En Sharon toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
allemaal behalve Gerard en Laura?
Servioquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:06 schreef Darakka het volgende:
Maik kust Monique
Aafke kust Philip
Guido kust Laura
Sofia kust ???
Seks??quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou Coos het is vanavond wel meer dan alleen janken.
Guido kust Laura?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:06 schreef Darakka het volgende:
Maik kust Monique
Aafke kust Philip
Guido kust Laura
Sofia kust ???
godverdomme ik wil copulatie zien.quote:
Laura zei gister dat ze dacht dat monique verliefd is, ze had de hele dag niks gegetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Ze vindt hem juist écht leuk begrijp ik?
wat is het probleem danquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Ze vindt hem juist écht leuk begrijp ik?
Helemaal!!! En die stukken moeten ook weer stuk!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij elkaar troosten!
Hij moet stuk he lief?
Servio?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:06 schreef Darakka het volgende:
Maik kust Monique
Aafke kust Philip
Guido kust Laura
Sofia kust ???
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef Blue Thunder het volgende:
oh.. topictitel is nr 158 inmiddels...
Oh, ik wist niet dat ze een vriend hadquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat zoenen met Maik en ouders die kijken/vriend thuis
Zoals Philip mooi zegt: ze is bang dat haar pappie en mammie kijken..quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat zoenen met Maik en ouders die kijken/vriend thuis
mijn naam is meta...quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef StefanKollaart het volgende:
Ik vind Gerard op Meta lijken.
[ afbeelding ]
Zolang je trouwens met je grijpgrage klauwen van mijn Bommerinnetje ( voorheen Skeez) afblijft zijn wij het eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Helemaal!!! En die stukken moeten ook weer stuk!!!
Ja en dan een hele hele zware, moeilijke missie voor vannacht xdquote:
Dus ik ben gewoon nog op tijd!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:08 schreef toxikon het volgende:
[..]
5uur feest gepropt in een half uur.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:08 schreef Gert het volgende:
En hier is het niet meer bij te houden.
"Ik ben geen kankermongool, dan nog altijd een kankerflikker".quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:08 schreef Gellarboy het volgende:
Servio noemt zichzelf een kankerflikker..
Over een lijntje lopenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ja en dan een hele hele zware, moeilijke missie voor vannacht xd
Edit: Het is Alex, niet Aafkequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Aafke moet naar de KVDW
Waarschijnlijk wil de stem vanavond ook aan z'n trekken komen..
Moet wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Komt zij uit een streng religieus gezin of zo?!
Dat laatste maken de andere bewoners ervan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Greys het volgende:
Ze heeft dus helemaal geen vriend thuis, Mo.
Ze is echt alleen maar bang voor haar ouders, of ze wel kunnen zien dat ze hem echt leuk vindt.
Hoor je nu pas?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:06 schreef henk.jansen het volgende:
Ik hoor net pas dat Joanna klinkt als Barbie uit oh oh Cherso
Zou de enige logische verklaring zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Komt zij uit een streng religieus gezin of zo?!
Come on, is ze nou 13 of 30?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Greys het volgende:
Ze heeft dus helemaal geen vriend thuis, Mo.
Ze is echt alleen maar bang voor haar ouders, of ze wel kunnen zien dat ze hem echt leuk vindt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef Darakka het volgende:
Wat is Aafke een sloppy wijf zeg bah bah, kapot schamen.
Monique is lief
Maik is echt een aanhanger, zit gewoon vast aan je auto en is moeilijk los te koppelen.
Servio & Sofia = bah
En toen zei zij 'Ik hoop het'.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dat laatste maken de andere bewoners ervan.
Zoiets van dat iedereen pas z'n nest in mag als iedereen over een lijntje heeft heengelopen xdquote:
quote:
Of is het gespeeld, om de sympathie bij ons te kweken?? Zo'n lief meisje en denkt ook zo aan haar ouders...quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Deoz het volgende:
[..]
Zou de enige logische verklaring zijn
Beter dan Karim en Alex die praten en 'leuk' doen tegen de cameraquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Gellarboy het volgende:
Tjongejonge, krijgen we nu van dat bezopen gejank de rest van de avond?
Aafke!quote:
Nou jah!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Laatste ronde, dan moet de drank weer terug
denk het welquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:11 schreef Boobman het volgende:
en de stiekeme voorraad van zwerver?
Precies. Wat nou streng gelovig gezin? Als dat zo was zou ze niet eens meedoen aan zo'n programma. En eerst de slet uithangen en binnen 1 minuut omslaan en zielig lopen huilen.. Op je 30e.. Uhuquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of is het gespeeld, om de sympathie bij ons te kweken?? Zo'n lief meisje en denkt ook zo aan haar ouders...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:11 schreef Stevennn het volgende:
Ja oke, ze moeten het drankgebruik wel een beetje onder controle kunnen hebben he
Heel de avond al ..quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke middelvinger naar de camera?
Ik ook, mijn nekharen gingen recht overeind staan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef Gellarboy het volgende:
Ik word echt heel ongemakkelijk als Karim me recht aankijkt?!
Ja echt he?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef Gellarboy het volgende:
Ik word echt heel ongemakkelijk als Karim me recht aankijkt?!
Uhuh.. dat is niet van "ik ben wat labiel dus laat ik maar ophouden met zuipen".quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Supervol glas safari en ietsiepietsie jus
Mwa het hele hoge IQ valt mee, haar IQ is 121, dat heeft 1 op de 10 mensenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:11 schreef quibus01 het volgende:
Iemand met een heel hoog IQ zou best emotioneel behoorlijk zwak kunnen zijn.
Dat lijkt he geval bij Mo
PARDON?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Precies. Wat nou streng gelovig gezin? Als dat zo was zou ze niet eens meedoen aan zo'n programma. En eerst de slet uithangen en binnen 1 minuut omslaan en zielig lopen huilen.. Op je 30e.. Uhu
Laat Aafke nou gewoon ff naar de KVDW gaan om de Stem ff een bj te geven, dan kan het feest intussen gewoon doorgaanquote:
Sorry, de topics gaan zo snel!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
godverdomme ik wil copulatie zien.
EN LIESJE EN GERT FOEI
Volgens velen is zij de hoogbegaafde, dus stukkie hoger dan 121.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:13 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Mwa haar IQ is 121, dat heeft 1 op de 10 mensen
Ze heeft net letterlijk haar IQ score verteld aan Maikquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:14 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Volgens velen is zij de hoogbegaafde, dus stukkie hoger dan 121.
Omdat ze haar haar weer aan het raggen is?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
Waarom krijgen we HyaCynthia te zien?
die doet weer dr haarquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
Mss expres lager ingezet omdat men anders haar geheim raadt als ze zegt mijn iq is 150quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Ze heeft net letterlijk haar IQ score verteld aan Maik
Ja lol... ze gaat dan niet laten merken dat ze hoogbegaafd is natuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Ze heeft net letterlijk haar IQ score verteld aan Maik
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:16 schreef AskMe het volgende:
Maik ook echt ernaastwat een stalker
Omdat ze het op een of andere manier voor elkaar krijgt zich toch weer af te zonderen. Haar kammen staat hoger op de prioriteitenlijst dan interessant zijn voor de kijker..quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
Ja, Fok! staat bekend als een SGP-bolwerk..quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:14 schreef WebAddict het volgende:
Iedereen vind Aafke nu irritant, dat is obv.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef Roguee het volgende:
Aafke zoekt een pincet. Ze gaat Servio aftrekken
Monique is echt niet hoogbegaafd hoor. Zo nu en dan komen er echt ontzettend domme uitspraken uit haar mond.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:16 schreef Roguee het volgende:
[..]
Mss expres lager ingezet omdat men anders haar geheim raadt als ze zegt mijn iq is 150
Ik denk eerder Aafkequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef Robbiedd het volgende:
Philip en Monique komt nog wel ooit.
Hoe hard moet ze daarna dan wel niet huilenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef Robbiedd het volgende:
Philip en Monique komt nog wel ooit.
Het is gewoon een gehaaid plan van haarquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef ABundy het volgende:
Mo is gewoon stiekum de liefde aan het verklaren aan flip
Ik ben op de basisschool ook hoogbegaafd bevonden, wat vind je van mijn postsquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Monique is echt niet hoogbegaafd hoor. Zo nu en dan komen er echt ontzettend domme uitspraken uit haar mond.
Dat is precies wat ik denk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef quibus01 het volgende:
Maar ik twijfel ook nog over Monique's geheim. Ze zei vanmiddag heel oprecht dat haar geheim met een periode in haar leven te maken heeft. Dat zou dus het internaat kunnen zijn... en dan zou Sofia de hoogbegaafde zijn, want me niet zou verbazen trouwens.
Niet hard, wnat ze zei daarstraks al dat haar ouders zouden vinden dat ze naar Philip moet, niet naar Maik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hoe hard moet ze daarna dan wel niet huilen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef kahaarin het volgende:
LOL! Een dronken lor splinters uit een voet laten halen....
Same here door de universiteit van Utrecht.. Denk niet dat iedereen het daar op FOK! mee eens isquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik ben op de basisschool ook hoogbegaafd bevonden, wat vind je van mijn posts?
ja dat denk ik ook al een paar dagen. sophia is heel slim. monique heb ik nog niks slims horen zeggen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik denk!
Daar let ik niet op, ik ben nog steeds lid van MENSA.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik ben op de basisschool ook hoogbegaafd bevonden, wat vind je van mijn posts?
En hier kun je nog nadenken voor je op invoeren duwtquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here door de universiteit van Utrecht.. Denk niet dat iedereen het daar op FOK! mee eens is
Hongerquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef AskMe het volgende:
Vragen of je de chips mag open maken na een drankavond. Wat zou ik zin hebben in frituur
Dat is juist het punt! Nooit gedaan, never will!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
En hier kun je nog nadenken voor je op invoeren duwt.
SHOARMA!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef AskMe het volgende:
Vragen of je de chips mag open maken na een drankavond. Wat zou ik zin hebben in frituur
Nou vergeleken met de rest was zij wel de muurbloem hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Caland het volgende:
Die Aafke is wel een wilde volgens mij.
Zou je denken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Caland het volgende:
Maar niemand is bereid er wat in te duwenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Caland het volgende:
Aafke is da bomb!quote:
En een aap is een roofvogel!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Sophia is miss wel hoogbegaafd..
hmm neuh wist ook niet dat dat moest voor je op post drukt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is juist het punt! Nooit gedaan, never will!
Ik denk dat Sofia hoogbegaafd is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Sophia is miss wel hoogbegaafd..
En zag je Mo een beetje bij Philip wegschuiven?? Weg intimiteitquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Kwam ze aanvliegen'Uh, wat doe ik'?
Ja, laten we voor de zekerheid haar d'r maar uitstemmen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Caland het volgende:
Ech nie!!!!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Philip tegen Aafke: Als jij naar huis gaat, vreet ik alle *** schoenen op. Jij gaat echt niet naar huis.
Oh pleeeease laat haar naar huis gaan.
Oh ja?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
En een aap is een roofvogel!
Ik denk dat Aafke geil isquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik denk dat Sofia hoogbegaafd is.
LOL.. die balk zit precies ongunstigquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:22 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Flip en de blonde snollies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |