Fresh feelingquote:
Heb je hem eentje gestuurd danquote:
dus redelijk mainstream, wat ik niet benquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
Er staat heel veel goede muziek in, maar het is allemaal vooral top-40 based + wat aanvullingen.
Dit is zeker goede muziekquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
Er staat heel veel goede muziek in, maar het is allemaal vooral top-40 based + wat aanvullingen.
Draai ik de volgende keer dat ik draai wel een keer danquote:
jammer, ik heb begripquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef Snuf. het volgende:
Waarschijnlijk gaat de grote pwnage actie verplaatst worden ik heb al 6 mensen die graag willen maar niet kunnen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Draai ik de volgende keer dat ik draai wel een keer dan
hij is wel een ajacied natuurlijk...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Heb je hem eentje gestuurd dan
en dan ga je BEP - the time aanvragen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus redelijk mainstream, wat ik niet ben
Moet wel, want anders krijg je alleen maar alternatief of extreem.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een alternatieve die zichzelf snijdt enzo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die autist noemde mij wannabee, oprotten dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een alternatieve die zichzelf snijdt enzo?
Hipster kitteh spottedquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Adam en Eva waren ook autisten he, wist je dat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die autist noemde mij wannabee, oprotten dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |