Hoe kom je erbijquote:
Slapûhhh!quote:
nee, een uur vertraging gehad door file... doodvermoeiend en 2 ziekenhuizen af met kinderen.. en er is NIKS daar voor kinderen... dus die waren natuurlijk best wel een beetje doodverveeldquote:
Hoe was het met beide moeders?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee, een uur vertraging gehad door file... doodvermoeiend en 2 ziekenhuizen af met kinderen.. en er is NIKS daar voor kinderen... dus die waren natuurlijk best wel een beetje doodverveeld
Goed hopelijk mogen beide morgen al naar huisquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe was het met beide moeders?
Jeujquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed hopelijk mogen beide morgen al naar huis
Das wel weer fijn om te horenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed hopelijk mogen beide morgen al naar huis
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel weer fijn om te horen. Ondanks dat het zo'n vermoeiende middag is geweest
.
20 minuten volgens schiphol dus dat wordt inieder geval een half uur.quote:
bummerquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:11 schreef crv het volgende:
[..]
20 minuten volgens schiphol dus dat wordt inieder geval een half uur.
Op zich niet schokkend, maar geplande aankomst was 22:15 en wordt nu dus 22:45 en ik moet morgen wel weer 05:45 op
Maar vrijdag werk ik lekker thuisquote:
Das wel weer relaxed, toch?quote:
quote:
quote:
Had gister gesprek met mijn baas en die verplichtte me min of meer om thuis te blijven. Ik wildde gewoon ipv Zurich op het kantoor in Basel gaan werken maar dat vondi ie niet zo'n goed planquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |