Dire Straits is fucking baasquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:49 schreef Lama443 het volgende:
[..]
TBH Led zeppelin, Lynyrd Skynyrd, Dire Straits (me pa noemt me homo as ik da luister) en jah ook wel metallica. Best wel heel erg ouwelullenmuziek. Maar soms houd ik ook wel van wat nieuwere muziek hoor
Gegroet, rick astleyquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga er weer vandoor, tijd voor anderen zaken![]()
Misschien kom ik vanavond nog even luisteren, anders tot morgen
Okequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga er weer vandoor, tijd voor anderen zaken![]()
Misschien kom ik vanavond nog even luisteren, anders tot morgen
Maar dat wil dus zeggen dat je autist ben als je naar alle muziek veel luisterdquote:
Ik ga niet in op zinnen die grammaticaal niet correct zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar dat wil dus zeggen dat je autist ben als je naar alle muziek veel luisterd
Take that, bitch
Nee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je bent zeker net zo breed
WAT ISSIE LIEFquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef andreas612 het volgende:
[..]
misschien ben je dat ook wel..
Wat een autist ben je danquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga niet in op zinnen die grammaticaal niet correct zijn.
welkom op fokquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga niet in op zinnen die grammaticaal niet correct zijn.
stoeren snufquote:
Nee grappie. Ik hou niet van metellica en daarom ga ik mensen die het wel cool vinden beledigen zodat ik mezelf beter voel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat een autist ben je dan
snap ik, doen wel meer mensenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee grappie. Ik hou niet van metellica en daarom ga ik mensen die het wel cool vinden beledigen zodat ik mezelf beter voel.
Het was gelukt ik verkondig het hier alleen nog maar even. Jullie waren zo onder de indruk van mijn berichten dat jullie niets meer durfden te postenquote:
metellicaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee grappie. Ik hou niet van metellica en daarom ga ik mensen die het wel cool vinden beledigen zodat ik mezelf beter voel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |