Ze zeggen allemaal dat ze echt zijn maar dat is echt nie zo hoor!quote:
Klopt, ik probeer met dit topic ook de mythe in stand te houden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze zeggen allemaal dat ze echt zijn maar dat is echt nie zo hoor!
Hoezo? Heb je d'r geneukt of d'r kut gezien? Zo nee, dan is ze nog steeds een vent tot het tegendeel bewezen is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer met dit topic ook de mythe in stand te houden.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:51 schreef MYV het volgende:
Potentieel pareltje vermoedt ik, mits TS even de OP verbeterd.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:04 schreef Schalks. het volgende:
[..]
'In de toekomst een Fok!ker willen ontmoeten'
'Ingestopt willen worden'
Geef gewoon toe dat een je een dikke, eenzame man bent die zich op het internet als een naïef meisje voordoet om aandacht te krijgen terwijl je je chipsvingers aan je smerige sweater afveegt en bijna van je bureaustoel glijdt van het zweet dat op je behaarde rug staat
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:04 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat een je een dikke, eenzame man bent die zich op het internet als een naïef meisje voordoet om aandacht te krijgen terwijl je je chipsvingers aan je smerige sweater afveegt en bijna van je bureaustoel glijdt van het zweet dat op je behaarde rug staat
Dat dus, enorme faalhaas dat je er bent.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:04 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wat een faalgesprek man. Daar viel véél meer uit te halen! Denk aan "misschien kunnen we gewoon beetje IN-NEUKEN", om maar iets te noemen. Beetje jammer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:43 schreef vanBinsberge het volgende:
kijk eens wat ik tegenkwam... met Edith Piaf op de achtergrond
ja da's waar. en dan aan het begin "ik verveel me, pizzatje bellen ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:38 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Wat een faalgesprek man. Daar viel véél meer uit te halen! Denk aan "misschien kunnen we gewoon beetje IN-NEUKEN", om maar iets te noemen. Beetje jammer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |