nee nog niet maar het gaat nog steeds niet goed, al is het beter en mag die waarschijnlijk ineens morgen naar huis.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jeetje, niet heel erg hoop ik?
MPGquote:
Mooiquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnHier alles goed
Alleen moe
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:23 schreef Muck het volgende:
Oehhhh, we gaan zo een jankfilm kijken met limonade, kaaskoekjes en zakdoeken
hij gaat wat vooruit en mag hoogstwaarschijnlijk morgen zelfs naar huis. Maar goed is het niet natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
crv.
Hoe is het? Nog iets veranderd aan de situatie?
Gefeliciteerd, tofquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb Dean Saunders een handje gegeven
en nu ga ik mijn hand nooit meer wassen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat echt stinkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
quote:
Wat vervelend manquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef crv het volgende:
[..]
nee nog niet maar het gaat nog steeds niet goed, al is het beter en mag die waarschijnlijk ineens morgen naar huis.![]()
Hoe dan ook gaat er in dat ziekenhuis iemand een ontzettend probleem krijgen
Wara dat danquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Viespeukquote:en nu ga ik mijn hand nooit meer wassen![]()
![]()
Haar naam was sarah, eindelijk een torrent met ondertiteling gevondenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Grof geschut?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat gaat echt stinkendoet mijn zusje namelijk ook niet nadat ze er Maxima een hand mee heeft geschut
Zou je die arme Toek geen sterkte wensenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel kijkplezier voor jullie allemaal.
Goed van jouquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Haar naam was sarah, eindelijk een torrent met ondertiteling gevonden
[..]Ik zou em toch wassen na een PI hoor
![]()
Je moest eens weten watquote:
hak hem af, anders krijg je van mij geen kusje meer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Die slaaptquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou je die arme Toek geen sterkte wensen![]()
?
Toek zit met Marijke en Muck op 1 bank... die heeft de avond van zijn leven, ongeacht welke film ze kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou je die arme Toek geen sterkte wensen![]()
?
Fijn dat ie naar zijn vertrouwde omgeving magquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef crv het volgende:
[..]
hij gaat wat vooruit en mag hoogstwaarschijnlijk morgen zelfs naar huis. Maar goed is het niet natuurlijk
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek zit met Marijke en Muck op 1 bank... die heeft de avond van zijn leven, ongeacht welke film ze kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |