Zou de enige logische verklaring zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Komt zij uit een streng religieus gezin of zo?!
Come on, is ze nou 13 of 30?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Greys het volgende:
Ze heeft dus helemaal geen vriend thuis, Mo.
Ze is echt alleen maar bang voor haar ouders, of ze wel kunnen zien dat ze hem echt leuk vindt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef Darakka het volgende:
Wat is Aafke een sloppy wijf zeg bah bah, kapot schamen.
Monique is lief
Maik is echt een aanhanger, zit gewoon vast aan je auto en is moeilijk los te koppelen.
Servio & Sofia = bah
En toen zei zij 'Ik hoop het'.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dat laatste maken de andere bewoners ervan.
Zoiets van dat iedereen pas z'n nest in mag als iedereen over een lijntje heeft heengelopen xdquote:
quote:
Of is het gespeeld, om de sympathie bij ons te kweken?? Zo'n lief meisje en denkt ook zo aan haar ouders...quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Deoz het volgende:
[..]
Zou de enige logische verklaring zijn
Beter dan Karim en Alex die praten en 'leuk' doen tegen de cameraquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Gellarboy het volgende:
Tjongejonge, krijgen we nu van dat bezopen gejank de rest van de avond?
Aafke!quote:
Nou jah!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Laatste ronde, dan moet de drank weer terug
denk het welquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:11 schreef Boobman het volgende:
en de stiekeme voorraad van zwerver?
Precies. Wat nou streng gelovig gezin? Als dat zo was zou ze niet eens meedoen aan zo'n programma. En eerst de slet uithangen en binnen 1 minuut omslaan en zielig lopen huilen.. Op je 30e.. Uhuquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of is het gespeeld, om de sympathie bij ons te kweken?? Zo'n lief meisje en denkt ook zo aan haar ouders...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:11 schreef Stevennn het volgende:
Ja oke, ze moeten het drankgebruik wel een beetje onder controle kunnen hebben he
Heel de avond al ..quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke middelvinger naar de camera?
Ik ook, mijn nekharen gingen recht overeind staan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef Gellarboy het volgende:
Ik word echt heel ongemakkelijk als Karim me recht aankijkt?!
Ja echt he?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef Gellarboy het volgende:
Ik word echt heel ongemakkelijk als Karim me recht aankijkt?!
Uhuh.. dat is niet van "ik ben wat labiel dus laat ik maar ophouden met zuipen".quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Supervol glas safari en ietsiepietsie jus
Mwa het hele hoge IQ valt mee, haar IQ is 121, dat heeft 1 op de 10 mensenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:11 schreef quibus01 het volgende:
Iemand met een heel hoog IQ zou best emotioneel behoorlijk zwak kunnen zijn.
Dat lijkt he geval bij Mo
PARDON?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Precies. Wat nou streng gelovig gezin? Als dat zo was zou ze niet eens meedoen aan zo'n programma. En eerst de slet uithangen en binnen 1 minuut omslaan en zielig lopen huilen.. Op je 30e.. Uhu
Laat Aafke nou gewoon ff naar de KVDW gaan om de Stem ff een bj te geven, dan kan het feest intussen gewoon doorgaanquote:
Sorry, de topics gaan zo snel!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
godverdomme ik wil copulatie zien.
EN LIESJE EN GERT FOEI
Volgens velen is zij de hoogbegaafde, dus stukkie hoger dan 121.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:13 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Mwa haar IQ is 121, dat heeft 1 op de 10 mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |