Ze heeft net letterlijk haar IQ score verteld aan Maikquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:14 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Volgens velen is zij de hoogbegaafde, dus stukkie hoger dan 121.
Omdat ze haar haar weer aan het raggen is?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
Waarom krijgen we HyaCynthia te zien?
die doet weer dr haarquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
Mss expres lager ingezet omdat men anders haar geheim raadt als ze zegt mijn iq is 150quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Ze heeft net letterlijk haar IQ score verteld aan Maik
Ja lol... ze gaat dan niet laten merken dat ze hoogbegaafd is natuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Ze heeft net letterlijk haar IQ score verteld aan Maik
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:16 schreef AskMe het volgende:
Maik ook echt ernaastwat een stalker
Omdat ze het op een of andere manier voor elkaar krijgt zich toch weer af te zonderen. Haar kammen staat hoger op de prioriteitenlijst dan interessant zijn voor de kijker..quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
Ja, Fok! staat bekend als een SGP-bolwerk..quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:14 schreef WebAddict het volgende:
Iedereen vind Aafke nu irritant, dat is obv.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef Roguee het volgende:
Aafke zoekt een pincet. Ze gaat Servio aftrekken
Monique is echt niet hoogbegaafd hoor. Zo nu en dan komen er echt ontzettend domme uitspraken uit haar mond.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:16 schreef Roguee het volgende:
[..]
Mss expres lager ingezet omdat men anders haar geheim raadt als ze zegt mijn iq is 150
Ik denk eerder Aafkequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef Robbiedd het volgende:
Philip en Monique komt nog wel ooit.
Hoe hard moet ze daarna dan wel niet huilenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef Robbiedd het volgende:
Philip en Monique komt nog wel ooit.
Het is gewoon een gehaaid plan van haarquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef ABundy het volgende:
Mo is gewoon stiekum de liefde aan het verklaren aan flip
Ik ben op de basisschool ook hoogbegaafd bevonden, wat vind je van mijn postsquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Monique is echt niet hoogbegaafd hoor. Zo nu en dan komen er echt ontzettend domme uitspraken uit haar mond.
Dat is precies wat ik denk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef quibus01 het volgende:
Maar ik twijfel ook nog over Monique's geheim. Ze zei vanmiddag heel oprecht dat haar geheim met een periode in haar leven te maken heeft. Dat zou dus het internaat kunnen zijn... en dan zou Sofia de hoogbegaafde zijn, want me niet zou verbazen trouwens.
Niet hard, wnat ze zei daarstraks al dat haar ouders zouden vinden dat ze naar Philip moet, niet naar Maik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hoe hard moet ze daarna dan wel niet huilen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef kahaarin het volgende:
LOL! Een dronken lor splinters uit een voet laten halen....
Same here door de universiteit van Utrecht.. Denk niet dat iedereen het daar op FOK! mee eens isquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik ben op de basisschool ook hoogbegaafd bevonden, wat vind je van mijn posts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |