Zie je serotine en adrenaline ook als drugs?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan ben je een crimineel.
Drugs: (FOK!, nicotine, sex, suiker, werken, alcohol, topsport, geld, tv kijken, eten, adrenaline, muziek, religie, coke, videogames, bungee jumpen, lezen, roddelen, dansen, macht, shoppen, schoonmaken, THC, LSD, TLC, muziek, mediteren, cafeine, ...)
Ja. Jij trekt de grens van tot waar de overheid de burger een beetje eigen verantwoordelijkheid moet geven bij alcohol, maar wil minder schadelijke drugs wel illegaal hebben?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:15 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Jij bent zeg maar voor complete legaliserring van alle drugs, inclusief wat je alleen op doktersrecept kunt halen?
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:15 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Jij bent zeg maar voor complete legaliserring van alle drugs, inclusief wat je alleen op doktersrecept kunt halen?
Staan er toch? Het eerst en tweede puntje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:18 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Zie je serotine en adrenaline ook als drugs?
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:15 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Alcohol OK, maar ik kreeg laatst spul, whisky werd het genoemd, dat kun je toch geen alcohol meer noemen. Ik persoonlijk noem dat isobutanol, en dat is giftig. Verbieden dus, die alcohol.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:17 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Toch het aantal dingen die je lichaam kapot maken moet de regering toch beperken vind ik zelf. Persoonlijk zet ik de grens bij alcohol, want zoals iemand al aanhaalde gaat er bij de legalisering veel fout inclusief een aantal slachtoffers (doden).
Het ziet er hetzelfde uit?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Angeldust, PCP en heroine is verslavend. Het is verboden in deze dingen te handelen. Bovendien zijn ook de grondstoffen voor deze dingen verboden.
Het ziet er verdorie hetzelfde uit als wiet!
Ik weet niet wie die shit maken, maar THC-loze wiet kunnen ze nog prima gebruiken.
Angel dust = pcp. En als je denkt dat hero en/of pcp er hetzelfde uitzien als wiet, ben je echt zo blind als een kipquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Angeldust, PCP en heroine is verslavend. Het is verboden in deze dingen te handelen. Bovendien zijn ook de grondstoffen voor deze dingen verboden.
Het ziet er verdorie hetzelfde uit als wiet!
Ik vind dat drugs verboden moeten worden inclusief alcohol, maar daar zijn we al te ver mee heen. Ik hoop dat de legalisatie van drugs tegengehouden kan worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:19 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ja. Jij trekt de grens van tot waar de overheid de burger een beetje eigen verantwoordelijkheid moet geven bij alcohol, maar wil minder schadelijke drugs wel illegaal hebben?
Whisky absoluut verbieden en wodka ook, tenzij je er jus d'orange door doet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alcohol OK, maar ik kreeg laatst spul, whisky werd het genoemd, dat kun je toch geen alcohol meer noemen. Ik persoonlijk noem dat isobutanol, en dat is giftig. Verbieden dus, die alcohol.
Als je er genoeg van op hebt vast wel.quote:
Helemaal niet waar. Je kan alcohol prima verbieden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat drugs verboden moeten worden inclusief alcohol, maar daar zijn we al te ver mee heen.
Ahh kijk de expert, het is inderdaad hetzelfde. Klopt. Wat is de scheidkunde vooruitgegaan hè sinds de hippietijd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Angel dust = pcp. En als je denkt dat hero en/of pcp er hetzelfde uitzien als wiet, ben je echt zo blind als een kip
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:26 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Ahh kijk de expert, het is inderdaad hetzelfde. Klopt. Wat is de scheidkunde vooruitgegaan hè sinds de hippietijd.
Volgens mij haal jij twee dingen door elkaar: Jezelf iets ontzeggen in de categorie 'dat wil ik niet tot mij nemen' en met de staatsmacht volwassen vrije burgers iets verbieden wat alleen hen aangaat omdat je beter weet wat goed voor hun is dan zijzelf.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:24 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Whisky absoluut verbieden en wodka ook, tenzij je er jus d'orange door doet.
Je bent een conservatorium geschoolde mail-prostitute.quote:
Nee, hij doet dingen door elkaar. Drank en jus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij twee dingen door elkaar:
Vandaag heb ik met bier veel plezier.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, hij doet dingen door elkaar. Drank en jus.
Bel jij de politie of ik?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:34 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Vandaag heb ik met bier veel plezier.
Ik heb HBO gedaan, en mailen doe ik niet zoveel, en helemaal niet voor geld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent een conservatorium geschoolde mail-prostitute.
hmmm.. even in het wetboek kijken behalve de grondwet.quote:
Oke dan ben je verder heen dan de gemiddelde PCP gebruiker, maar in ieder geval ben je wel consequent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat drugs verboden moeten worden inclusief alcohol, maar daar zijn we al te ver mee heen. Ik hoop dat de legalisatie van drugs tegengehouden kan worden.
Je hebt gelijk wat betreft de gradaties in drugs. Een biertje doet inderdaad meer als een ouderwets hippiejointje.
Jij denkt niet dat mensen net zo makkelijk 2 liter vodka jus als een halve liter pure vodka drinken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat drugs verboden moeten worden inclusief alcohol, maar daar zijn we al te ver mee heen. Ik hoop dat de legalisatie van drugs tegengehouden kan worden.
Je hebt gelijk wat betreft de gradaties in drugs. Een biertje doet inderdaad meer als een ouderwets hippiejointje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |