ja dat denk ik ook al een paar dagen. sophia is heel slim. monique heb ik nog niks slims horen zeggen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik denk!
Daar let ik niet op, ik ben nog steeds lid van MENSA.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik ben op de basisschool ook hoogbegaafd bevonden, wat vind je van mijn posts?
En hier kun je nog nadenken voor je op invoeren duwtquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here door de universiteit van Utrecht.. Denk niet dat iedereen het daar op FOK! mee eens is
Hongerquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef AskMe het volgende:
Vragen of je de chips mag open maken na een drankavond. Wat zou ik zin hebben in frituur
Dat is juist het punt! Nooit gedaan, never will!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
En hier kun je nog nadenken voor je op invoeren duwt.
SHOARMA!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef AskMe het volgende:
Vragen of je de chips mag open maken na een drankavond. Wat zou ik zin hebben in frituur
Nou vergeleken met de rest was zij wel de muurbloem hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Caland het volgende:
Die Aafke is wel een wilde volgens mij.
Zou je denken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Caland het volgende:
Maar niemand is bereid er wat in te duwenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Caland het volgende:
Aafke is da bomb!quote:
En een aap is een roofvogel!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Sophia is miss wel hoogbegaafd..
hmm neuh wist ook niet dat dat moest voor je op post drukt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is juist het punt! Nooit gedaan, never will!
Ik denk dat Sofia hoogbegaafd is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Sophia is miss wel hoogbegaafd..
En zag je Mo een beetje bij Philip wegschuiven?? Weg intimiteitquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Kwam ze aanvliegen'Uh, wat doe ik'?
Ja, laten we voor de zekerheid haar d'r maar uitstemmen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Caland het volgende:
Ech nie!!!!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Philip tegen Aafke: Als jij naar huis gaat, vreet ik alle *** schoenen op. Jij gaat echt niet naar huis.
Oh pleeeease laat haar naar huis gaan.
Oh ja?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
En een aap is een roofvogel!
Ik denk dat Aafke geil isquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik denk dat Sofia hoogbegaafd is.
LOL.. die balk zit precies ongunstigquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:22 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Flip en de blonde snollies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |