En Sharon toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
allemaal behalve Gerard en Laura?
Servioquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:06 schreef Darakka het volgende:
Maik kust Monique
Aafke kust Philip
Guido kust Laura
Sofia kust ???
Seks??quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou Coos het is vanavond wel meer dan alleen janken.
Guido kust Laura?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:06 schreef Darakka het volgende:
Maik kust Monique
Aafke kust Philip
Guido kust Laura
Sofia kust ???
godverdomme ik wil copulatie zien.quote:
Laura zei gister dat ze dacht dat monique verliefd is, ze had de hele dag niks gegetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Ze vindt hem juist écht leuk begrijp ik?
wat is het probleem danquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Ze vindt hem juist écht leuk begrijp ik?
Helemaal!!! En die stukken moeten ook weer stuk!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij elkaar troosten!
Hij moet stuk he lief?
Servio?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:06 schreef Darakka het volgende:
Maik kust Monique
Aafke kust Philip
Guido kust Laura
Sofia kust ???
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef Blue Thunder het volgende:
oh.. topictitel is nr 158 inmiddels...
Oh, ik wist niet dat ze een vriend hadquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat zoenen met Maik en ouders die kijken/vriend thuis
Zoals Philip mooi zegt: ze is bang dat haar pappie en mammie kijken..quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat zoenen met Maik en ouders die kijken/vriend thuis
mijn naam is meta...quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef StefanKollaart het volgende:
Ik vind Gerard op Meta lijken.
[ afbeelding ]
Zolang je trouwens met je grijpgrage klauwen van mijn Bommerinnetje ( voorheen Skeez) afblijft zijn wij het eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Helemaal!!! En die stukken moeten ook weer stuk!!!
Ja en dan een hele hele zware, moeilijke missie voor vannacht xdquote:
Dus ik ben gewoon nog op tijd!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:08 schreef toxikon het volgende:
[..]
5uur feest gepropt in een half uur.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:08 schreef Gert het volgende:
En hier is het niet meer bij te houden.
"Ik ben geen kankermongool, dan nog altijd een kankerflikker".quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:08 schreef Gellarboy het volgende:
Servio noemt zichzelf een kankerflikker..
Over een lijntje lopenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ja en dan een hele hele zware, moeilijke missie voor vannacht xd
Edit: Het is Alex, niet Aafkequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Aafke moet naar de KVDW
Waarschijnlijk wil de stem vanavond ook aan z'n trekken komen..
Moet wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Komt zij uit een streng religieus gezin of zo?!
Dat laatste maken de andere bewoners ervan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Greys het volgende:
Ze heeft dus helemaal geen vriend thuis, Mo.
Ze is echt alleen maar bang voor haar ouders, of ze wel kunnen zien dat ze hem echt leuk vindt.
Hoor je nu pas?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:06 schreef henk.jansen het volgende:
Ik hoor net pas dat Joanna klinkt als Barbie uit oh oh Cherso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |