Ja preciesquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ja da's waar. en dan aan het begin "ik verveel me, pizzatje bellen ?"
haha. zometeen ff helemaal afkijken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:46 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Ja preciesEn dan: Hè? Wat? Hè?
Deze is wel errug goed moet ik zeggen, en het kijken waard!![]()
Ja, maar toch wel met hamquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:48 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
haha. zometeen ff helemaal afkijken.
En dan met die ene pizza met artisjokkehartjes. Maar die wil ik dan zonder artisjokkehartjes bestellen.
Goed gezegd, m'n beste geestelijk vader.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:41 schreef Lakitu het volgende:
Dit topicAlsof er meerdere mensen op Fok zitten.
Het is jij, ik, en de rest zijn mijn kloons. En ik heb niet met je gedate vriend.
Klopt, ik ben ook een kloon van Lakitu. Ik ben dan ook echt een enorme faggot.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:41 schreef Lakitu het volgende:
Het is jij, ik, en de rest zijn mijn kloons. En ik heb niet met je gedate vriend.
Dit is 1 van m'n fagkloons inderdaad. Die moet je ook hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook een kloon van Lakitu. Ik ben dan ook echt een enorme faggot.
Jij.quote:
Ben jij mij of is hij mij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:41 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil je best wat leuks laten zien, het heet een Broekpaling.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef Gemaskerde het volgende:
Wie wil met deze Fok!ker afspreken? Dan gaan we elkaar leuke posts en topics laten zien
Is goed hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef Gemaskerde het volgende:
Wie wil met deze Fok!ker afspreken? Dan gaan we elkaar leuke posts en topics laten zien
Als er iemand is waarmee ik niet wil afspreken.. is het jou wel!quote:
Ik wil wel hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef Gemaskerde het volgende:
Dat is toevallig, ik wou jou precies hetzelfde laten zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil je best wat leuks laten zien, het heet een Broekpaling.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:59 schreef linpunt het volgende:
Hahahaha loser, en je had al een half uur gewacht omdat je de trein net had gemist.. Miste je hem weer..to the max.
Alsof dat de enige niet zo aantrekkelijke jufrouw hier isquote:
wat is dit dan voor slecht topicquote:
gary oak date met een chinees, hoe typisch pokemonquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:59 schreef linpunt het volgende:
Hahahaha loser, en je had al een half uur gewacht omdat je de trein net had gemist.. Miste je hem weer..to the max.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |