Heb ik je al verteldquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet zo goed afgelopen met je scharrel he
meer een autist die nooit buitenkomt en de hele dag metellica luistertquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:46 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik weet van bijna geen een van die namen wat dat is![]()
Ben ik een ouwe lul??
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
meer een autist die nooit buitenkomt en de hele dag metellica luistert
neequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:46 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik weet van bijna geen een van die namen wat dat is![]()
Ben ik een ouwe lul??
Ik weet. Goeden reden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb ik je al verteld. Ze begonnen allebei te zeiken tijdens de tweede date en dan is het voorbij bij Spouwer. Ik HAAT echt van die zeikende vrouwen
Ik ben niet echt Autistisch (ben ook nooit onderzocht ervoor maar toch) en ik luister niet de hele dag Metallicaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
meer een autist die nooit buitenkomt en de hele dag metellica luistert
Lama houdt van kutmuziek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
neeJe moet even Eels - Fresh Feeling luisteren
Naja weet niet van wat voor soort muziek je houdt
verlossing is nabijquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef JApieman het volgende:
Ik zet net de radio aan en dan direct zo'n aids nummer
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef JApieman het volgende:
Ik zet net de radio aan en dan direct zo'n aids nummer
Mijn vriendin noemt me autist omdat k heel goed dingen kan onthoudenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt Autistisch (ben ook nooit onderzocht ervoor maar toch) en ik luister niet de hele dag Metallica
Nee je luistert ook soms Dio met tijdmachine als ik die aanvraag op onzin radioquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt Autistisch (ben ook nooit onderzocht ervoor maar toch) en ik luister niet de hele dag Metallica
Haha autistquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin noemt me autist omdat k heel goed dingen kan onthouden
Oh, ik wel vaakquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ja en ik Fok natuurlijk ook nogquote:
Hallonquote:
TBH Led zeppelin, Lynyrd Skynyrd, Dire Straits (me pa noemt me homo as ik da luister) en jah ook wel metallica. Best wel heel erg ouwelullenmuziek. Maar soms houd ik ook wel van wat nieuwere muziek hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
neeJe moet even Eels - Fresh Feeling luisteren
Naja weet niet van wat voor soort muziek je houdt
Oh haha dan moet je maar niet Eels gaan opzoekenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:49 schreef Lama443 het volgende:
[..]
TBH Led zeppelin, Lynyrd Skynyrd, Dire Straits (me pa noemt me homo as ik da luister) en jah ook wel metallica. Best wel heel erg ouwelullenmuziek. Maar soms houd ik ook wel van wat nieuwere muziek hoor
Was altijd al zo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, ik wel vaak
Sinds wanneer ben je autist als je Metallica luisterd?
Wel goede muziek hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:49 schreef Lama443 het volgende:
[..]
TBH Led zeppelin, Lynyrd Skynyrd, Dire Straits (me pa noemt me homo as ik da luister) en jah ook wel metallica. Best wel heel erg ouwelullenmuziek. Maar soms houd ik ook wel van wat nieuwere muziek hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |