abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93204652
Het realiteitsverhaaltje.

Snoop dog zingt over chronic. Laat ik nu chronisch ziek zijn. Snoop Dog rookt wiet. Ik ben er bijna zeker van dat die man wat anders rookt als softdrugs. Vroeger toen ik 19 was gaf mijn beste 'vriend' mij af en toe een klein jointje (kontje). Ik denk dat dat is waar Snoop over zingt. je kunt die joints niet neerleggen. Volgens de drugsverschijnselen lijkt het het meest op Angeldust AKA PCP. Ik noem het Angeldustwiet. In het kader van het gedoogbeleid is het toch niet de bedoeling dat we keiharde harddrugs gaan legaliseren. Wiet is namelijk een grondstof voor dit uiterst schadelijke goedje. Ook heb ik in een koffieshop ooit een zakje wiet gekregen waarvan het effect gelijk staat aan 10 bier. Ik noem dat persoonlijk heroinewiet. Het kan toch niet zijn dat we de grondstof voor deze extreem gevaarlijke drugs aan het legaliseren zijn.

Uit naam van alle chronisch zieke mensen die door hoeren en criminelen die zich daarmee bezig houiden ziek zijn geworden hoop ik dat de legaliseringsplannen van het kabinet ophouden.

Wat vinden jullie?

[ Bericht 0% gewijzigd door bart2009 op 23-02-2011 16:10:14 ]
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:04:51 #2
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93204718
Doe mij maar volledige legalisatie. ^O^
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_93204935
Zoalng wereldwijd er meer mensen overlijden aan de gevolgen van Alcohol lijkt het me zinvol om de boel te legaliseren, anders moet je consequent zijn en alle geestveruimende zaken verbieden.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:09:13 #4
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_93204955
Het lijkt mij allemaal moeilijk te handhaven, en daarom kun je beter verstandig beleid voeren. Diverse studies en de praktijk tonen aan dat legalisatie en/of regulering de schade beperkt houdt van (soft)drugs.

Bovendien moet dit natuurlijk iemand zijn eigen keuze blijven, maar ik heb ook mijn bedenkingen of bepaalde soorten drugs je uiteindelijk laat handelen uit een vrije wil, wat schade aan de maatschappij kan toebrengen, en of dit wel aanvaardbaar moet zijn.

In ieder geval is een softdrug als wiet een milde drug, wat je beter kunt legaliseren of gedogen.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:10:51 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_93205044
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=chronic

quote:
2. chronic 2257 up, 1000 down
buy chronic mugs, tshirts and magnets
Chronic has two different definitions varying on your location.

East Coast: Weed (Marijuana) that is laced with Cocaine to give an added effect

West Coast: The finest weed available with no seeds or any shit

East: I'm feeling suicidal, lemme get some chronic
West:I'm looking to get some chronic, none of that crappy bullshit
Snoop is West. Verder ben ik het niet met je eens dat we dit aan het legaliseren zijn, het huidige kabinet heeft daar juist een heel andere kijk op :)
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:10:55 #6
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_93205050
Volledige legalisatie is de enige juiste oplossing. 100 jaar war on drugs heeft niks opgeleverd, wel zijn er honderden miljarden weggegooid geld en je houdt complete criminele netwerken in stand.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_93205089
Waar haal je dat spul waar je het over hebt?
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:12:18 #8
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_93205119
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef mlg het volgende:
Het lijkt mij allemaal moeilijk te handhaven, en daarom kun je beter verstandig beleid voeren. Diverse studies en de praktijk tonen aan dat legalisatie en/of regulering de schade beperkt houdt van (soft)drugs.

Bovendien moet dit natuurlijk iemand zijn eigen keuze blijven, maar ik heb ook mijn bedenkingen of bepaalde soorten drugs je uiteindelijk laat handelen uit een vrije wil, wat schade aan de maatschappij kan toebrengen, en of dit wel aanvaardbaar moet zijn.

In ieder geval is een softdrug als wiet een milde drug, wat je beter kunt legaliseren of gedogen.
Het moet net zo gereguleerd worden als brouwerijen van alcohol maar waarin je coffeeshops als enig verkooppunt houd om de verkoop onder de 18 in de hand te houden...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:13:04 #9
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_93205160
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef bart2009 het volgende:
Het realiteitsverhaaltje.

Snoop dog zingt over chronic. Laat ik nu chronisch ziek zijn. Snoop Dog rookt wiet. Ik ben er bijna zeker van dat die man wat anders rookt als softdrugs. Vroeger toen ik 19 was gaf mijn beste 'vriend' mij af en toe een klein jointje (kontje). Ik denk dat dat is waar Snoop over zingt. je kunt die joints niet neerleggen. Volgens de drugsverschijnselen lijkt het het meest op Angeldust AKA PCP. Ik noem het Angeldustwiet. In het kader van het gedoogbeleid is het toch niet de bedoeling dat we keiharde harddrugs gaan legaliseren. Wiet is namelijk een grondstof voor dit uiterst schadelijke goedje. Ook heb ik in een koffieshop ooit een zakje wiet gekregen waarvan het effect gelijk staat aan 10 bier. Ik noem dat persoonlijk heroinewiet. Het kan toch niet zijn dat we de grondstof voor deze extreem gevaarlijke drugs aan het legaliseren zijn.

Uit naam van alle chronisch zieke mensen die door hoeren en criminelen die zich daarmee bezig houiden ziek zijn geworden hoop ik dat de legaliseringsplannen van het kabinet ophouden.

Wat vinden jullie?
Wat ik vind is dat jij jezelf in dit verhaaltje neerzet als een mentaal zwak persoon die niet met bepaalde vrijheden om kan gaan, en dus wil je het voor iedereen verbieden. Als je niet tegen wiet kan moet je het niet roken. Simpel toch?
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:17:53 #10
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_93205394
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:10 schreef ethiraseth het volgende:
Volledige legalisatie is de enige juiste oplossing. 100 jaar war on drugs heeft niks opgeleverd, wel zijn er honderden miljarden weggegooid geld en je houdt complete criminele netwerken in stand.
Een probleem in America is nu dat er miljarden gaan naar overheidsinstanties die dan overbodig zouden worden waardoor er een werkloosheidsprobleem zou ontstaan.. Echt de omgekeerde wereld...

Maar inderdaad, de enige die winnen bij een verbod zijn de criminelen..

Ik heb vrienden in veel verschillende landen die gewoon blowen terwijl het verboden is.. De prijs is ongeveer identiek, soms zelfs goedkoper.. Het grote verschil is dat je veel groter inkoopt omdat je dan niet zo vaak naar de dealer moet (want dat is een risico) en dat de kwaliteit niet gecontroleerd is. Omdat je meer hebt ingekocht ga je automatisch meer gebruiken.. Ook maakt een verbod het gebruik spannender voor jongeren waardoor het automatisch aantrekkelijk is... Ook is een verbod op softdrugs direct stimuleren van criminaliteit en zal je bij jongeren de vraag oproepen ofdat harddrugs dan wellicht ook meevallen als de hetze tegen softdrugs al zo overdreven is, deze kunnen hier dan weer door hun illegale dealers makkelijk aankomen...

Kortom een verbod op softdrugs zou een enorm domme actie zijn, juist nu dat andere landen waaronder America aan het nadenken zijn over legalisering geinspireerd door Nederlands beleid (zelfs conservatieve republikeinse rechters hebben het licht gezien)...
B-FliP Youtube Channel
pi_93205491
quote:
[...]

Wat vinden jullie?
Welke legaliseringsplannen?
Dit kabinet is juist zo conservatief als de neten en wil veel vrijheden afschaffen, dus juist meer verbieden..
Ik heb geen signature.
pi_93205551
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:13 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Wat ik vind is dat jij jezelf in dit verhaaltje neerzet als een mentaal zwak persoon die niet met bepaalde vrijheden om kan gaan, en dus wil je het voor iedereen verbieden. Als je niet tegen wiet kan moet je het niet roken. Simpel toch?
_O_
Daarbij zijn er ook zat mensen die wel 10 bier drinken... hoor je iemand daarover?
Probleem is dat wiet te overrated wordt.. Alcohol tergt je lichaam veel verder af.. wie hoor je daar over? Hooguit een aantal succesvolle AA-klanten met een goed verkopend boek.
Het enige wat jammer is, is dat de THC waarde van de wiet verzoveelvoudigt is.. Daarnaast zijn er al teveel regulatiemiddelen tegen coffeeshops en hun aanvoer.
Maar je hoeft idd met dit kabinet niet ongerust te zijn.. dat zijn wij wel :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:26:19 #13
230788 n8n
Pragmatisch
pi_93205827
Aanvoer van drank is legaal, dat is een harddrug. Legale wietteelt haalt de criminaliteit er uit, maakt de kwaliteit consistenter maar ik verwacht ook dat het duurder wordt. Vooralsnog vind ik het prima zoals het gaat maar het verbieden is vrij hypocriet.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:29:15 #14
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93205958
Je kan natuurlijk gedrag en plantjes niet verbieden zonder vreselijke gevolgen, waaronder 40.000 dode Mexicanen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:32:00 #15
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93206090
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je kan natuurlijk gedrag en plantjes niet verbieden zonder vreselijke gevolgen, waaronder 40.000 dode Mexicanen.
+ Taliban
+ Farc
+ Regime Myanmar
+ Maffia
+ Bouterse
enz... enz...

Tja, de neven effecten zijn heel groot. :Y
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_93206192
Ik vind het altijd raar dat er mensen zijn die zeggen dat nederwiet (bijna) harddrugs is. De term zegt namelijk niks over hoe hard het inslaat, maar ik ben het er mee eens dat het onwenselijk is dat jongeren massaal wiet met uit de pan gerezen thc-percentages roken. Meer dan eens blijkt dat wiet met een hoog cbd-percentage minder schadelijk is dan wiet met een hoog thc-percentage.

Laten we de kweek dus gewoon legaliseren (of gedogen zoals ze het liever noemen in Nederland) en mensen niet langer dwingen zwaar opgefokte wiet te produceren om maar winst te kunnen maken.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:35:10 #17
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_93206272
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:04 schreef Zeeland het volgende:
Doe mij maar volledige legalisatie. ^O^
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:36:39 #18
288558 mEATT
highDEAS.com
pi_93206347
quote:
Ook heb ik in een koffieshop ooit een zakje wiet gekregen waarvan het effect gelijk staat aan 10 bier. Ik noem dat persoonlijk heroinewiet.
_O- :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:39:18 #19
pi_93206462
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik vind het altijd raar dat er mensen zijn die zeggen dat nederwiet (bijna) harddrugs is.
Alsof er iets mis is met harddrugs. Ik probeer af en toe de apocalyptische gevolgen van coke te ervaren, maar eigenlijk heeft een half uurtje gitaar spelen heftiger gevolgen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_93206574
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Alsof er iets mis is met harddrugs. Ik probeer af en toe de apocalyptische gevolgen van coke te ervaren, maar eigenlijk heeft een half uurtje gitaar spelen heftiger gevolgen.
Nee dat is het niet, maar het is over het algemeen wel van een andere orde dan wiet.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:54:08 #21
pi_93207214
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Nee dat is het niet, maar het is over het algemeen wel van een andere orde dan wiet.
Ik merk daar niets van. Alcohol is van een andere orde. :Y
pi_93207844
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:13 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik rook ook al geen drugs meer sinds vele jaren en heb het zelfs al lange tijd niet mer gezien.

Maar drugs gedogen vind ik veel te ver gaan. Persoonlijk ben ik voor het verbieden van drugs.
pi_93207879
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik merk daar niets van. Alcohol is van een andere orde. :Y
Alcohol is dan ook een harddrug.
pi_93208178
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:07 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Ik rook ook al geen drugs meer sinds vele jaren en heb het zelfs al lange tijd niet mer gezien.

Maar drugs gedogen vind ik veel te ver gaan. Persoonlijk ben ik voor het verbieden van drugs.
Want? Jij hebt het kunnen proberen vroeger en je kan nu bepalen dat andere mensen dat beter niet kunnen doen?
Andere mensen hebben net als jij het recht om dingen te proberen (we hebben het hier over planten he, de natuur) om wellicht later op het punt te komen dat ze besluiten het niet meer te willen doen.

Iedereen die drugs wil verbieden gaat er vanuit dat zij als enige wel verstandig (kunnen) zijn, maar dat de rest van de bevolking wel heel stom is en dat we ineens een grote groep junks hebben rondlopen die zijn/haar auto gaan jatten.

Blijkbaar ben jij er ook goed vanaf gekomen toch? En stel dat jij niet de mogelijkheid had om het ooit te proberen. Was je het dan helemaal eens met het verbod? Jij kon het dan immers niet zelf beoordelen. Dus jij slikt alles voor zoete koek wat de regering wel en niet goed voor je vindt?

Dat laatste is juist het punt volgens mij. Als je dingen verbiedt, dan ontstaat er automatisch een nieuwsgierigheid bij mensen. En juist dan creeer je een crimineel duister sfeertje.
Ik ben zelf voor goede voorlichting over de positieve en negatieve gevolgen, legalisatie en heldere anlyses over het gebruik en probleemgebruik. Dan pas kun je goede maatregelen treffen als er verkeerde trends ontstaan. Als je eerlijk bent over de gevolgen (dus ook de positieve, niet alleen bangmakerij), dan stel je mensen in staat om voor zichzelf verstandige keuzes te maken.
Ik heb geen signature.
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:25:25 #25
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_93208820
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:07 schreef bart2009 het volgende:
Heb je uberhaubt de moeite genomen om de posts in jouw eigen topic door te nemen? Legalisatie en regulatie zal juist de hoeveelheid THC in de hand houden. Opgefokte wiet zal je dan niet meer in shops tegenkomen. Verbieden heeft als gevolg dat je de criminelen de markt in handen geeft met alle negatieve gevolgen vandien, ik ga mezelf verder niet herhalen over wat die gevolgen dan zijn want dat heb ik in een eerdere post in dit topic al gedaan... Verder hoop ik ook dat je op de hoogte bent van het feit dat alcohol een harddrug is en legaal en gereguleerd is, maar dat het verbieden van alcohol in begin vorige eeuw enorm negatieve gevolgen heeft gehad waaronder vele doden en een wildgroei van mafia en criminaliteit en een hoop corruptie in de politiek en justitie..
B-FliP Youtube Channel
pi_93209887
quote:
Opstelten wil growshops verbieden

Growshops die wiettelers van materiaal voorzien, worden strafbaar. Hetzelfde geldt voor andere bedrijven die diensten verlenen aan wietkwekerijen. Dat staat in een wetsvoorstel waar minister van Veiligheid en Justitie Ivo Opstelten (VVD) aan werkt, heeft zijn ministerie woensdag laten weten.

Iedereen die zelf geen wiet kweekt, maar wel meewerkt aan het kweken ervan, kan straks een celstraf van maximaal drie jaar krijgen. De huidige regels bieden daar niet voldoende mogelijkheden voor, vindt Opstelten. Met de nieuwe aanpak wil hij de illegale wietkwekerij, die volgens hem steeds grootschaliger wordt, terugdringen.

Behalve om growshops, waar materiaal voor de teelt zelf wordt verkocht, gaat het ook om bijvoorbeeld verhuurders van loodsen en schuren waar wiet wordt geteeld, elektriciens die stroom aftappen voor wietplantages en transportbedrijven die wiet of materiaal vervoeren.

De vorige minister van Justitie, Ernst Hirsch Ballin (CDA), had ook al een verbod op growshops aangekondigd.
Bron

Goed bezig, die 'liberalen'! :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:48:46 #27
pi_93209950
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:47 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Bron

Brabant wordt het nieuwe Mexico.
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:49:07 #28
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_93209968
De enige reden dat de illegale wietkwekerij steeds grootschaliger wordt is omdat de overheid steeds meer probeert het te bestrijden. Maar dat snappen die nepliberalen niet. :')
pi_93210161
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:49 schreef ethiraseth het volgende:
De enige reden dat de illegale wietkwekerij steeds grootschaliger wordt is omdat de overheid steeds meer probeert het te bestrijden. Maar dat snappen die nepliberalen niet. :')
Dat is de bekende argumentatietruc. Doordat het CDA/de VVD tegen legalisering is van softdrugs, drukt het de softdrugs het illegale circuit in. Dit illegale circuit wordt daarna weer aangehaald voor de harde aanpak. Als je op deze manier redeneert wordt het een self-fulfilling prophecy: je maakt een voorspelling (drugs zorgen voor criminaliteit) die direct of indrect waar wordt door de termen van de voorspelling zelf (de illegaliteit zorgt juist voor de criminaliteit).

Als ze echt eerlijk zouden zijn hadden ze toegegeven dat ze het roken van wiet en hasj immoreel vinden. Maar ja, dat mogen ze natuurlijk niet zeggen.
pi_93210173
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:25 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Heb je uberhaubt de moeite genomen om de posts in jouw eigen topic door te nemen? Legalisatie en regulatie zal juist de hoeveelheid THC in de hand houden. Opgefokte wiet zal je dan niet meer in shops tegenkomen. Verbieden heeft als gevolg dat je de criminelen de markt in handen geeft met alle negatieve gevolgen vandien, ik ga mezelf verder niet herhalen over wat die gevolgen dan zijn want dat heb ik in een eerdere post in dit topic al gedaan... Verder hoop ik ook dat je op de hoogte bent van het feit dat alcohol een harddrug is en legaal en gereguleerd is, maar dat het verbieden van alcohol in begin vorige eeuw enorm negatieve gevolgen heeft gehad waaronder vele doden en een wildgroei van mafia en criminaliteit en een hoop corruptie in de politiek en justitie..
De wietsoorten en effecten daarvan die ik aanhaal hebben niets met THC of Cannabinol te maken. Als Nederland vind dat ze die dingen moeten legaliseren dan kom ik nooit weer naar Nederland. -O-
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:54:40 #31
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_93210228
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef bart2009 het volgende:

[..]

De wietsoorten en effecten daarvan die ik aanhaal hebben niets met THC of Cannabinol te maken. Als Nederland vind dat ze die dingen moeten legaliseren dan kom ik nooit weer naar Nederland. -O-
Dan mag je lekker je beklag doen vanaf over de grens :)
pi_93210334
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat is de bekende argumentatietruc. Doordat het CDA/de VVD tegen legalisering is van softdrugs, drukt het de softdrugs het illegale circuit in. Dit illegale circuit wordt daarna weer aangehaald voor de harde aanpak. Als je op deze manier redeneert wordt het een self-fulfilling prophecy: je maakt een voorspelling (drugs zorgen voor criminaliteit) die direct of indrect waar wordt door de termen van de voorspelling zelf (de illegaliteit zorgt juist voor de criminaliteit).

Als ze echt eerlijk zouden zijn hadden ze toegegeven dat ze het roken van wiet en hasj immoreel vinden. Maar ja, dat mogen ze natuurlijk niet zeggen.
Het is goed drugs als illegaal te bestempelen.

Als je moord en verkrachting legaliseert daalt de criminaliteit. :W

8)7 Kunnen anderen weer zeggen van dat het gebeurt toch. Dat moeten we legaliseren/gedogen/faciliteren. 8)7
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:58:18 #33
pi_93210405
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:56 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Het is goed drugs als illegaal te bestempelen. Als je moord en verkrachting legaliseert daalt de criminaliteit.
Als drugs al schadelijk zijn doe je het je zelf aan. Niet te vergelijken met moord.
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:58:58 #34
294269 mlg
pi_93210433
Drugs gebruik valt onder je eigen eigendom. Moord is een aantasting van andermans eigendom.
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:59:04 #35
pi_93210440
Hier is je hemel op aarde.

De War on Drugs in Mexico - hier verder
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:59:33 #36
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_93210455
quote:

[..]

Het is goed drugs als illegaal te bestempelen. Als je moord en verkrachting legaliseert daalt de criminaliteit. :W

8)7 Kunnen anderen weer zeggen van dat het gebeurt toch. Dat moeten we legaliseren/gedogen/faciliteren. 8)7
Moord en verkrachting doe je doorgaans niet bij je zelf. Behalve zelfmoord dan, maar dat is dan ook niet verboden :P
O)))
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:59:47 #37
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_93210462
quote:

[..]

Het is goed drugs als illegaal te bestempelen.

Als je moord en verkrachting legaliseert daalt de criminaliteit. :W

Wiet roken vergelijken met verkrachting. Die vvd'ers van tegenwoordig zijn echt de weg helemaal kwijt. _O-
pi_93210542
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:59 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Wiet roken vergelijken met verkrachting. Die vvd'ers van tegenwoordig zijn echt de weg helemaal kwijt. _O-
Drugs gebruiken zie ik als criminaliteit, net als verkrachting en moord. Ik zie wiet roken niet als een verkrachting, maar als criminalteit.
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:02:24 #39
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_93210569
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:01 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Drugs gebruiken zie ik als criminaliteit, net als verkrachting en moord. Ik zie wiet roken niet als een verkrachting, maar als criminalteit.
Waarom dan?
O)))
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:04:44 #40
pi_93210656
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:01 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Drugs gebruiken zie ik als criminaliteit,
Dan ben je een crimineel.

Drugs: (FOK!, nicotine, sex, suiker, werken, alcohol, topsport, geld, tv kijken, eten, adrenaline, muziek, religie, coke, videogames, bungee jumpen, lezen, roddelen, dansen, macht, shoppen, schoonmaken, THC, LSD, TLC, muziek, mediteren, cafeine, ...)
pi_93210808
Angeldust, PCP en heroine is verslavend. Het is verboden in deze dingen te handelen. Bovendien zijn ook de grondstoffen voor deze dingen verboden.

Het ziet er verdorie hetzelfde uit als wiet!

Ik weet niet wie die shit maken, maar THC-loze wiet kunnen ze nog prima gebruiken.
pi_93210829
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan ben je een crimineel.

Drugs: (FOK!, nicotine, sex, suiker, werken, alcohol, topsport, geld, tv kijken, eten, adrenaline, muziek, religie, coke, videogames, bungee jumpen, lezen, roddelen, dansen, macht, shoppen, schoonmaken, THC, LSD, TLC, muziek, mediteren, cafeine, ...)
Ik ben geen crimineel.
pi_93210864
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:47 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Bron

Volgens mij is dat onuitvoerbaar. Bewijs maar eens dat ze van te voren wisten dat de materialen voor een kwekerij gebruikt zouden worden.

quote:

[..]

Verduidelijk even wat je bedoelt met angeldustweed dan.
pi_93210897
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:09 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Volgens mij is dat onuitvoerbaar. Bewijs maar eens dat ze van te voren wisten dat de materialen voor een kwekerij gebruikt zouden worden.

[..]

Verduidelijk even wat je bedoelt met angeldustweed dan.
Angeldust, PCP en heroine is verslavend. Het is verboden in deze dingen te handelen. Bovendien zijn ook de grondstoffen voor deze dingen verboden.

Ik weet niet wie die shit maken, maar THC-loze wiet kunnen ze nog prima gebruiken.
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:12:08 #45
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_93210984
quote:
Je hebt kennelijk moeite met lezen... Ik ben klaar met dit topic... Fijne avond verder..
B-FliP Youtube Channel
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:12:38 #46
294269 mlg
pi_93211007
Iemand zijn zeggenschap over zijn of haar eigendom ontnemen (het lichaam in dit geval) is naar mijn mening een grotere misdaad, dan het vergallen van je lichaam, in hoeverre het schadelijk voor je is.
pi_93211065
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Dus angeldustweed is verslavende wiet? Trouwens het feit dat PCP en heroine illegaal zijn is net zo slecht.
pi_93211125
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:14 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Dus angeldustweed is verslavende wiet? Trouwens het feit dat PCP en heroine illegaal zijn is net zo slecht.
Jij bent zeg maar voor complete legaliserring van alle drugs, inclusief wat je alleen op doktersrecept kunt halen?
pi_93211209
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:12 schreef mlg het volgende:
Iemand zijn zeggenschap over zijn of haar eigendom ontnemen (het lichaam in dit geval) is naar mijn mening een grotere misdaad, dan het vergallen van je lichaam, in hoeverre het schadelijk voor je is.
Toch het aantal dingen die je lichaam kapot maken moet de regering toch beperken vind ik zelf. Persoonlijk zet ik de grens bij alcohol, want zoals iemand al aanhaalde gaat er bij de legalisering veel fout inclusief een aantal slachtoffers (doden).
pi_93211222
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:12 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Je hebt kennelijk moeite met lezen... Ik ben klaar met dit topic... Fijne avond verder..
:W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')