Lief dagboek,
Vandaag heb ik voor het allereerst met een FOK!'ster gedatet, en daarmee ben ik tot de ontdekking gekomen hoeveel ik wel niet geïndoctrineerd ben door FOK!.
Het begon al met haar openingszin. We hadden afgesproken op een een plek waar ik nog nooit was geweest. Verdwaald als ik was, hadden we maar afgesproken dat ik maar op een plek moest blijven, en dat zij daar naartoe zou komen. Zo gezegd, zo gedaan, ik dus wachten op de desbetreffende locatie. Opeens hoorde ik naast me: "Faalhaas! Gaat ie verdwalen!". Als ze op dat moment emoticons ter beschikking had, zou het beslist "

" zijn.
Maargoed, het eerste contact was gemaakt. We vervolgden onze reis via de trein. Na een kwartiertje gestaan te hebben, hadden we een plekje gevonden in een stiltecoupé. Helaas praatten we iets te hard, waardoor een vrouwelijke proleet voor ons, ons erop aansprak, en dat we maar heel zachtjes moesten gaan fluisteren. Normale mensen zouden dat ook doen, maar omdat wij beiden diehard FOK!'ers zijn, deden wij wat anders. We pakten onze mobieltjes uit onze tas, en gingen daarmee naar FOK!. Gedurende de rest van de reis lieten we elkaar kwaliteitstopics en kwaliteitsposts zien, in plaats van een gedegen gesprek te fluisteren.
Toen de trein stopte, begaven we ons naar een eetgelegenheid. Gelukkig was het daar niet de norm om te fluisteren, dus de kans dat we elkaar op onze mobieltjes leuke topics lieten zien, was verkleind. Nadat ons eten werd geserveerd, begonnen we te converseren. Eerst over koetjes en kalfjes, maar al snel wendde het gesprek zich naar het onderwerp "FOK!". We hadden het onder andere over onze avonturen op FOK!, over leuke topics die we laatst hadden gelezen, we roddelden over FOK!'ers, en we gebruikten zelfs in het openbaar de FOK!-terminologie. De niet-FOK!'ers om ons heen, keken ons een beetje raar aan, alsof we een andere taal spraken. Dit zette zich voort door de gehele date, tot aan het einde toe. Het scheelde niet veel, of we hadden beiden aan deze OP gewerkt.
Ik hoop dat het duidelijk is dat ik het heel verwarrend vind hoe mijn sociale omgang is met FOK!'ers. Ik hoop niet dat dit zich uitbreidt bij niet-FOK!'ers. Die zouden het hoogstwaarschijnlijk niet zo op prijs stellen als ik ze tijdens onze conversaties mijn mobieltje uit mijn tas haal en hen kwaliteitstopics laat zien.
Al met al vandaag dus een nogal onconventionele date gehad.
Liefs,
Gary Oak
P.S.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.P.S.
De FOK!'ster was:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder namen en pics gaat dit topic echt niet werken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
porsche1
- Meneer in de jurrek.
En heb je ook over mij gesproken?
Zal wel. Lul.
Op
maandag 20 januari 2014 14:20 schreef
BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Je bent wel een beetje geobsedeerd door die Japanse tekenfilmpjes he?
Haha, TS heeft gedate met Knetterkrankjorum.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.