1) geen zin dat de radio reeks gesloten wordt door dit soort grappenquote:
En dat dus!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:28 schreef Patje1987 het volgende:
Als je dat plaatje gaat posten bij die 'topickaping', wil je mij er dan af halen?
Dit was te voorspelbaar, daarom heb ik mij nooit opgegevenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:28 schreef Patje1987 het volgende:
Als je dat plaatje gaat posten bij die 'topickaping', wil je mij er dan af halen?
Topic kapen is gewoon not done klaar . uitquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
Wats de probleem we gaan toch geen ban krijgen omdat we reclamen maken voor Onzin Radio?Het gaat ook maar om 10 of 20 posts ofzo
Al word ik niet gebanned, dan wil ik nog niet mee doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
Wats de probleem we gaan toch geen ban krijgen omdat we reclamen maken voor Onzin Radio?Het gaat ook maar om 10 of 20 posts ofzo
Ga maar kutten met je UI. Van dit soort acties krijg je echt geen toffe users hier.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
Het is geen topic kapen het is lapo hunten en TT kapen en weer vertrekkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Topic kapen is gewoon not done klaar . uit
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef LudoSanders het volgende:
Dit topic is nu gekaapt door LudoSanders. Vanaf heden gaat dit topic dan ook over magische vlindernetjes, ook wanneer anders beslist wordt.
Dat is nog veel not donner.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is geen topic kapen het is lapo hunten en TT kapen en weer vertrekken
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef LudoSanders het volgende:
Dit topic is nu gekaapt door LudoSanders. Vanaf heden gaat dit topic dan ook over magische vlindernetjes, ook wanneer anders beslist wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:
TWIJFELEN AAN DE LYRICS VAN JVTquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
JvT moet de tekst aanpassen:
Vlinderneeeeeeet in je oogs...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
JvT moet de tekst aanpassen:
Vlinderneeeeeeet in je oogs...
quote:
je bedoelt deze?quote:Aankondigingen
Woensdag-op-donderdagnacht is misschien wel de laatste WebHawk in de Nacht
WH heeft met wat geluk een heuse baan, en als dat zo is moet hij vanaf maandag iedere dag om 9 uur op kantoor zijn. Geen WIDN meer dus. Dat betekent dat Donderdag-op-vrijdagnacht een epische en bomvolle laatste uitzending gaat worden van 00 tot 04u op onz-radio met terugblikken, veel terugkerende items!
Soort van iedereen werd gisteren boos omdat ik niet wist dat dolfijnen zoogdieren waren dus ik denk ik vraag het maarquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Soort van iedereen werd gisteren boos omdat ik niet wist dat dolfijnen zoogdieren waren dus ik denk ik vraag het maar
Denken dat dolfijnen kieuwen hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Soort van iedereen werd gisteren boos omdat ik niet wist dat dolfijnen zoogdieren waren dus ik denk ik vraag het maar
Vlinders zijn insecten..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat moet je serieus nog vragen? Je weet niet dat WH zichzelf zo belangrijk vindt dat hij vindt dat hij in de OP hoort?quote:
Ik beslis anders en we gaan het nu hebben over frituur.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik beslis anders en we gaan het nu hebben over frituur.
Iemand een frikandelletje?
PATAT CATAMARANquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik beslis anders en we gaan het nu hebben over frituur.
Iemand een frikandelletje?
Hallon ik heb gehuild als een baby toen je weg wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Lama443 het volgende:
OK ik ben weer terug. Ik betwijfel dat iemand me ernstig mistte, maar je weet het nooit. (he Snuf ^^)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |