zijn ze ook bezig?
AJE nu, ziet er erg druk uit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Stond wel op de planning volgens mij, alleen nergens beelden...?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Even die woede kwijtschreeuwen!
en toch klinkt dit allemaal wat minder"peace full"als toen in egypte ...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Even die woede kwijtschreeuwen!
Een miljoenen protest wilden ze vandaag omdat 5 ministers uit de Mubarak-regering in het nieuwe kabinet komen. En dat willen ze niet: ze willen een hele nieuwe regering.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Stond wel op de planning volgens mij, alleen nergens beelden...?
De overheid in Libya is een een stuk gewelddadiger dan die in Egypte. Begrijpelijk dus dat ze zo'n Tahrir-sfeer niet zo zien zitten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
en toch klinkt dit allemaal wat minder"peace full"als toen in egypte ...
ook die "speech".. net ...
gaat er denk ik flink op dalijk ... ben benieuwd wat die zoon gaat speechen .. ik vermoed als die met wat bullshit aankomt , de mensen die we net hoorden .. zwaar losgaan ...
Benghaziquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:42 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
De overheid in Libya is een een stuk gewelddadiger dan die in Egypte. Begrijpelijk dus dat ze zo'n Tahrir-sfeer niet zo zien zitten.
Welke stad is dat trouwens op de livestream?
De bron van dit bericht is weer @ShababLibya. Alweer een leugen ontkracht, als die Said echt gaat spreken dan...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef bbfakir het volgende:
Zou dit waar zijn?
Hij heeft een stuk of 10 zonen en dochters toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:43 schreef -jos- het volgende:
[..]
De bron van dit bericht is weer @ShababLibya. Alweer een leugen ontkracht, als die Said echt gaat spreken dan...
Dit lijkt me ook in tegenspraak met:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:29 schreef shomila het volgende:
AliTweel Ali Tweel
my friend called me crying hysterically, there was a massacre in soug aljouma, progaddafi shot 2 down 1 in the head, was not protesting.
2 minutes ago
AliTweel Ali Tweel
progaddafi preventing protesters to reach the green square, they are everywhere
33 seconds ago
Ik zit het ook te kijken, en mn bek valt dan weer open als ik een imam de bevolking zie ophitsen om maar eens wat mensen te gaan doden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
uhm .. gisteren melde reuters dat ie was neergeschoten ..
maarre http://www.livestream.com/libya17feb live toespraak nu van iets en net meerdere beelden ..
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
haha in de chat bij de livestream werd deze gelinkt ; http://downwithmubarak.com/LiveStreams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |