Precies. Wat nou streng gelovig gezin? Als dat zo was zou ze niet eens meedoen aan zo'n programma. En eerst de slet uithangen en binnen 1 minuut omslaan en zielig lopen huilen.. Op je 30e.. Uhuquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of is het gespeeld, om de sympathie bij ons te kweken?? Zo'n lief meisje en denkt ook zo aan haar ouders...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:11 schreef Stevennn het volgende:
Ja oke, ze moeten het drankgebruik wel een beetje onder controle kunnen hebben he
Heel de avond al ..quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke middelvinger naar de camera?
Ik ook, mijn nekharen gingen recht overeind staan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef Gellarboy het volgende:
Ik word echt heel ongemakkelijk als Karim me recht aankijkt?!
Ja echt he?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef Gellarboy het volgende:
Ik word echt heel ongemakkelijk als Karim me recht aankijkt?!
Uhuh.. dat is niet van "ik ben wat labiel dus laat ik maar ophouden met zuipen".quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Supervol glas safari en ietsiepietsie jus
Mwa het hele hoge IQ valt mee, haar IQ is 121, dat heeft 1 op de 10 mensenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:11 schreef quibus01 het volgende:
Iemand met een heel hoog IQ zou best emotioneel behoorlijk zwak kunnen zijn.
Dat lijkt he geval bij Mo
PARDON?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Precies. Wat nou streng gelovig gezin? Als dat zo was zou ze niet eens meedoen aan zo'n programma. En eerst de slet uithangen en binnen 1 minuut omslaan en zielig lopen huilen.. Op je 30e.. Uhu
Laat Aafke nou gewoon ff naar de KVDW gaan om de Stem ff een bj te geven, dan kan het feest intussen gewoon doorgaanquote:
Sorry, de topics gaan zo snel!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
godverdomme ik wil copulatie zien.
EN LIESJE EN GERT FOEI
Volgens velen is zij de hoogbegaafde, dus stukkie hoger dan 121.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:13 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Mwa haar IQ is 121, dat heeft 1 op de 10 mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |