SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.P.S.
De FOK!'ster was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef chroestjov het volgende:
Zonder namen en pics gaat dit topic echt niet werken.
Neen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:50 schreef StevenPaul het volgende:
Heb je haar nog keihard geneukt dan?
Jij laat je publiek alleen janken met je kutverhalen dus misschien moet jij ook wat beter je best doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:51 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
DIt is wel een kleurloos verhaal zeg, je moet je publiek laten lachen relnicht.
dtquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:51 schreef MYV het volgende:
Potentieel pareltje vermoedt ik, mits TS even de OP verbeterd.
En daar hebben we de FOK!ster!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:51 schreef MYV het volgende:
Tips?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:51 schreef MYV het volgende:
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij laat je publiek alleen janken met je kutverhalen dus misschien moet jij ook wat beter je best doen.
ontopic: Was het ainoo?
Ooh jij vindt dit verhaal goed? Pijp em anders effe.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij laat je publiek alleen janken met je kutverhalen dus misschien moet jij ook wat beter je best doen.
ontopic: Was het ainoo?
Waar zie je me dat zeggen? Je weet m'n woorden wel lekker te verdraaien he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ooh jij vindt dit verhaal goed? Pijp em anders effe.
Je wilt het niet wéten!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef Schalks. het volgende:
Wat valt er trouwens in godsnaam te roddelen over Fok!kers?
Maak het sappiger, beetje zelfspot hier en daar, geef hints over wie het zou kunnen zijn, menig mannelijk FOK!er krijgt dan een stijfje enzo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:53 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Tips?Ik ben alleen goed in bashen.
[..]
Nee, hoezo?
Teveel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef Schalks. het volgende:
Wat valt er trouwens in godsnaam te roddelen over Fok!kers?
Was het ainoo?quote:
Ik kan het vanaf hier ruiken, je kiest zijn kant!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waar zie je me dat zeggen? Je weet m'n woorden wel lekker te verdraaien he?
Dit dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef chroestjov het volgende:
Haha, TS heeft gedate met Knetterkrankjorum.
Je legt het er ook weer lekker dik opquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik zou in de toekomst ook wel mensen van het forum durven te ontmoeten
?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:59 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Je legt het er ook weer lekker dik op
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef chroestjov het volgende:
Haha, TS heeft gedate met Knetterkrankjorum.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dit dacht ik dus ook.
EDIT:
vergeten
'In de toekomst een Fok!ker willen ontmoeten'quote:
Sorry, even gemist. Vanwege je fobo berichtjes. Maar dat zegt natuurlijk weinig, het was ook een wilde gok.quote:
Nee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:04 schreef Schalks. het volgende:
[..]
'In de toekomst een Fok!ker willen ontmoeten'
'Ingestopt willen worden'
Geef gewoon toe dat een je een dikke, eenzame man bent die zich op het internet als een naïef meisje voordoet om aandacht te krijgen terwijl je je chipsvingers aan je smerige sweater afveegt en bijna van je bureaustoel glijdt van het zweet dat op je behaarde rug staat
Bedankt voor het waarschuwen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het is beter dat zo weinig mogelijk mensen dat weten. Iets met volksgezondheid.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:04 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat een je een dikke, eenzame man bent die zich op het internet als een naïef meisje voordoet om aandacht te krijgen terwijl je je chipsvingers aan je smerige sweater afveegt en bijna van je bureaustoel glijdt van het zweet dat op je behaarde rug staat
Godverdomme.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben wel naïef ( ook zo genoemd in het dagelijks leven)
maar ik heb al msn gedaan met 2 mensen van het forum ( niets raars)
en bewezen dat ik Echt ben
Naïef doen kan je zekerquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben wel naïef ( ook zo genoemd in het dagelijks leven)
maar ik heb al msn gedaan met 2 mensen van het forum ( niets raars)
en bewezen dat ik Echt ben
Ze zeggen allemaal dat ze echt zijn maar dat is echt nie zo hoor!quote:
Klopt, ik probeer met dit topic ook de mythe in stand te houden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze zeggen allemaal dat ze echt zijn maar dat is echt nie zo hoor!
Hoezo? Heb je d'r geneukt of d'r kut gezien? Zo nee, dan is ze nog steeds een vent tot het tegendeel bewezen is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer met dit topic ook de mythe in stand te houden.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:51 schreef MYV het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, enorme faalhaas dat je er bent.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:04 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wat een faalgesprek man. Daar viel véél meer uit te halen! Denk aan "misschien kunnen we gewoon beetje IN-NEUKEN", om maar iets te noemen. Beetje jammer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:43 schreef vanBinsberge het volgende:
kijk eens wat ik tegenkwam... met Edith Piaf op de achtergrond
ja da's waar. en dan aan het begin "ik verveel me, pizzatje bellen ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:38 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Wat een faalgesprek man. Daar viel véél meer uit te halen! Denk aan "misschien kunnen we gewoon beetje IN-NEUKEN", om maar iets te noemen. Beetje jammer.
Ja preciesquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ja da's waar. en dan aan het begin "ik verveel me, pizzatje bellen ?"
haha. zometeen ff helemaal afkijken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:46 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Ja preciesEn dan: Hè? Wat? Hè?
Deze is wel errug goed moet ik zeggen, en het kijken waard!![]()
Ja, maar toch wel met hamquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:48 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
haha. zometeen ff helemaal afkijken.
En dan met die ene pizza met artisjokkehartjes. Maar die wil ik dan zonder artisjokkehartjes bestellen.
Goed gezegd, m'n beste geestelijk vader.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:41 schreef Lakitu het volgende:
Dit topicAlsof er meerdere mensen op Fok zitten.
Het is jij, ik, en de rest zijn mijn kloons. En ik heb niet met je gedate vriend.
Klopt, ik ben ook een kloon van Lakitu. Ik ben dan ook echt een enorme faggot.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:41 schreef Lakitu het volgende:
Het is jij, ik, en de rest zijn mijn kloons. En ik heb niet met je gedate vriend.
Dit is 1 van m'n fagkloons inderdaad. Die moet je ook hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook een kloon van Lakitu. Ik ben dan ook echt een enorme faggot.
Jij.quote:
Ben jij mij of is hij mij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:41 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil je best wat leuks laten zien, het heet een Broekpaling.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef Gemaskerde het volgende:
Wie wil met deze Fok!ker afspreken? Dan gaan we elkaar leuke posts en topics laten zien
Is goed hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef Gemaskerde het volgende:
Wie wil met deze Fok!ker afspreken? Dan gaan we elkaar leuke posts en topics laten zien
Als er iemand is waarmee ik niet wil afspreken.. is het jou wel!quote:
Ik wil wel hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef Gemaskerde het volgende:
Dat is toevallig, ik wou jou precies hetzelfde laten zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil je best wat leuks laten zien, het heet een Broekpaling.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:59 schreef linpunt het volgende:
Hahahaha loser, en je had al een half uur gewacht omdat je de trein net had gemist.. Miste je hem weer..to the max.
Alsof dat de enige niet zo aantrekkelijke jufrouw hier isquote:
wat is dit dan voor slecht topicquote:
gary oak date met een chinees, hoe typisch pokemonquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:59 schreef linpunt het volgende:
Hahahaha loser, en je had al een half uur gewacht omdat je de trein net had gemist.. Miste je hem weer..to the max.
Vraag kankerknetterkrankjorumquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef Beach het volgende:
Ik ga ook daten met een fokster, alleen heb ik haar nog niet gevraagd.
Die t achter vermoed he, die moet je verplaatsen tot achter verbeterd, en dan die laatste d over de kling jagen. En het is 'about me', niet my. Hoe is je behasa?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:51 schreef MYV het volgende:
Het is toch bahasa? dialect of taal ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Die t achter vermoed he, die moet je verplaatsen tot achter verbeterd, en dan die laatste d over de kling jagen. En het is 'about me', niet my. Hoe is je behasa?
Geen idee, ik spel het alleen zoals ik het hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is toch bahasa? dialect of taal ?
Die chinese circusclown had toch al een relatie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
gary oak date met een chinees, hoe typisch pokemon
maaaaar ik ben 1.geen chinees en 2. Ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
gary oak date met een chinees, hoe typisch pokemon
Het is 'Bahasa'!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef trancethrust het volgende:
Die t achter vermoed he, die moet je verplaatsen tot achter verbeterd, en dan die laatste d over de kling jagen. En het is 'about me', niet my. Hoe is je behasa?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:46 schreef Gary_Oak het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag heb ik voor het allereerst met een FOK!'ster gedatet, en daarmee ben ik tot de ontdekking gekomen hoeveel ik wel niet geïndoctrineerd ben door FOK!.
Het begon al met haar openingszin. We hadden afgesproken op een een plek waar ik nog nooit was geweest. Verdwaald als ik was, hadden we maar afgesproken dat ik maar op een plek moest blijven, en dat zij daar naartoe zou komen. Zo gezegd, zo gedaan, ik dus wachten op de desbetreffende locatie. Opeens hoorde ik naast me: "Faalhaas! Gaat ie verdwalen!". Als ze op dat moment emoticons ter beschikking had, zou het beslist "" zijn.
Maargoed, het eerste contact was gemaakt. We vervolgden onze reis via de trein. Na een kwartiertje gestaan te hebben, hadden we een plekje gevonden in een stiltecoupé. Helaas praatten we iets te hard, waardoor een vrouwelijke proleet voor ons, ons erop aansprak, en dat we maar heel zachtjes moesten gaan fluisteren. Normale mensen zouden dat ook doen, maar omdat wij beiden diehard FOK!'ers zijn, deden wij wat anders. We pakten onze mobieltjes uit onze tas, en gingen daarmee naar FOK!. Gedurende de rest van de reis lieten we elkaar kwaliteitstopics en kwaliteitsposts zien, in plaats van een gedegen gesprek te fluisteren.
Toen de trein stopte, begaven we ons naar een eetgelegenheid. Gelukkig was het daar niet de norm om te fluisteren, dus de kans dat we elkaar op onze mobieltjes leuke topics lieten zien, was verkleind. Nadat ons eten werd geserveerd, begonnen we te converseren. Eerst over koetjes en kalfjes, maar al snel wendde het gesprek zich naar het onderwerp "FOK!". We hadden het onder andere over onze avonturen op FOK!, over leuke topics die we laatst hadden gelezen, we roddelden over FOK!'ers, en we gebruikten zelfs in het openbaar de FOK!-terminologie. De niet-FOK!'ers om ons heen, keken ons een beetje raar aan, alsof we een andere taal spraken. Dit zette zich voort door de gehele date, tot aan het einde toe. Het scheelde niet veel, of we hadden beiden aan deze OP gewerkt.
Ik hoop dat het duidelijk is dat ik het heel verwarrend vind hoe mijn sociale omgang is met FOK!'ers. Ik hoop niet dat dit zich uitbreidt bij niet-FOK!'ers. Die zouden het hoogstwaarschijnlijk niet zo op prijs stellen als ik ze tijdens onze conversaties mijn mobieltje uit mijn tas haal en hen kwaliteitstopics laat zien.
Al met al vandaag dus een nogal onconventionele date gehad.
Liefs,
Gary Oak
P.S.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.P.S.
De FOK!'ster was:Niet willen zeggen wie je date was en klagen over je date en niet eens foto's bijvoegen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kutklacht!![]()
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
Maar ze is lekker opstandig, doet lekker wat ze wilt en trekt zich van niemand wat aan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:14 schreef Manu. het volgende:
Lekker spontaan die lemming. Dat wordt lachen gieren brullen geblazen.
Sabine, de mavo-scholiere met een sterke rug, weet precies wat ze wil en is ook volledig op de hoogte van de gebruiken op FOK!. Ze weet zelfs dequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maar ze is lekker opstandig, doet lekker wat ze wilt en trekt zich van niemand wat aan.
Wat een pittige tante is het ook.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maar ze is lekker opstandig, doet lekker wat ze wilt en trekt zich van niemand wat aan.
Wat een pittige tante is het ook.
Ik kwam klaar op deze heerlijk pure sarcasme.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:38 schreef Manu. het volgende:
[..]
Sabine, de mavo-scholiere met een sterke rug, weet precies wat ze wil en is ook volledig op de hoogte van de gebruiken op FOK!. Ze weet zelfs de [ afbeelding ] op het goede moment in te zetten. Ook haar ondertitel sluit naadloos aan bij de humor die in de Klaagbaakcommunity gehanteerd wordt. Zulke vormen van totale rebellie treft men niet vaak aan.
Goed goed, I stand corrected. Maar vertel, hoe heb jij de date ervaren?quote:
kijk jou bitter zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef Rotter het volgende:
Linpunt hangt lekker de hoer uit of niet? Kleine geile Pikachu.
er is een verschil tussen broekmaat en confectiemaat hè.. Maar das obvious nieuw voor je.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef Rotter het volgende:
42? Dat is nieuws voor mij, is die maat er überhaupt? Of koop je dat voor je vriendje?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef Rotter het volgende:
ROFL @ Demon. Bedoel je dat er getrolled wordt?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef Rotter het volgende:
ROFL @ Demon. Bedoel je dat er getrolled wordt?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef Rotter het volgende:
Linpunt hangt lekker de hoer uit of niet? Kleine geile Pikachu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |