Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouw aan de pil en man condoomquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef Barretje80 het volgende: [..] geen idee wat daar mee bedoelt word![]()
Vrouw aan de pil en man condoomquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef pgrferrari het volgende:
quote]Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef Barretje80 het volgende: [..] geen idee wat daar mee bedoelt word![]()
mja die indruk krijg ik ook een beetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
Maar de oplossing is dus erger dan de kwaal, pgr?.
Oh da's beter uitgelegd dan mijquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vrouw aan de pil en man condoom
Meh, zo zie ik het (nog) niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
Maar de oplossing is dus erger dan de kwaal, pgr?.
Goed opletten he? En niet drinkenquote:
Ik fok mobiel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh da's beter uitgelegd dan mij
Ik zeg alleen dat jouw uitleg beter wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik fok mobiel.
Ben niet zo snel.
wat is dan het originele probleem??quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meh, zo zie ik het (nog) niet.
Ik wil er gwn vanaf
Moet eerst nog goedkeuring krijgen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft jou medicijnen ook nog een mooie stikker?
mja.. dat is wel de eindbestemming..quote:
Roaccutane, hevige vorm van acne.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is dan het originele probleem??
Ghehequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. dat is wel de eindbestemming..
Dat hoeft niet per se hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft jou medicijnen ook nog een mooie stikker?
Aha, maar heb je ze dan al in huis?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Moet eerst nog goedkeuring krijgen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, maar heb je ze dan al in huis?
Maar dus wel de eerste tijd er rekening mee moeten houdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se hoorMijn meds hebben het wel, maar na de eerste paar weken mocht ik ook alweer gewoon rijden
Dat is niet te hopenquote:
Ja, ik wel jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dus wel de eerste tijd er rekening mee moeten houden
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is niet te hopenKlinkt nogal pijnlijk
Snap ik en daarom vroeg ik het ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik wel jaMaar dat hoeft bij pgr helemaal niet het geval te zijn....
Dat woord ken ik al heel langquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat jij zelfs wist wat double dutch is en barretje niet
Je zou er eigenlijk een foto van moeten makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb Toek half op schoot liggen, hij slaapt![]()
Tenzij je zo'n antiverkrachtingscondoom hebt, dan is scherp weer wel goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is niet te hopenKlinkt nogal pijnlijk
Die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tenzij je zo'n antiverkrachtingscondoom hebt, dan is scherp weer wel goed.
Dat is al gebeurd, Muck upload em as we speakquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je zou er eigenlijk een foto van moeten maken
Volgens mij doet hij maar alsofquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb Toek half op schoot liggen, hij slaapt![]()
Ik ben benieuwtquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is al gebeurd, Muck upload em as we speak
Lijkt me ook beter want tegen Marijke aan liggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij maar alsof.
Ehm, Mart, dat is vervelender voor de verkrachtte dan voor de verkrachterquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tenzij je zo'n antiverkrachtingscondoom hebt, dan is scherp weer wel goed.
Uw wens is mijn bevelquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je zou er eigenlijk een foto van moeten maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Nee, hij rolde net van de bankquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij maar alsof.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Uw wens is mijn bevelDankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is hij wel heel moe om zo te kunnen slapen
Toch geen ervaring mee mag ik hopen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, Mart, dat is vervelender voor de verkrachtte dan voor de verkrachter![]()
Nee, maar ik kan me er een voorstelling van makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch geen ervaring mee mag ik hopen?
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank
Ik vond het zo schattigquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank
Weet ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, Mart, dat is vervelender voor de verkrachtte dan voor de verkrachter![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Uw wens is mijn bevelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die bank is blauwer dan vorige week.
Ja dat dan weer welquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar scherp van binnen is wel goed dan.
Dus nu is hij wel weer bijquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja
Hij lazerde net alleen wel met een rotklap op de grond
Dat snap ikquote:
Niet doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me er een voorstelling van maken![]()
Cool he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Die bank is blauwer dan vorige week.
Okquote:
Jaquote:
Ik moet nog veel meer foto's makenquote:
Volgens mij herken ik de woonkamer nu al amper terugquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet nog veel meer foto's maken
Welnee joh. Vaak is één van de opties al voldoende om geen kindjes te fabriceren.quote:
Maar allebei is wel het meest betrouwbaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee joh. Vaak is één van de opties al voldoende om geen kindjes te fabriceren.
mja.. maar een pil werkt niet tegen SOA's hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee joh. Vaak is één van de opties al voldoende om geen kindjes te fabriceren.
Truequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar allebei is wel het meest betrouwbaar
Klopt! Er ligt nu ook laminaat enzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij herken ik de woonkamer nu al amper terug.
Tenzij je kiest voor alleen een condoom en het scheurtquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat lag er vorige week ook al, toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt! Er ligt nu ook laminaat enzo
Nee, het is meer denk ik dat zijn kindjes dan enigszins misvormd zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar een pil werkt niet tegen SOA's hoor
ennuh.. wat doen die medicijnen van PGR met dat condoom dandat dat nu ineens ALLEBEI zou moeten??
Das ook weer zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar een pil werkt niet tegen SOA's hoor
Geen ideequote:ennuh.. wat doen die medicijnen van PGR met dat condoom dandat dat nu ineens ALLEBEI zou moeten??
Heeft hij ineens een kind met een hoofd in de vorm van een Miniquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is meer denk ik dat zijn kindjes dan enigszins misvormd zijn![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat lag er vorige week ook al, toch?.
Slaap lekkerquote:
Ja, of met 2 hoofdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij ineens een kind met een hoofd in de vorm van een Mini.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij ineens een kind met een hoofd in de vorm van een Mini.
Maar typen was voor jou wat lastiger zo te zien.quote:
Ja, het was wat onhandigquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar typen was voor jou wat lastiger zo te zien.
Lieve schat, ik doel op eventuele compleet overtrokken bijwerking van je medsquote:
Was ook maar een fopjequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, ik doel op eventuele compleet overtrokken bijwerking van je medsIk bedoel daar niets persoonlijks mee
goedemorgenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hij rolde net van de bank![]()
Dus nu is ie weer wakker
Ja, alleen zit jij er heel krampachtig bij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het was wat onhandigMaar wel een leuke foto zo toch?
![]()
Okquote:
goede morgen doornroosjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Goedemorgen meneertjequote:
Ja, dat was ook wel een beetje zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, alleen zit jij er heel krampachtig bij.![]()
Zo van:"Niet bewegen, anders wordt hij wakker. "
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
goede morgen doornroosjein combinatie met Marijke slaapt de bank primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Hij deed zo z'n hadn op m'n been en toen z'n hoofd daar zo op leggen, dus denk het welquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ligt dat lekker, op Marijke?
Ah, je bent wakker. Als je zo de afwas voor Muck en Marijke in het zwembassin van de pinguīns gooit, kun je die van mij dan ook meteen laten schoonmaken?quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ligt dat lekker, op Marijke?
hoi Kussenquote:
Ik snurk nietquote:Ja, dat was ook wel een beetje zoEn hij lag te snurken
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat was ook wel een beetje zoEn hij lag te snurken
![]()
ik zal Vicks een bellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, je bent wakker. Als je zo de afwas voor Muck en Marijke in het zwembassin van de pinguīns gooit, kun je die van mij dan ook meteen laten schoonmaken?
Mag ik haar lenen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
al denk ik stiekem dat ze me van de bank af duwde
[..]
Dat deed ik niet!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
al denk ik stiekem dat ze me van de bank af duwde
[..]
hoi Kussen
[..]
Ik snurk niet
Voor een keertje vast welquote:
Ik hoor uit betrouwbare bron dat Toek snurktquote:
quote:
Als iemand een betrouwbare bron is dan is het Muck welquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik hoor uit betrouwbare bron dat Toek snurkt
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik hoor uit betrouwbare bron dat Toek snurkt
of juist nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als iemand een betrouwbare bron is dan is het Muck wel![]()
Die slaapt elke nacht zo'n beetje naast em
Ja, daarom.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als iemand een betrouwbare bron is dan is het Muck wel![]()
Die slaapt elke nacht zo'n beetje naast em
ik zal eens overleggenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat deed ik niet!![]()
En ik ben geen kussen![]()
Ze snurkt zelf harder hoor!quote:
Flauw +5quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Tiede-Jaaaaan! Trek je zwembroek aan als je in bad gaat!
Nee een houthakker:quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Tiede-Jaaaaan! Trek je zwembroek aan als je in bad gaat!
Gaat dat lied over OA?quote:
Meppenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja.
Bij voorkeur recht in mijn oor als ik ernaast slaap.
had ze bij jou ook wat vaker moeten doenquote:
Ik snurk nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
had ze bij jou ook wat vaker moeten doen
en de eigenaar van het kussen? Ik ben Thijs zijn 06-nr nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
[..]
Het Kussen zelf vindt van wel.
Geen reden om mij te meppenquote:
Thijs? De zoon van ST is eigenaar van Marijke?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
en de eigenaar van het kussen? Ik ben Thijs zijn 06-nr niet
Thijs is niet mijn eigenaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
en de eigenaar van het kussen? Ik ben Thijs zijn 06-nr niet
Merel!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:14 schreef Enfermera het volgende:
Avond![]()
Ik ben echt niet gemaakt voor dagdiensten hoor![]()
![]()
Marijk!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thijs is niet mijn eigenaarIk ben mijn eigenaar
![]()
[..]
Merel!![]()
Hoe ist?
Zuster Enfermerelquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:14 schreef Enfermera het volgende:
Avond![]()
Ik ben echt niet gemaakt voor dagdiensten hoor![]()
![]()
Fijnquote:
Marijke is zijn klimtoestelquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Thijs? De zoon van ST is eigenaar van Marijke?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thijs is niet mijn eigenaarIk ben mijn eigenaar
![]()
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Thijs? De zoon van ST is eigenaar van Marijke?
Welke kat?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:18 schreef Barretje80 het volgende:
nog 3 regels en dan kan ik naar huis!
de poesquote:
Van Marijkequote:
Sofie of Hilde?quote:
Bijna klaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:18 schreef Barretje80 het volgende:
nog 3 regels en dan kan ik naar huis!
zoek er 1 tijdens carnaval en vertel het hemquote:
Die zijn allebei heel ergquote:
Oh jeetje, niet heel erg hoop ik?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:22 schreef crv het volgende:
Ik ben al thuis
![]()
en mijn vrouwtje komt vanavond eerder dan gepland (helaas voor een klote reden )
crvquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:22 schreef crv het volgende:
Ik ben al thuis
![]()
en mijn vrouwtje komt vanavond eerder dan gepland (helaas voor een klote reden )
Hey Crvquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:22 schreef crv het volgende:
Ik ben al thuis
![]()
Welke jankfilm dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:23 schreef Muck het volgende:
Oehhhh, we gaan zo een jankfilm kijken met limonade, kaaskoekjes en zakdoeken
nee nog niet maar het gaat nog steeds niet goed, al is het beter en mag die waarschijnlijk ineens morgen naar huis.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jeetje, niet heel erg hoop ik?
MPGquote:
Mooiquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnHier alles goed
Alleen moe
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:23 schreef Muck het volgende:
Oehhhh, we gaan zo een jankfilm kijken met limonade, kaaskoekjes en zakdoeken
hij gaat wat vooruit en mag hoogstwaarschijnlijk morgen zelfs naar huis. Maar goed is het niet natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
crv.
Hoe is het? Nog iets veranderd aan de situatie?
Gefeliciteerd, tofquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb Dean Saunders een handje gegeven
en nu ga ik mijn hand nooit meer wassen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat echt stinkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
quote:
Wat vervelend manquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef crv het volgende:
[..]
nee nog niet maar het gaat nog steeds niet goed, al is het beter en mag die waarschijnlijk ineens morgen naar huis.![]()
Hoe dan ook gaat er in dat ziekenhuis iemand een ontzettend probleem krijgen
Wara dat danquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Viespeukquote:en nu ga ik mijn hand nooit meer wassen![]()
![]()
Haar naam was sarah, eindelijk een torrent met ondertiteling gevondenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Grof geschut?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat gaat echt stinkendoet mijn zusje namelijk ook niet nadat ze er Maxima een hand mee heeft geschut
Zou je die arme Toek geen sterkte wensenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel kijkplezier voor jullie allemaal.
Goed van jouquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Haar naam was sarah, eindelijk een torrent met ondertiteling gevonden
[..]Ik zou em toch wassen na een PI hoor
![]()
Je moest eens weten watquote:
hak hem af, anders krijg je van mij geen kusje meer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Die slaaptquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou je die arme Toek geen sterkte wensen![]()
?
Toek zit met Marijke en Muck op 1 bank... die heeft de avond van zijn leven, ongeacht welke film ze kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou je die arme Toek geen sterkte wensen![]()
?
Fijn dat ie naar zijn vertrouwde omgeving magquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef crv het volgende:
[..]
hij gaat wat vooruit en mag hoogstwaarschijnlijk morgen zelfs naar huis. Maar goed is het niet natuurlijk
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek zit met Marijke en Muck op 1 bank... die heeft de avond van zijn leven, ongeacht welke film ze kijken.
Owja, natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek zit met Marijke en Muck op 1 bank... die heeft de avond van zijn leven, ongeacht welke film ze kijken.
Veel plezierquote:
Ik gok dat die elders aan het bowlen isquote:
Wie is het en waarom heeft hij wel kwijlende sletjes en ik niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
Komop zeg tuurlijk ga ik mijn hand wel wassen
ik ben niet zo hysterisch als 1 van die kleine sletjes die bij hem stonden te kwijlen![]()
Dat Mart gelijk heeftquote:
Omdat hij wél kan zingen, en jij nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie is het en waarom heeft hij wel kwijlende sletjes en ik niet?.
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, tof.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Maar ik heb andere talentenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat hij wél kan zingen, en jij niet.
Ik zou er een moord voor doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik kan ook zingen en ik heb ook geen kwijlende sletjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat hij wél kan zingen, en jij niet.
Breezer ftwquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik kan ook zingen en ik heb ook geen kwijlende sletjes
Maar ben jij ook met je porum op tv geweest?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik kan ook zingen en ik heb ook geen kwijlende sletjes
Stop er een tampon inquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou er een moord voor doen...
kom maar op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Nee, dat dan weer niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ben jij ook met je porum op tv geweest?
En dan niet bij wegmisbruikers...
Ik ben ooit op tv geweestquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ben jij ook met je porum op tv geweest?
En dan niet bij wegmisbruikers...
Oh lekker, neustampons. Ik moet gelijk aan mijn werk denken.quote:
Nee, hij bloedt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohnee hij glimt... poederen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar nu is het een avonddienstquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh lekker, neustampons. Ik moet gelijk aan mijn werk denken.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is nat, staat wijd open en schreeuwt om een stuk vlees?.
Komkom, normaal ben je daar ook niet vies vanquote:
Huh wat?quote:
quote:
quote:
Heul wel, ik ben niet zo van de neuzen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Komkom, normaal ben je daar ook niet vies van...
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar nu is het een avonddienst.
quote:
Is die dame van de World Press Photo dan geen leuke date voor je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Heul wel, ik ben niet zo van de neuzen.
Ik ben niet zo gemakkelijk hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
* gaat voor Marijke zingen....
Neuken?
Liefdequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:42 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben dood geknuffeld
![]()
na een potje domino, memory en "ken je huisdier"
nu tijd voor koffie
* DaMart zingt en geeft Marijke een fles Breezer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gemakkelijk hoor
je moet eerst lief tegen haar aan liggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* MPG geeft Marijkje een breezer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zingt en geeft Marijke een fles Breezer.
Heren, dit dus:quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft Marijkje een breezer.
Neuken?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
je moet eerst lief tegen haar aan liggen
Ik word daar erg aanhankelijk vanquote:
Tot later mopquote:
Ah, noem je dat zo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Heren, dit dus:
[..]
[..]
Ik word daar erg aanhankelijk van![]()
* MPG gaat lief tegen Marijke aanliggen en geeft haar een grote fles Breezer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Heren, dit dus:
[..]
[..]
Ik word daar erg aanhankelijk van![]()
Hoe zou jij dat noemen dan?quote:
Dan moet ik eerst meer drinkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:47 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat lief tegen Marijke aanliggen en geeft haar een grote fles Breezer.
Neuken?
* gaat nog een liedje zingen, zet een Breezer neer en legt er een beltegoedkaart bijquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe zou jij dat noemen dan?
[..]
Dan moet ik eerst meer drinken![]()
Hahahaha die beltegoedkaartquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
* gaat nog een liedje zingen, zet een Breezer neer en legt er een beltegoedkaart bij
Neuken?
Geilquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe zou jij dat noemen dan?
[..]
Dan moet ik eerst meer drinken![]()
Weet je dat heel zekerquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:50 schreef Toekito het volgende:
heren ik sta allang 8 - 0 voor op jullie!
heb cake gebakken voor haar, haar meegenomen naar de action en lekker tegen haar aan geslapen.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahahaha die beltegoedkaartMaar ik heb een abo
![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
![]()
* pakt een trechter, zet die in Marijke's mond, giet er een fles Breezer in, gaat tegen haar aan liggen en zingt een liedje voor haar....
Neuken?
Helleuquote:
quote:
Ja, dat denk ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Buk jij maar eens even voor Kentekenplaat![]()
![]()
Volgens mij wordt het tijd dat ik ga sporten
Haiquote:
Krullebolquote:
Hoe kom je erbijquote:
Slapûhhh!quote:
nee, een uur vertraging gehad door file... doodvermoeiend en 2 ziekenhuizen af met kinderen.. en er is NIKS daar voor kinderen... dus die waren natuurlijk best wel een beetje doodverveeldquote:
Hoe was het met beide moeders?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee, een uur vertraging gehad door file... doodvermoeiend en 2 ziekenhuizen af met kinderen.. en er is NIKS daar voor kinderen... dus die waren natuurlijk best wel een beetje doodverveeld
Goed hopelijk mogen beide morgen al naar huisquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe was het met beide moeders?
Jeujquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed hopelijk mogen beide morgen al naar huis
Das wel weer fijn om te horenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed hopelijk mogen beide morgen al naar huis
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel weer fijn om te horen. Ondanks dat het zo'n vermoeiende middag is geweest
.
20 minuten volgens schiphol dus dat wordt inieder geval een half uur.quote:
bummerquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:11 schreef crv het volgende:
[..]
20 minuten volgens schiphol dus dat wordt inieder geval een half uur.
Op zich niet schokkend, maar geplande aankomst was 22:15 en wordt nu dus 22:45 en ik moet morgen wel weer 05:45 op
Maar vrijdag werk ik lekker thuisquote:
Das wel weer relaxed, toch?quote:
quote:
quote:
Had gister gesprek met mijn baas en die verplichtte me min of meer om thuis te blijven. Ik wildde gewoon ipv Zurich op het kantoor in Basel gaan werken maar dat vondi ie niet zo'n goed planquote:
ik was eerder thuis vanavondquote:
quote:
Lekkerquote:
quote:
quote:
Fles heeft het NS station van ut Jocus Riék vandaag op de foto gezetquote:
zegt me nog steeds nietsquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Fles heeft het NS station van ut Jocus Riék vandaag op de foto gezet.
Station Venlo in Carnavalssferenquote:
oh okquote:
je hebt het er maar druk meequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Maandagavond nog even naar Mestreech
Moet je nou je hele rondje onder de rivieren overdoen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuh Lampegat en Oeteldonk heb ik alquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je nou je hele rondje onder de rivieren overdoen?
Gaaf hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en ook bij Veolia mag je tegenwoordig geen bier drinken aan boordquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed dat Veilia totaal faalt in trefkans conducteur. Ze lopen namelijk hard te blaten dat de NS Voordeelurenkaart op OV Chip niet geldig is bij Veolia. Het is wel GELDIG bij Veolia, maar hun sukkelige kut apparatuur kan het nog niet LEZEN. Maar leg het probleem maar weer bij de reiziger
Ja hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf hoorAlles goed Fles?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed dat Veilia totaal faalt in trefkans conducteur. Ze lopen namelijk hard te blaten dat de NS Voordeelurenkaart op OV Chip niet geldig is bij Veolia. Het is wel GELDIG bij Veolia, maar hun sukkelige kut apparatuur kan het nog niet LEZEN. Maar leg het probleem maar weer bij de reiziger
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooiquote:
KUT OV chipkaart KUT regionale vervoerders allemaal KUTquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Had ik al verteld dat ik een jaar lang 7 dagen per week gratis heb gereisd met studenten OV-chip bij Veolivla?
Moest je hem weer vanuit de deuropening in de prullenbak op het perron mikken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en ook bij Veolia mag je tegenwoordig geen bier drinken aan boordFalers
Nee. Geen personeel gezienquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moest je hem weer vanuit de deuropening in de prullenbak op het perron mikken?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |