Niet doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me er een voorstelling van maken![]()
Cool he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Die bank is blauwer dan vorige week.
Okquote:
Jaquote:
Ik moet nog veel meer foto's makenquote:
Volgens mij herken ik de woonkamer nu al amper terugquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet nog veel meer foto's maken
Welnee joh. Vaak is één van de opties al voldoende om geen kindjes te fabriceren.quote:
Maar allebei is wel het meest betrouwbaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee joh. Vaak is één van de opties al voldoende om geen kindjes te fabriceren.
mja.. maar een pil werkt niet tegen SOA's hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee joh. Vaak is één van de opties al voldoende om geen kindjes te fabriceren.
Truequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar allebei is wel het meest betrouwbaar
Klopt! Er ligt nu ook laminaat enzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij herken ik de woonkamer nu al amper terug.
Tenzij je kiest voor alleen een condoom en het scheurtquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. dat is wel de eindbestemming..
Dat lag er vorige week ook al, toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt! Er ligt nu ook laminaat enzo
Nee, het is meer denk ik dat zijn kindjes dan enigszins misvormd zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar een pil werkt niet tegen SOA's hoor
ennuh.. wat doen die medicijnen van PGR met dat condoom dandat dat nu ineens ALLEBEI zou moeten??
Das ook weer zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar een pil werkt niet tegen SOA's hoor
Geen ideequote:ennuh.. wat doen die medicijnen van PGR met dat condoom dandat dat nu ineens ALLEBEI zou moeten??
Heeft hij ineens een kind met een hoofd in de vorm van een Miniquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is meer denk ik dat zijn kindjes dan enigszins misvormd zijn![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat lag er vorige week ook al, toch?.
Slaap lekkerquote:
Ja, of met 2 hoofdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij ineens een kind met een hoofd in de vorm van een Mini.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij ineens een kind met een hoofd in de vorm van een Mini.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |