Niet doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me er een voorstelling van maken![]()
Cool he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Die bank is blauwer dan vorige week.
Okquote:
Jaquote:
Ik moet nog veel meer foto's makenquote:
Volgens mij herken ik de woonkamer nu al amper terugquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet nog veel meer foto's maken
Welnee joh. Vaak is één van de opties al voldoende om geen kindjes te fabriceren.quote:
Maar allebei is wel het meest betrouwbaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee joh. Vaak is één van de opties al voldoende om geen kindjes te fabriceren.
mja.. maar een pil werkt niet tegen SOA's hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee joh. Vaak is één van de opties al voldoende om geen kindjes te fabriceren.
Truequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar allebei is wel het meest betrouwbaar
Klopt! Er ligt nu ook laminaat enzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij herken ik de woonkamer nu al amper terug.
Tenzij je kiest voor alleen een condoom en het scheurtquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. dat is wel de eindbestemming..
Dat lag er vorige week ook al, toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt! Er ligt nu ook laminaat enzo
Nee, het is meer denk ik dat zijn kindjes dan enigszins misvormd zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar een pil werkt niet tegen SOA's hoor
ennuh.. wat doen die medicijnen van PGR met dat condoom dandat dat nu ineens ALLEBEI zou moeten??
Das ook weer zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar een pil werkt niet tegen SOA's hoor
Geen ideequote:ennuh.. wat doen die medicijnen van PGR met dat condoom dandat dat nu ineens ALLEBEI zou moeten??
Heeft hij ineens een kind met een hoofd in de vorm van een Miniquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is meer denk ik dat zijn kindjes dan enigszins misvormd zijn![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat lag er vorige week ook al, toch?.
Slaap lekkerquote:
Ja, of met 2 hoofdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij ineens een kind met een hoofd in de vorm van een Mini.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij ineens een kind met een hoofd in de vorm van een Mini.
Maar typen was voor jou wat lastiger zo te zien.quote:
Ja, het was wat onhandigquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar typen was voor jou wat lastiger zo te zien.
Lieve schat, ik doel op eventuele compleet overtrokken bijwerking van je medsquote:
Was ook maar een fopjequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, ik doel op eventuele compleet overtrokken bijwerking van je medsIk bedoel daar niets persoonlijks mee
goedemorgenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hij rolde net van de bank![]()
Dus nu is ie weer wakker
Ja, alleen zit jij er heel krampachtig bij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het was wat onhandigMaar wel een leuke foto zo toch?
![]()
Okquote:
goede morgen doornroosjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Goedemorgen meneertjequote:
Ja, dat was ook wel een beetje zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, alleen zit jij er heel krampachtig bij.![]()
Zo van:"Niet bewegen, anders wordt hij wakker. "
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
goede morgen doornroosjein combinatie met Marijke slaapt de bank primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Hij deed zo z'n hadn op m'n been en toen z'n hoofd daar zo op leggen, dus denk het welquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ligt dat lekker, op Marijke?
Ah, je bent wakker. Als je zo de afwas voor Muck en Marijke in het zwembassin van de pinguïns gooit, kun je die van mij dan ook meteen laten schoonmaken?quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ligt dat lekker, op Marijke?
hoi Kussenquote:
Ik snurk nietquote:Ja, dat was ook wel een beetje zoEn hij lag te snurken
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat was ook wel een beetje zoEn hij lag te snurken
![]()
ik zal Vicks een bellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, je bent wakker. Als je zo de afwas voor Muck en Marijke in het zwembassin van de pinguïns gooit, kun je die van mij dan ook meteen laten schoonmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |