quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
17 - 18 en 20 -21
2 uur daar tussen tijd voor een hapje, een drankje en een fappen
black eyed peasquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Black eyed peas en goed nummer.
WAT KLOPT HIER NIET?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
naatje_1
Bericht:
Er moet bazenmuziek in komen te staan, anders ga ik kutnummers aanvragen
kut naatjequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
naatje_1
Bericht:
Er moet bazenmuziek in komen te staan, anders ga ik kutnummers aanvragen
ikquote:
ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had lcd soundsystem willen aanvragen, staat er niet in, ik had the national willen aanvragen, staat er niet in, ik had franz ferdinand aan willen vragen, staat er met 1 kutremix in...quote:
quote:
Ik wilde Eels aanvragen maar die staat er ook niet in.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had lcd soundsystem willen aanvragen, staat er niet in, ik had the national willen aanvragen, staat er niet in, ik had franz ferdinand aan willen vragen, staat er met 1 kutremix in...
Dan is dit toch een legitieme reden om een kutnummer aan te vragen, zodat koelkast zorgt voor een uploadfunctie/verlanglijstpagina, of niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik wilde Eels aanvragen maar die staat er ook niet in.
Je boy draait vandaag nog 2 uur lang kwaliteitquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had lcd soundsystem willen aanvragen, staat er niet in, ik had the national willen aanvragen, staat er niet in, ik had franz ferdinand aan willen vragen, staat er met 1 kutremix in...
neuhquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is dit toch een legitieme reden om een kutnummer aan te vragen, zodat koelkast zorgt voor een uploadfunctie/verlanglijstpagina, of niet?
Ik weet van bijna geen een van die namen wat dat isquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik wilde Eels aanvragen maar die staat er ook niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |