1) geen zin dat de radio reeks gesloten wordt door dit soort grappenquote:
En dat dus!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:28 schreef Patje1987 het volgende:
Als je dat plaatje gaat posten bij die 'topickaping', wil je mij er dan af halen?
Dit was te voorspelbaar, daarom heb ik mij nooit opgegevenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:28 schreef Patje1987 het volgende:
Als je dat plaatje gaat posten bij die 'topickaping', wil je mij er dan af halen?
Topic kapen is gewoon not done klaar . uitquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
Wats de probleem we gaan toch geen ban krijgen omdat we reclamen maken voor Onzin Radio?Het gaat ook maar om 10 of 20 posts ofzo
Al word ik niet gebanned, dan wil ik nog niet mee doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
Wats de probleem we gaan toch geen ban krijgen omdat we reclamen maken voor Onzin Radio?Het gaat ook maar om 10 of 20 posts ofzo
Ga maar kutten met je UI. Van dit soort acties krijg je echt geen toffe users hier.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
Het is geen topic kapen het is lapo hunten en TT kapen en weer vertrekkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Topic kapen is gewoon not done klaar . uit
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef LudoSanders het volgende:
Dit topic is nu gekaapt door LudoSanders. Vanaf heden gaat dit topic dan ook over magische vlindernetjes, ook wanneer anders beslist wordt.
Dat is nog veel not donner.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is geen topic kapen het is lapo hunten en TT kapen en weer vertrekken
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef LudoSanders het volgende:
Dit topic is nu gekaapt door LudoSanders. Vanaf heden gaat dit topic dan ook over magische vlindernetjes, ook wanneer anders beslist wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:
TWIJFELEN AAN DE LYRICS VAN JVTquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
JvT moet de tekst aanpassen:
Vlinderneeeeeeet in je oogs...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
JvT moet de tekst aanpassen:
Vlinderneeeeeeet in je oogs...
quote:
je bedoelt deze?quote:Aankondigingen
Woensdag-op-donderdagnacht is misschien wel de laatste WebHawk in de Nacht
WH heeft met wat geluk een heuse baan, en als dat zo is moet hij vanaf maandag iedere dag om 9 uur op kantoor zijn. Geen WIDN meer dus. Dat betekent dat Donderdag-op-vrijdagnacht een epische en bomvolle laatste uitzending gaat worden van 00 tot 04u op onz-radio met terugblikken, veel terugkerende items!
Soort van iedereen werd gisteren boos omdat ik niet wist dat dolfijnen zoogdieren waren dus ik denk ik vraag het maarquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Soort van iedereen werd gisteren boos omdat ik niet wist dat dolfijnen zoogdieren waren dus ik denk ik vraag het maar
Denken dat dolfijnen kieuwen hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Soort van iedereen werd gisteren boos omdat ik niet wist dat dolfijnen zoogdieren waren dus ik denk ik vraag het maar
Vlinders zijn insecten..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat moet je serieus nog vragen? Je weet niet dat WH zichzelf zo belangrijk vindt dat hij vindt dat hij in de OP hoort?quote:
Ik beslis anders en we gaan het nu hebben over frituur.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik beslis anders en we gaan het nu hebben over frituur.
Iemand een frikandelletje?
PATAT CATAMARANquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hallon ik heb gehuild als een baby toen je weg wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Lama443 het volgende:
OK ik ben weer terug. Ik betwijfel dat iemand me ernstig mistte, maar je weet het nooit. (he Snuf ^^)
Vast door Ajacied met reden aquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef andreas612 het volgende:
omg.. we worden straks weer gerickrolled..
En volledig terechtquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Snuf. het volgende:
Dragems en Webhawk hebben me live op de radio uitgelachen omdat ik dat niet wist
Pics.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Vlinders zijn insecten..
Ik sta op de foto met een dolfijn![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
FACE DOWN ASS UP THAT'S THE WAY WE LIKE TO FUCK!!
uno momentoquote:
Face down ass upquote:
HAHA KOELKAST WOONT IN EEN HUISquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef djkoelkast het volgende:
Het actuele weer hier:
[ afbeelding ]
Same herequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef djkoelkast het volgende:
Het actuele weer hier:
[ afbeelding ]
Oh gelukkig maar dan is het goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, in een vogelnestje. Daar heb ik de foto vandaan genomen.
Dat kan dus niet hè.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar het gebeurde dus tóch, en ik weet als geen ander dat jij zoeen lekker frikandelletje niet kunt afslaan.quote:
Terecht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Snuf. het volgende:
Dragems en Webhawk hebben me live op de radio uitgelachen omdat ik dat niet wist
Meer zin in een swastika.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar het gebeurde dus tóch, en ik weet als geen ander dat jij zoeen lekker frikandelletje niet kunt afslaan.
hoelaat?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef Snuf. het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ajacied422
Bericht:
Als je vrolijk wil worden
Op je voorhoofd?quote:
awhquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
wellichtquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:42 schreef andreas612 het volgende:
wellicht zo 2x goede nummers achter elkaar
Black eyed peas en goed nummer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:42 schreef andreas612 het volgende:
wellicht zo 2x goede nummers achter elkaar
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Black eyed peas en goed nummer.
WAT KLOPT HIER NIET?
nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:42 schreef andreas612 het volgende:
[..]
als die BEP tenminste wat is..![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
17 - 18 en 20 -21
2 uur daar tussen tijd voor een hapje, een drankje en een fappen
black eyed peasquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Black eyed peas en goed nummer.
WAT KLOPT HIER NIET?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
naatje_1
Bericht:
Er moet bazenmuziek in komen te staan, anders ga ik kutnummers aanvragen
kut naatjequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
naatje_1
Bericht:
Er moet bazenmuziek in komen te staan, anders ga ik kutnummers aanvragen
ikquote:
ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had lcd soundsystem willen aanvragen, staat er niet in, ik had the national willen aanvragen, staat er niet in, ik had franz ferdinand aan willen vragen, staat er met 1 kutremix in...quote:
quote:
Ik wilde Eels aanvragen maar die staat er ook niet in.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had lcd soundsystem willen aanvragen, staat er niet in, ik had the national willen aanvragen, staat er niet in, ik had franz ferdinand aan willen vragen, staat er met 1 kutremix in...
Dan is dit toch een legitieme reden om een kutnummer aan te vragen, zodat koelkast zorgt voor een uploadfunctie/verlanglijstpagina, of niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik wilde Eels aanvragen maar die staat er ook niet in.
Je boy draait vandaag nog 2 uur lang kwaliteitquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had lcd soundsystem willen aanvragen, staat er niet in, ik had the national willen aanvragen, staat er niet in, ik had franz ferdinand aan willen vragen, staat er met 1 kutremix in...
neuhquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is dit toch een legitieme reden om een kutnummer aan te vragen, zodat koelkast zorgt voor een uploadfunctie/verlanglijstpagina, of niet?
Ik weet van bijna geen een van die namen wat dat isquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Heb ik je al verteldquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet zo goed afgelopen met je scharrel he
meer een autist die nooit buitenkomt en de hele dag metellica luistertquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:46 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik weet van bijna geen een van die namen wat dat is![]()
Ben ik een ouwe lul??
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
meer een autist die nooit buitenkomt en de hele dag metellica luistert
neequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:46 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik weet van bijna geen een van die namen wat dat is![]()
Ben ik een ouwe lul??
Ik weet. Goeden reden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb ik je al verteld. Ze begonnen allebei te zeiken tijdens de tweede date en dan is het voorbij bij Spouwer. Ik HAAT echt van die zeikende vrouwen
Ik ben niet echt Autistisch (ben ook nooit onderzocht ervoor maar toch) en ik luister niet de hele dag Metallicaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
meer een autist die nooit buitenkomt en de hele dag metellica luistert
Lama houdt van kutmuziek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
neeJe moet even Eels - Fresh Feeling luisteren
Naja weet niet van wat voor soort muziek je houdt
verlossing is nabijquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef JApieman het volgende:
Ik zet net de radio aan en dan direct zo'n aids nummer
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef JApieman het volgende:
Ik zet net de radio aan en dan direct zo'n aids nummer
Mijn vriendin noemt me autist omdat k heel goed dingen kan onthoudenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt Autistisch (ben ook nooit onderzocht ervoor maar toch) en ik luister niet de hele dag Metallica
Nee je luistert ook soms Dio met tijdmachine als ik die aanvraag op onzin radioquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt Autistisch (ben ook nooit onderzocht ervoor maar toch) en ik luister niet de hele dag Metallica
Haha autistquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin noemt me autist omdat k heel goed dingen kan onthouden
Oh, ik wel vaakquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ja en ik Fok natuurlijk ook nogquote:
Hallonquote:
TBH Led zeppelin, Lynyrd Skynyrd, Dire Straits (me pa noemt me homo as ik da luister) en jah ook wel metallica. Best wel heel erg ouwelullenmuziek. Maar soms houd ik ook wel van wat nieuwere muziek hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
neeJe moet even Eels - Fresh Feeling luisteren
Naja weet niet van wat voor soort muziek je houdt
Oh haha dan moet je maar niet Eels gaan opzoekenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:49 schreef Lama443 het volgende:
[..]
TBH Led zeppelin, Lynyrd Skynyrd, Dire Straits (me pa noemt me homo as ik da luister) en jah ook wel metallica. Best wel heel erg ouwelullenmuziek. Maar soms houd ik ook wel van wat nieuwere muziek hoor
Was altijd al zo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, ik wel vaak
Sinds wanneer ben je autist als je Metallica luisterd?
Wel goede muziek hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:49 schreef Lama443 het volgende:
[..]
TBH Led zeppelin, Lynyrd Skynyrd, Dire Straits (me pa noemt me homo as ik da luister) en jah ook wel metallica. Best wel heel erg ouwelullenmuziek. Maar soms houd ik ook wel van wat nieuwere muziek hoor
Dire Straits is fucking baasquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:49 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Gegroet, rick astleyquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga er weer vandoor, tijd voor anderen zaken![]()
Misschien kom ik vanavond nog even luisteren, anders tot morgen
Okequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga er weer vandoor, tijd voor anderen zaken![]()
Misschien kom ik vanavond nog even luisteren, anders tot morgen
Maar dat wil dus zeggen dat je autist ben als je naar alle muziek veel luisterdquote:
Ik ga niet in op zinnen die grammaticaal niet correct zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar dat wil dus zeggen dat je autist ben als je naar alle muziek veel luisterd
Take that, bitch
Nee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je bent zeker net zo breed
WAT ISSIE LIEFquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef andreas612 het volgende:
[..]
misschien ben je dat ook wel..
Wat een autist ben je danquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga niet in op zinnen die grammaticaal niet correct zijn.
welkom op fokquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga niet in op zinnen die grammaticaal niet correct zijn.
stoeren snufquote:
Nee grappie. Ik hou niet van metellica en daarom ga ik mensen die het wel cool vinden beledigen zodat ik mezelf beter voel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat een autist ben je dan
snap ik, doen wel meer mensenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee grappie. Ik hou niet van metellica en daarom ga ik mensen die het wel cool vinden beledigen zodat ik mezelf beter voel.
Het was gelukt ik verkondig het hier alleen nog maar even. Jullie waren zo onder de indruk van mijn berichten dat jullie niets meer durfden te postenquote:
metellicaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee grappie. Ik hou niet van metellica en daarom ga ik mensen die het wel cool vinden beledigen zodat ik mezelf beter voel.
Ja dat dacht ik alquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik niet, ik wil ASAP bazenmuziek door mn speakers van snufquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:52 schreef Goudvis_ het volgende:
IK HOOP DAT THE KOOKS NOG AAN DE BEURT KOMEN
Ik deed eigenlijk net sharr maar jij mag wel eerstquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:52 schreef Goudvis_ het volgende:
IK HOOP DAT IK NOG AAN DE BEURT KOM BIJ SNUF.
DIT LIEDquote:
Welkeng heb jij aangevraagd eh mattie?quote:
quote:
geen eenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Welkeng heb jij aangevraagd eh mattie?
Waltz of the naked clowns?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Fresh feelingquote:
Heb je hem eentje gestuurd danquote:
dus redelijk mainstream, wat ik niet benquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
Er staat heel veel goede muziek in, maar het is allemaal vooral top-40 based + wat aanvullingen.
Dit is zeker goede muziekquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
Er staat heel veel goede muziek in, maar het is allemaal vooral top-40 based + wat aanvullingen.
Draai ik de volgende keer dat ik draai wel een keer danquote:
jammer, ik heb begripquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef Snuf. het volgende:
Waarschijnlijk gaat de grote pwnage actie verplaatst worden ik heb al 6 mensen die graag willen maar niet kunnen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Draai ik de volgende keer dat ik draai wel een keer dan
hij is wel een ajacied natuurlijk...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Heb je hem eentje gestuurd dan
en dan ga je BEP - the time aanvragen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus redelijk mainstream, wat ik niet ben
Moet wel, want anders krijg je alleen maar alternatief of extreem.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een alternatieve die zichzelf snijdt enzo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die autist noemde mij wannabee, oprotten dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een alternatieve die zichzelf snijdt enzo?
Hipster kitteh spottedquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Adam en Eva waren ook autisten he, wist je dat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die autist noemde mij wannabee, oprotten dan.
Ik weet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Adam en Eva waren ook autisten he, wist je dat?
Net als assepoester en sneeuwwitje zekerquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Adam en Eva waren ook autisten he, wist je dat?
Wajoo, Pelloe Welou met een jonko in z'n klauw. Zie je hem al staan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die autist noemde mij wannabee, oprotten dan.
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moet niet de draak steken met draakje
Wat dacht je van die zeven dwergen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Net als assepoester en sneeuwwitje zeker
Ja goed nummer ditquote:
Die waren ook allemaal autistisch. Net als de grote boze wolf, iedereen opetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat dacht je van die zeven dwergen?
dat is eerder egoïstisch..quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die waren ook allemaal autistisch. Net als de grote boze wolf, iedereen opeten
Ik zal eens kijken ik heb dat albumquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
snuf, ga je ook de staat draaien? Wait for evolution of Meet The Devil?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, echt sociaal geaccepteerd is het ook niet
Onze koningin is ook autistisch, maar dat weten ook weinig mensenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die waren ook allemaal autistisch. Net als de grote boze wolf, iedereen opeten
Ahhquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:01 schreef djkoelkast het volgende:
nee hoor, ik had hem gewoon niet ingeprogrammeerd om vanzelf uit te gaan.
Beatrix is APquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Onze koningin is ook autistisch, maar dat weten ook weinig mensen
Stiekem heeft ze ook een Fokaccount: 'AdvancedPower'
Volledig terecht zoietsquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
MY FRIEND GOTTA GIRLFRIEND AND HE HATES THAT BITCH
3x porno?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef Nitrouz het volgende:
Mijn dvd collectie weer uitgebreid met 3 Dvd's vandaag.
Woddan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef Nitrouz het volgende:
Mijn dvd collectie weer uitgebreid met 3 dvd's vandaag.
Porno kopen...quote:
Pretty Fly for a white guyquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef Lama443 het volgende:
MR SNUF!!!! Ik hoor muziek door mijn speakertjes!!
Khad liever Pretty fly gehoord ofc mjah... het blijft snuf
Volgende uitzending om 8 uur komt die welquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef Lama443 het volgende:
MR SNUF!!!! Ik hoor muziek door mijn speakertjes!!
Khad liever Pretty fly gehoord ofc mjah... het blijft snuf
ok danquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgende uitzending om 8 uur komt die wel
Mijne doet het nog wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Gratis account op Brazzers.![]()
Account geblokkeerd.![]()
![]()
![]()
Wad hedde dan gedaan daar om je account te blokkeren?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Gratis account op Brazzers.![]()
Account geblokkeerd.![]()
![]()
![]()
Vanaf teveel IP's is er dan op ingelogd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wad hedde dan gedaan daar om je account te blokkeren?
echt hequote:
Was niet van mij, een hele grote groep mensen gebruikte die account.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wad hedde dan gedaan daar om je account te blokkeren?
Lama wilt een bruine punte halen.quote:
14-jarige fappertjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:07 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Was niet van mij, een hele grote groep mensen gebruikte die account.
Of een zekere duitse leider uit de tweede wereldoorlogquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit is al beter dan dat "hallon"
DAT WAS GRUWELIJKquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of een zekere duitse leider uit de tweede wereldoorlog
Barbra Streisand?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of een zekere duitse leider uit de tweede wereldoorlog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |