Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouw aan de pil en man condoomquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef Barretje80 het volgende: [..] geen idee wat daar mee bedoelt word![]()
Vrouw aan de pil en man condoomquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef pgrferrari het volgende:
quote]Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef Barretje80 het volgende: [..] geen idee wat daar mee bedoelt word![]()
mja die indruk krijg ik ook een beetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
Maar de oplossing is dus erger dan de kwaal, pgr?.
Oh da's beter uitgelegd dan mijquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vrouw aan de pil en man condoom
Meh, zo zie ik het (nog) niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
Maar de oplossing is dus erger dan de kwaal, pgr?.
Goed opletten he? En niet drinkenquote:
Ik fok mobiel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh da's beter uitgelegd dan mij
Ik zeg alleen dat jouw uitleg beter wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik fok mobiel.
Ben niet zo snel.
wat is dan het originele probleem??quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meh, zo zie ik het (nog) niet.
Ik wil er gwn vanaf
Moet eerst nog goedkeuring krijgen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft jou medicijnen ook nog een mooie stikker?
mja.. dat is wel de eindbestemming..quote:
Roaccutane, hevige vorm van acne.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is dan het originele probleem??
Ghehequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. dat is wel de eindbestemming..
Dat hoeft niet per se hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft jou medicijnen ook nog een mooie stikker?
Aha, maar heb je ze dan al in huis?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Moet eerst nog goedkeuring krijgen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. dat is wel de eindbestemming..
Nee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, maar heb je ze dan al in huis?
Maar dus wel de eerste tijd er rekening mee moeten houdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se hoorMijn meds hebben het wel, maar na de eerste paar weken mocht ik ook alweer gewoon rijden
Dat is niet te hopenquote:
Ja, ik wel jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dus wel de eerste tijd er rekening mee moeten houden
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is niet te hopenKlinkt nogal pijnlijk
Snap ik en daarom vroeg ik het ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik wel jaMaar dat hoeft bij pgr helemaal niet het geval te zijn....
Dat woord ken ik al heel langquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat jij zelfs wist wat double dutch is en barretje niet
Je zou er eigenlijk een foto van moeten makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb Toek half op schoot liggen, hij slaapt![]()
Tenzij je zo'n antiverkrachtingscondoom hebt, dan is scherp weer wel goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is niet te hopenKlinkt nogal pijnlijk
Die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tenzij je zo'n antiverkrachtingscondoom hebt, dan is scherp weer wel goed.
Dat is al gebeurd, Muck upload em as we speakquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je zou er eigenlijk een foto van moeten maken
Volgens mij doet hij maar alsofquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb Toek half op schoot liggen, hij slaapt![]()
Ik ben benieuwtquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is al gebeurd, Muck upload em as we speak
Lijkt me ook beter want tegen Marijke aan liggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij maar alsof.
Ehm, Mart, dat is vervelender voor de verkrachtte dan voor de verkrachterquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tenzij je zo'n antiverkrachtingscondoom hebt, dan is scherp weer wel goed.
Uw wens is mijn bevelquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je zou er eigenlijk een foto van moeten maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Nee, hij rolde net van de bankquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij maar alsof.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Uw wens is mijn bevelDankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is hij wel heel moe om zo te kunnen slapen
Toch geen ervaring mee mag ik hopen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, Mart, dat is vervelender voor de verkrachtte dan voor de verkrachter![]()
Nee, maar ik kan me er een voorstelling van makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch geen ervaring mee mag ik hopen?
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank
Ik vond het zo schattigquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank
Weet ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, Mart, dat is vervelender voor de verkrachtte dan voor de verkrachter![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Uw wens is mijn bevelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die bank is blauwer dan vorige week.
Ja dat dan weer welquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar scherp van binnen is wel goed dan.
Dus nu is hij wel weer bijquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja
Hij lazerde net alleen wel met een rotklap op de grond
Dat snap ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |