Linkje naar deel 1: Zoek een leuke, mooie, liefdevolle jongen of manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ach, dit vraag ik niet omdat ik zo teleurgesteld ben in de liefde, want ik ben zelf nooit verliefd. Nou ja, wel een paar keer geweest, heeft allemaal enkele jaartjes geduurd, maar dan was het weer snel over en meestal van mijn kant.
Daarna ging ik en nog steeds zit ik in het "losse flodder" circuit. Vaak krijg ik van jongens en mannen te horen, dat ik ze gebruik, terwijl ik dan nog niet op het punt gekomen ben om te vertellen hoe of wat.
Ja, dat is het tegenovergestelde van wat ik vaak lees. Ja, een iemand heeft wel mijn aandacht getrokken, die ik nog nooit in het echt heb gezien. Zo n internetboy, nee niet alleen, we hebbe ook gewoon kontakt.
Ik zou graag willen weten of meiden en vrouwen dit ook hebben en ook van jongens en mannen hoe ze dat nu vinden.
Mannen en jongens vinden dat ze door mij als een soort SLAAF worden gebruikt. Ik ben misschien een tikkeltje dominanter, alleen tegenover 1 persoon niet, maar dat heeft geen toekomst.
Misschien een beetje een warrig verhaal.
Ik zoek ook iemand waar ik al weet dat ik die klik zal hebben. Het blijkt dat ik dat veel beter nog kan op internet om mezelf aan iemand te binden, nou ja binden .., dan in het echte leven.
Weet dat het raar is, maar ik zou zeggen borduur er op voort
Nou heren iedereen een foto in dit topic plaatsen want dan maak je kans bij mevrouw:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Gooi er dan ff een fotootje van jezelf tegen aan, kunnen Seven en ik je ff keuren. Vind je toch niet erg. Soort van Keuringsdienst van Waarde en -Waren.
Nou, kom op. Als je maar niet onder de 18 bent, die zijn ook best lekker, maar daar doen wij geen hand en spandiensten mee, als je begrijpt wat ik bedoel.
Nee 'oen', ik zeg dat de TS dik ende vadsig is, en dat Seven er als een wormvormig aanhangsel bijhangt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Seven dik ende vadsig is?
Ik ben niet wormvormig!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee 'oen', ik zeg dat de TS dik ende vadsig is, en dat Seven er als een wormvormig aanhangsel bijhangt.
Entertainment. Entertainment.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef Boudibou het volgende:
Waarom wordt er een nieuw deel geopend?
Omdat ik niet bij het vorige deel aanwezig was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef Boudibou het volgende:
We wachten nog op jouw foto natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef Boudibou het volgende:
Zelfs trollen hebben slaap nodig.. (hoorde ik)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef Devion het volgende:
Tijd voor slaap.......TS is er toch niet meer
Jouw bijdragen in dit topic waren vrij karig dus goed plan wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef Devion het volgende:
Tijd voor slaap.......TS is er toch niet meer
Zeg 'vlegel', schelden is iets voor de wat minder verbaal onderlegde onder ons.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef Scorpie het volgende:
Nee 'oen', ik zeg dat de TS dik ende vadsig is, en dat Seven er als een wormvormig aanhangsel bijhangt.
Ik hanteer het quid pro quo-principe.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
We wachten nog op jouw foto natuurlijk!
Dat was een subtiel grapske ten opzichte van de 'oude' TS, iets dat alleen eckte oldbies snappen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg 'vlegel', schelden is iets voor de wat minder verbaal onderlegde onder ons.
Nee jij gooit je hoop op een troll, dan ben je goed bezig muts.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jouw bijdragen in dit topic waren vrij karig dus goed plan wel.
OK, even dan. Om te bewijzen dat ik niet wormvormig ben.quote:
Nee. Maar je kunt wel mijn foto keuren? Zelf ook één plaatsen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Hee techno, heb je het ff overgenomen, haha. Geeft niet. Kom morgen als ik zin heb wel met iets anders, maar ik snap dat hele gebeuren hier niet.
Die firefox1, dan kan je op een slotje drukken en dan over. Het was wel mijn topic. Zo kom ik toch nooit aan een echte vent.
Slaap zequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Hee techno, heb je het ff overgenomen, haha. Geeft niet. Kom morgen als ik zin heb wel met iets anders, maar ik snap dat hele gebeuren hier niet.
Die firefox1, dan kan je op een slotje drukken en dan over. Het was wel mijn topic. Zo kom ik toch nooit aan een echte vent.
Ik heb nog geen bewijs gezien..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, even dan. Om te bewijzen dat ik niet wormvormig ben.
[ afbeelding ]
Ik wacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik hanteer het quid pro quo-principe.
Wat een vlot, kort, pittig kapsel heb je meid. Is deze foto genomen op de Huishoudbeurs?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, even dan. Om te bewijzen dat ik niet wormvormig ben.
[ afbeelding ]
Ja daar hebben ze ook WIFI!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat een vlot, kort, pittig kapsel heb je meid. Is deze foto genomen op de Huishoudbeurs?
Heb nog niets ontvangen hoor..quote:
Wel meerdere dan één eigenlijk. Biefstuk met pepersaus scored altijd wel goed. Net als m'n pasta's.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef MalaCocinera het volgende:
Techno wat is je signature dish eigenlijk
Ik denk dat jij eerder geblokkeerd wordtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:42 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Je kan die firefox toch wel ff blokkeren, dus dat hij hier niet meer kan en mag posten.
Volgens mij zit die vent in zijn 25ste penopauze
Post jij maar eens een foto. Volgens mij ben je zelf zo lelijk als de nacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Pittig kort kapsel![]()
Aja als pot mag dat...
Nee, in de Thalys toen ik daar nog werkte.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat een vlot, kort, pittig kapsel heb je meid. Is deze foto genomen op de Huishoudbeurs?
Kan je een onwijs lekkere ordinaire pasta bolognaise makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Wel meerdere dan één eigenlijk. Biefstuk met pepersaus scored altijd wel goed. Net als m'n pasta's.
Slapjanus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb nog niets ontvangen hoor..
De foto die je net plaatste was niet voor mij bedoeld, dus die vlieger gaat niet op
Wel grappig, de mensen met de grootste bek hebben zelf nooit een fobo. Go figure.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:44 schreef Seven. het volgende:
Post jij maar eens een foto. Volgens mij ben je zelf zo lelijk als de nacht.
Jazeker. Ik kan vrijwel alles maken. Maar Italiaans, Frans en Aziatisch zijn mijn favorieten. Oh ja, en Indiaas. Ik houd wel van pittig eten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef MalaCocinera het volgende:
Kan je een onwijs lekkere ordinaire pasta bolognaise maken
Ging jij niet slapen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Haha Scorpie, zijn jullie zo n hechte clan geworden dan?
Wat leuk. Hadden ze geen vrouwen-uniform?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, in de Thalys toen ik daar nog werkte.
Scorpie schijnt hondslelijk te zijn. Maar achter de schermen is het een lieverd hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Wel grappig, de mensen met de grootste bek hebben zelf nooit een fobo. Go figure.
Nee hoor, iets met een staat van dienst opbouwen enzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Haha Scorpie, zijn jullie zo n hechte clan geworden dan?
Meh, met lang haar zou ik er wel doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat leuk. Hadden ze geen vrouwen-uniform?
Pittig etenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Jazeker. Ik kan vrijwel alles maken. Maar Italiaans, Frans en Aziatisch zijn mijn favorieten. Oh ja, en Indiaas. Ik houd wel van pittig eten.
Je loopt me te stangen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat leuk. Hadden ze geen vrouwen-uniform?
Pics or it didn't happen..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je loopt me te stangen..
Ik heb sexappeal, dat weet ik, dat weet jij en dat heb je me zelfs in PM al meerdere malen verteld.
Door die foto maak je me anders wel aan het twijfelen of ik nu een meisje of een kerel aan het plagen ben.......quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Scorpie schijnt hondslelijk te zijn. Maar achter de schermen is het een lieverd hoor..
Meisjes plagen, kusjes vragen.
Gelukkig ben je niet arrogant, en verder call ik je blufquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je loopt me te stangen..
Ik heb sexappeal, dat weet ik, dat weet jij en dat heb je me zelfs in PM al meerdere malen verteld.
Show-down!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet arrogant, en verder call ik je blufIk geef je toestemming een screenshot van een PM waarin ik roep dat jij sexappeal hebt openbaar te maken
PM'en mag ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik blijf liever anoniem. Daarom post ik geen pics.
Dat is een mythe, er is nooit bewijs geweest dat zoiets in het verleden werkelijk is gebeurd!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef drunk_on_shadows het volgende:
of wil je net als vorige TS een man/vrouw scoren op fok?
Nee, wat denk je wel niet van me?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Zodatie dalijk alsnog hier staat zeker.
En nou genoeg met die 'vlot pittig kort kapsel'. My ass, beide kan sexy zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Meh, met lang haar zou ik er wel doen.
Dus jij spreekt ook met mensen af zonder ooit een foto te hebben gezien?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Over foto s posten. Nee, dat doe ik niet meer op internet, omdat ik daar heel veel last van heb ondervonden, omdat ik een grote bek heb. Als iemand me echt zo graag wil ontmoeten, dan hoef ik daar ook niet de hele wereld bij te hebben.
Iedereen moet dat voor zichzelf weten, maar ik wist dat al voordat ik internet opging. Iemand die het tegenover mij zegt die kent heel mijn verhaal niet.
Ach, en die Scorpie, hoe jij eruit ziet dat weet ik wel. Zoals hier al gezegd is.
Maar Seven die reactie hier viel me een beetje van je tegen.
Kijk als je denkt, van die komt hier pas binnenstappen en daar gaan we het een goed voor verzieken, dan heb je dat erg goed mis met mij, want ..
[Seven-modus]Je zou maar wat graag met mij willen daten[/Seven-modus]quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ach, en die Scorpie, hoe jij eruit ziet dat weet ik wel. Zoals hier al gezegd is.
Toch niet in delluft hea?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Tegenwoordig vlakbij die mooie stad achter de duinen.
Jij bent gewoon een lelijk en daarom wil je anoniem blijven. Verder heb ik niks te bewijzen, ik stang de heren hier gewoon graag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Seven waarom doe je zo je best om jezelf te bewijzen? Dat je sex appeal hebt en blabla. Het is maar een forum hoor. of wil je net als vorige TS een man/vrouw scoren op fok?
Ik blijf liever anoniem. Daarom post ik geen pics. Als jij dat wel wil doen, moet je dat zelf weten...
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:58 schreef MalaCocinera het volgende:
Altijd lekker om af te blussen met een licht biertje a la brahma of Sol
Voorlopig ga jij niet meer naar de kapper.quote:
Nee, erger nog.quote:
Waar blijven je fotos?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:59 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik niet, maar ik zie meestal mensen gewoon in real-life
Voor de ware laat ik het groeien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:00 schreef Techno het volgende:
Voorlopig ga jij niet meer naar de kapper.
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een lelijk en daarom wil je anoniem blijven. Verder heb ik niks te bewijzen, ik stang de heren hier gewoon graag.
Dan moet je het wel lang + blond doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor de ware laat ik het groeien.
Al vind ik dit beter bij mijn persoonlijkheid passen. Ik ben niet zo'n popje van binnen.
+1quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:01 schreef MalaCocinera het volgende:
Scorpie werkt bij Logica, als ik me niet vergis, dat is al sneu genoeg
Rijswijk zou ik oprecht zielig voor je vindenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!
[..]
Voorlopig ga jij niet meer naar de kapper.
[..]
Nee, erger nog.
Je begint het te snappen. Mijn troefkaart, wat doe je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[Seven-modus]Je zou maar wat graag met mij willen daten[/Seven-modus]
Mja, ik ben gewoon een beetje ouderwetsch. Vrouwen dienen dus bij voorkeur lang(er) haar te hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:02 schreef Seven. het volgende:
Voor de ware laat ik het groeien.
Al vind ik dit beter bij mijn persoonlijkheid passen. Ik ben niet zo'n popje van binnen.
Je vergist je. Maar ik nodig je uit nog een keer te falenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:01 schreef MalaCocinera het volgende:
Scorpie werkt bij Logica, als ik me niet vergis, dat is al sneu genoeg
Anders.... wat? Beetje tegengas hierzo. Anders.. geen date? Niet erg hoor, Techno, Scorpie en Firefox willen ook wel daten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Over foto s posten. Nee, dat doe ik niet meer op internet, omdat ik daar heel veel last van heb ondervonden, omdat ik een grote bek heb. Als iemand me echt zo graag wil ontmoeten, dan hoef ik daar ook niet de hele wereld bij te hebben.
Iedereen moet dat voor zichzelf weten, maar ik wist dat al voordat ik internet opging. Iemand die het tegenover mij zegt die kent heel mijn verhaal niet.
Maar Seven die reactie hier viel me een beetje van je tegen.
Kijk als je denkt, van die komt hier pas binnenstappen en daar gaan we het een goed voor verzieken, dan heb je dat erg goed mis met mij, want ..
Maroc is een afkorting van Verenigde Staten, dat weet iedereen toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Een Marokkaan stuur ik zeker geen foto s of hij moet me voor een normale foto 25.000 euro bieden.
Waar kom jij vandaan Maroc?
Maar jij woont (nog) wel in Den Haag begrijp ik?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:03 schreef MalaCocinera het volgende:
Rijswijk zou ik oprecht zielig voor je vinden
Ieder zijn voorkeuren. Mijn oog gaat veel sneller uit naar vrouwen met kort haar, dus logisch gevolg dat ik het af heb laten knippen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik ben gewoon een beetje ouderwetsch. Vrouwen dienen dus bij voorkeur lang(er) haar te hebben.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Een Marokkaan stuur ik zeker geen foto s of hij moet me voor een normale foto 25.000 euro bieden.
Waar kom jij vandaan Maroc?
Nee dank je. Ik val niet op kortharige conductrices en/of ietwat vadsige vrouwen *quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Anders.... wat? Beetje tegengas hierzo. Anders.. geen date? Niet erg hoor, Techno, Scorpie en Firefox willen ook wel daten.
Rotterdam sinds kort, voorheen Den Haag.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij woont (nog) wel in Den Haag begrijp ik?
See if I care, lelijk wijf.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:08 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Ik vind lang haar beter pottekop.
Scorpie is een vrouw?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:10 schreef Ijscodude het volgende:
Mooi om te zien als vrouwen vechten.. Go Seven. en Scorpie!
Nou ben oprecht blij voor je dat je daar niet werkt heurquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vergist je. Maar ik nodig je uit nog een keer te falen
Hey, ik zat te denken. Ik weet dat je hetero bent enzo. Maar aangezien jij een kueukenslob bent en ik een keukenprinses, ik wil bést eens voor je koken. Ik zal geen move maken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:11 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nou ben oprecht blij voor je dat je daar niet werkt heur
Laatste keer dat ik keek nietquote:
Ik snap ook werkelijk waar niet hoe je daar bij kwam, maar goed, je bent een vrouw, het is je vergeven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:11 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nou ben oprecht blij voor je dat je daar niet werkt heur
Wat is jouw signature dish danquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hey, ik zat te denken. Ik weet dat je hetero bent enzo. Maar aangezien jij een kueukenslob bent en ik een keukenprinses, ik wil bést eens voor je koken. Ik zal geen move maken.
Een echte vent is niet bot maar welbespraakt? En die indruk heb ik doorgaans wel van je trouwens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek niet![]()
Hm, maar als ik nou fake dat ik een vrouw ben, dan valt Seven misschien op mijn woest aantrekkelijke botheid.
Misschien wel, misschien niet he..quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Boudibou
Je bent toch van Marokkaanse origine, dus je kan wel hier geboren zijn, maar is het Al Hoceima, Tanger, Tetouan, Agadir of Nador.
Verder rijkt het niet, maar Marokkaans Nederlands bestaat uit berbers en weinig uit Arabieren. Dus schat je in op Al Hoceima of Nador.
Gevulde paprika'squote:Op woensdag 23 februari 2011 00:15 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat is jouw signature dish dan
Make up your mind. Vind je dat ik post als een vrouw, welbespraakt post, of bot post.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een echte vent is niet bot maar welbespraakt? En die indruk heb ik doorgaans wel van je trouwens.
Een beetje van alles. Doorgaans als een welbespraakte, wat botte vent. En soms ben je net een wijf.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Make up your mind. Vind je dat ik post als een vrouw, welbespraakt post, of bot post.
Ik heb nog nooit gevulde paprika of courgettesoep opquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gevulde paprika's![]()
Mijn courgettesoep is echt wel goed![]()
Verder kook ik eigenlijk alles wel, ik experimenteer graag met smaken. Niet zo'n vleesbraadster trouwens, zal bij mijn gerechten niet gauw de boventoon voeren (al mag het niet ontbreken).
Oke.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een beetje van alles. Doorgaans als een welbespraakte, wat botte vent. En soms ben je net een wijf.
Een onstabiele metroman dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een beetje van alles. Doorgaans als een welbespraakte, wat botte vent. En soms ben je net een wijf.
Metroman, dat is wel een erg oud begrip en niet mij pesten, want dat kan ik veel beter. -x-quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Een onstabiele metroman dus
Waar hou je van?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevulde paprika of courgettesoep op
Typisch vrouwengedrag; alles wat ze niet kunnen plaatsen moeten ze labelen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Een onstabiele metroman dus
Een topic hier gaat automatisch dicht na 300 reactiesquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Boudibou
Heb je geen foto van jezelf en geef effe een richtlijn waar je zo n beetje vandaan komt, woont in Nederland of La Belgiue.
Ik weet begod niet hoe dat hele gebeuren hier werkt, maar iig wel raar.
Ik start een topic en dan kan iemand die zomaar sluiten. Vind ik zielig van die vent, maar ik vind het ook raar dat Techno, die herstart is.
JOh, ik neem internet niet zo serieus, lijkt me wel duidelijk. Wel bepaalde mensen en met velen is het vaak zo geweest dat ze daar hele toestanden van gaan denken.
Ik wil graag echt een normaal iemand leren kennen, maar ik zie ze niet. Ben overal geweest.
Ik vertel hier niet meer, maar ..
Graties tip; na 300 reacties op je topic gaat hij automatisch dicht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Boudibou
Heb je geen foto van jezelf en geef effe een richtlijn waar je zo n beetje vandaan komt, woont in Nederland of La Belgiue.
Ik start een topic en dan kan iemand die zomaar sluiten. Vind ik zielig van die vent, maar ik vind het ook raar dat Techno, die herstart is.
JOh, ik neem internet niet zo serieus, lijkt me wel duidelijk. Wel bepaalde mensen en met velen is het vaak zo geweest dat ze daar hele toestanden van gaan denken.
Ik wil graag echt een normaal iemand leren kennen, maar ik zie ze niet. Ben overal geweest.
Ik wil jouw signature dishes wel proberen heurquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waar hou je van?
Met gevulde paprika kun je trouwens eindeloos variëren. Gehakt erin, kip erin, groente erin etc. Mijn favoriet is die met gesnipperde uitjes, gehakte olijven, klein beetje gehakte knoflook, geraspte kaas, fetablokjes en dat alles in een yoghurtsausje met pesto, peper, zout en paprikapoeder
Ooh, maar Scorpie is een ouwe verschrompelde lulquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:22 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Metroman, dat is wel een erg oud begrip en niet mij pesten, want dat kan ik veel beter. -x-
Wacht nog op 25.000 euro..quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Boudibou
Ik vrees dat dat met Scorpie niet zó makkelijk zal gaan, babe.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:24 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Scorpie
Jij slapie doen, oke, In het mandje
De waanbeelden waren zeker in de uitverkoop vandaag?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:26 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ooh, maar Scorpie is een ouwe verschrompelde lul
Precies, ik heb nog een berg porno te bekijken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat met Scorpie niet zó makkelijk zal gaan, babe.
OK. Zal er gegrilde kebabschijfjes bij maken, gaat bizar goed samen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:24 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik wil jouw signature dishes wel proberen heur
Maak me gekquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK. Zal er gegrilde kebabschijfjes bij maken, gaat bizar goed samen.
Van jou verwacht ik wel eerst een foto dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:29 schreef Scorpie het volgende:
Prima Seven, ik zie de uitnodiging wel via PM verschijnen.
Wil je tussen ons in slapen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:29 schreef Scorpie het volgende:
Prima Seven, ik zie de uitnodiging wel via PM verschijnen.
Van jou willen we geen fotoquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik wel eerst een foto dan.
OK, met dat utopisch beeld op mijn netvlies gegrift ga ik slapen. Toch nog geen foto's gezien nu.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:31 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wil je tussen ons in slapen?
Maar eentje van jou in een tuinbroek is uiteraard wel welkomquote:
Ga je alweer naar bed? Dat zei je 3 uur geleden ook alquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:34 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Seven wat ik al zei, dit is mijn eerste dag hier, maar echt maar 300 reacties. Ik heb het allemaal niet zo goed bekeken, want zat ondertussen ook nog ff tv te kijken.
Hihi, maar was je dat echt op die foto s. Nee, van mij geen foto s meer op interet of BETALEN.
Maar waarom zei je nu zoiets raars op het begin van die topic tegenover mij. Dat vind ik niet leuk en dat moet je niet doen, alleen als het gerechtvaardigd is en ik was ook ff aan de telefoon, dus heb het hele verhaal niet meer kunnen volgen.
Maar goed, zand erover. Ergere toestanden in de wereld, meiske.
Slaap lekker.
Ik draag eigenlijk vooral rokjes, hakken, strakke jeans enzo. Tuinbroeken deed ik enkel in 1996, toen ik nog veilig in de kast zat en toen tuinbroeken ineens trendy waren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar eentje van jou in een tuinbroek is uiteraard wel welkom
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk vooral rokjes, hakken, strakke jeans enzo. Tuinbroeken deed ik enkel in 1996, toen ik nog veilig in de kast zat en toen tuinbroeken ineens trendy waren.
Kan je lang wachtenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik wel eerst een foto dan.
Heb je me al eens gevraagd. Ik ga niet in herhaling vallen.quote:
Geen foto, geen kebab.quote:
Joh, alsof ik onthoud wat je leeftijd isquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heb je me al eens gevraagd. Ik ga niet in herhaling vallen.
[..]
Geen foto, geen kebab.
Ik ga
Geylquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:43 schreef Ripley het volgende:
Tuinbroeken zijn dit jaar helaas weer 2011.
Daarom? Vertel ik niet hier.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wacht nog op 25.000 euro..
En als je mn profiel had bezocht had je geweten waar ik woon...dus Nederland..zou niet dood gevonden willen worden in Belgie..
En waarom ben je zo nieuwsgierig, aagje..
Ging jij niet slapen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:50 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Maar ik stap zo over naar Belgie hoor. Gezelligheid kent geen tijd
Daarom is geen antwoord he..uitleg! Ben benieuwd..quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Daarom? Vertel ik niet hier.
Dat houden we voor ons samen, oke.
Zeg maar beetje richting in NL
Randstad ftwquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Daarom is geen antwoord he..uitleg! Ben benieuwd..
Richting Randstad.
Ja, ik woon er. Als je die reacties had gelezen had je het zo kunnen weten. Ik ben niet echt bang van internet en van niemand, hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Daarom is geen antwoord he..uitleg! Ben benieuwd..
Richting Randstad.
Je woont in de Randstad? Ik lees niet alle reacties..quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, ik woon er. Als je die reacties had gelezen had je het zo kunnen weten. Ik ben niet echt bang van internet en van niemand, hoor.
Moet jij ook niet zijn. Hoe meer openheid, hoe minder dingen er eigenlijk kunnen gebeuren, maar andersom ook. Ga daar maar eens over nadenken.
Totdat je me er van heb overtuigd geen troll te zijn. Misschien ga ik je dan zelfs lief vindenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
He mister, mind your manners tegen mij.
Jou vind ik nu al lief!quote:
Nou,ik starte die topic Techno ging ermee door en als je die 300 reacties had gelezen, want kan dit hier niet verder da 300 reacties, nou dan idd ben ik hier zeker zo klaar. Heb het om 11.11 uur gisteren neergezet en dan ben ik zelf natuurlijk tussendoor wel wat anders aan het doen. Nou ja, vertel nu even waar je dan dicht uit de buurt komt. Je wilt toch niet zeggen dat jij mijn verborgen buurman bent, he???quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je woont in de Randstad? Ik lees niet alle reacties..
En ik ben nergens bang voor..ik ben niet degene die zegt niks op het internet te willen plaatsen.
Waar moet ik precies over nadenken..
Ga jij mij dan altijd trouw zijn???????????? Whaha. Geintje hoor, maar zeg nu waar je een beetje vandaan komtquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nou,ik starte die topic Techno ging ermee door en als je die 300 reacties had gelezen, want kan dit hier niet verder da 300 reacties, nou dan idd ben ik hier zeker zo klaar. Heb het om 11.11 uur gisteren neergezet en dan ben ik zelf natuurlijk tussendoor wel wat anders aan het doen. Nou ja, vertel nu even waar je dan dicht uit de buurt komt. Je wilt toch niet zeggen dat jij mijn verborgen buurman bent, he???
Ik weet niet waarom je me dat eerste deel vertelt, maar ik beweeg me ergens rondom het midden des lands.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nou,ik starte die topic Techno ging ermee door en als je die 300 reacties had gelezen, want kan dit hier niet verder da 300 reacties, nou dan idd ben ik hier zeker zo klaar. Heb het om 11.11 uur gisteren neergezet en dan ben ik zelf natuurlijk tussendoor wel wat anders aan het doen. Nou ja, vertel nu even waar je dan dicht uit de buurt komt. Je wilt toch niet zeggen dat jij mijn verborgen buurman bent, he???
Ik moet niksquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Leip, je moet reageren, NU, want ik ga zo naar mijn beddie
Zie hierbovenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je me dat eerste deel vertelt, maar ik beweeg me ergens rondom het midden des lands.
En ik ben nog steeds benieuwd waarom je zo nieuwsgierig bent.
Dan moet jij toch niks, dat is meestal het probleem met Marokkanen. Dus Schluss.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik moet niks
En kijk eens boven je reactie..
Precies ja..altijd die kutmarokkanen he!quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dan moet jij toch niks, dat is meestal het probleem met Marokkanen. Dus Schluss.
Doei. Bilal belt zo wel
Muhahahhaahha, als dit geen zuivere troll isquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dan moet jij toch niks, dat is meestal het probleem met Marokkanen. Dus Schluss.
Doei. Bilal belt zo wel
Als ik eerlijk ben ken ik alleen trollen uit sprookjesverhalen. Maar het is dus internettaal die een soort van ruziezoekt, onrust zaait/stookt en citeert vanuit een ander. Dacht het niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Muhahahhaahha, als dit geen zuivere troll is
met wat creativiteit begrijp je het wel. volgens mij is ts echt een tof goed gek wijf! i like herquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:51 schreef Devion het volgende:
En TS gaat door met haar gebrabbel. Er is geen touw aan vast te knopen....![]()
TS geef gewoon je woonplaats op(Of stad dichtbij), zal best wel een Fokker zijn die dan langs wil gaan, misschien Boudibou wel.
Dan zal ik dat persoon wel zijn met een IQ van -150, want ik begrijp er geen ruk van.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:54 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
met wat creativiteit begrijp je het wel. volgens mij is ts echt een tof goed gek wijf! i like her
Dus je verhaal komt neer op dat je lekker zoenende Marokkanen aantrekkelijk vindt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben ken ik alleen trollen uit sprookjesverhalen. Maar het is dus internettaal die een soort van ruziezoekt, onrust zaait/stookt en citeert vanuit een ander. Dacht het niet.
Als 1000 lammetjes linksaf willen en ik denk dat het rechtsaf moet zijn, dan ga ik rechtsaf en neem de risico s dan voor lief.
Maar het is ook zo dat je tegen de gevestigde orde ingaat. Helemaal niet, maar er mag soms toch wel een tikkie commotie ontstaan, want het leven is vaak al zo saai.
En je begon er in een ander gepost berichtje ook over waarom ik hier die man zoek. Dat moet ik toch weten. Hier hoef ik niet te betalen, nou ja, indirect natuurlijk wel, maar mag niet meer op Relatieplanet komen. Had een geintje met hun uitgehaald. Had namelijk onder mijn IP-adres, ik betaalde daar 39,95 euro per 3 maanden, had ik een nepprofiel aangemaakt. Het lag er zo dik bovenop, want was een beetje te gelikte foto van 3 meiden (zei daarbij ik en mijn vriendinnen) en ze vonden dat ik binnen Relatieplanet mijn eigen website aan het creeren was. Was daar toch niet echt mijn ding. Dat ene nepprofiel was omdat ik iemand wel erg leuk was gaan vinden, die niet naast de deur woont, dus stelde me toen aan hem voor dat ik uit dezelfde stad kwam en of hij met me af wilde spreken, haha. Hij wilde niet, terwijl hij in mijzelf wel geinteresseerd was. Paar jaar geleden hoor, toen ik van mijn ex-vriendje afwilde, maar dat wordt allemaal te prive. Gewoon ff de proef op de som genomen.
Maar bij dat Relatieplanet (RP) vonden ze me niet serieus genoeg. Volgens hen kwamen daar alleen maar mensen die serieus op zoek zijn naar een relatie. Had ik hun gemaild er bestaan meer relaties dan gewone relatie, e-mailcontact, daten en nog een paar. Er zijn ook vormen als een seksrelatie en een open relatie. Nee, ik was ook niet opzoek naar een relatie toendertijd, nu wel. Nou zoeken niet, maar er op een leuke manier tegenaan lopen, tja ..
@ Boudibou
Ik ben met een paar Marokkanen (1 halfbloed Ned/Marokkaans) omgegaan hoor. Weet je die ik heb gehad wel goed konden/kunnen zoenen. Idd, ik noem Marokkanen binnenshuis gewoon kutmarokkaan als het mij niet zint. Nou so what??? Eentje ervan was zeer goed gedresseerd en noemde me dan kutnederlander. Zal ik mee zitten. Bilal heb ik nog nooit in het echt ontmoet, maar die hackt mij vreselijk. DAt vind ik wel een kutstreek. Nee, dat heeft echt verstrekkende gevolgen gehad. Ga ik het hier maar niet over hebben. Hier zal hij zo ook wel tussenzitten. Met elke jongen of man waar ik een goed kontakt op Hyves had, daar ging hij tussenzitten en hun opstoken, zodat dat kontakt wel ten einde kwam. Ja, hij is erg met mij beziggeweest en nog bezig. Maar kom niet meer op Hyves. Eigenlijk is dit ook veel gezelliger, aangezien je meteen of snel feedback hebt. Ik heb me nog niet echt verdiept in al die toestanden hier. De ene keer zie ik hieronder smileys en nu weer niet. Naja, weet toch niet wat die dingen betekenen. Volgens Firefox had ik een IQ van 75, maar het is minder. De grens tussen een verstandelijke beperking hebben zit trouwens op de 70, maar wie weet tellen ze in Vlaanderen dan toch anders, whaha
Je hebt vast haar stukje over kutmarokkanen niet gelezen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus je verhaal komt neer op dat je lekker zoenende Marokkanen aantrekkelijk vindt?
Het is alsof ik over mezelf aan het praten ben..
@ Thanks Kaiyoquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:51 schreef Devion het volgende:
En TS gaat door met haar gebrabbel. Er is geen touw aan vast te knopen....![]()
TS geef gewoon je woonplaats op(Of stad dichtbij), zal best wel een Fokker zijn die dan langs wil gaan, misschien Boudibou wel.
Die scorpie weet echt niet meer wat hij wil zeggen geloof ik. Die mijd ik maar.quote:
Je wil me gewoon. Geef het maar toe.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Die scorpie weet echt niet meer wat hij wil zeggen geloof ik. Die mijd ik maar.
Maar dat behaarde houden ze daar wel of niet van, ahha.
Ze beginnen er meestal wel over, maar ik ben HALAL, hoor haha
Whaha, maar kan je dan het e.e.a. over jezelf vertellen. Je bent in iig niet lief, dan gaat het leuke er bij mij ook wel een beetje af. Maar vertel ff globaal, maar het liefst iets over jezelf. Of je nu 20 of 85 bent, maakt mij niet uitquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wil me gewoon. Geef het maar toe.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
* Scorpie krijgt weer mental images van Blue Waffle
Nope.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:56 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Je hebt vast haar stukje over kutmarokkanen niet gelezen?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Devion, je geeft het al aan hoe je over jezelf denkt. Denk jij nu echt dat ik me door iemand die achter zijn laptobbie of PCtje zit geintimideerd voelt. In het echte leven sta jij ver onder mij op allerhande punten
Je bent niet de enigequote:
Onnavolgbaar. De nieuwe Johan Cruijf van het discussieren!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:39 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik ga strakkies eens ff een nieuw topicje starten over zoenende Marokkanen. Moet natuurlijk niet teveel in de werkelijkheid treden, nou het niet te herkenbaar maken voor hen, maar gelukkig kunnen Marokkanen een hoop hebben van me, dus het zal wel loslopen.
To be continued, want ik denk dat het hier zo weer volzit. Ik zag dat ze zo n Top 500 hebben. Als ik hier een paar keer kom met mijn verhalen sta ik zo op nummer 1, verdring ik die Tongue80 van de eerste plaats. Nu begrijp ik waarom ... ben ff zijn naam kwijt of het is een haar dit topic zo graag van me overnam.
Zitten er prijzen aan verbonden van minimaal 100.000 euro per jaar, want dan ga ik me echt ff verdiepen in dat FOK en dan blijf ik de rest van mijn leven thuis.
Hoe lang ben jij dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:36 schreef Devion het volgende:
[..]
Mijn laptop is wel heel groot en intimiderend.
![]()
Jezus, ben jij langer dan 2 meter? Want anders kan je nooit boven me staan.
Je had nooit moeten stoppen met je medicatie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:39 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik ga strakkies eens ff een nieuw topicje starten over zoenende Marokkanen. Moet natuurlijk niet teveel in de werkelijkheid treden, nou het niet te herkenbaar maken voor hen, maar gelukkig kunnen Marokkanen een hoop hebben van me, dus het zal wel loslopen.
To be continued, want ik denk dat het hier zo weer volzit. Ik zag dat ze zo n Top 500 hebben. Als ik hier een paar keer kom met mijn verhalen sta ik zo op nummer 1, verdring ik die Tongue80 van de eerste plaats. Nu begrijp ik waarom ... ben ff zijn naam kwijt of het is een haar dit topic zo graag van me overnam.
Zitten er prijzen aan verbonden van minimaal 100.000 euro per jaar, want dan ga ik me echt ff verdiepen in dat FOK en dan blijf ik de rest van mijn leven thuis.
Garisson72, maar je hebt het hier om te snappen minimaal HBO nodig, dus nog ff op die schoollie de puntjes op de "i" zetten en daarna, dus na een aantal jaar kom je hier dan gewoon weer terugquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:39 schreef Devion het volgende:
Ja, maar van jou wist ik toch al dat je niks snapte. Met een IQ zoals je het aangaf van -150, daar moeten doktoren niks meer aan willen doen. Blijf jij nu gewoon in je kleine belevingswereld, waarin jij gelukkig bent. Niks mis mee, hoor.
Ach, als ik een ophoginkje van 30 cm pak dan wel, hhaa
[..]
Je bent niet de enige
[..]
Onnavolgbaar. De nieuwe Johan Cruijf van het discussieren!
Ik ben heel lief. Ik ben 27. Ik woon in de Randstad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Whaha, maar kan je dan het e.e.a. over jezelf vertellen. Je bent in iig niet lief, dan gaat het leuke er bij mij ook wel een beetje af. Maar vertel ff globaal, maar het liefst iets over jezelf. Of je nu 20 of 85 bent, maakt mij niet uit
En je bent IT-er toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben heel lief. Ik ben 27. Ik woon in de Randstad.
Volgens mij moet ik die Harry Potter-school hebben afgemaakt om dit te volgen. Maar hey, als het in jouw hoofd allemaal klopt, dan is het goed toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Garisson72, maar je hebt het hier om te snappen minimaal HBO nodig, dus nog ff op die schoollie de puntjes op de "i" zetten en daarna, dus na een aantal jaar kom je hier dan gewoon weer terug
Wie is Harry Potter?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik die Harry Potter-school hebben afgemaakt om dit te volgen. Maar hey, als het in jouw hoofd allemaal klopt, dan is het goed toch?
Als zij langer dan 2 meter moet zijn, dan schat ik zo tussen de 1,90/2 meter. Specifiek genoeg?quote:
Oh, dus je werkt op een sociale werkplaats? Kan ook best gezellig zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, MAAR IK WERK NIET BIJ LOGICA. Even voor de duidelijkheid.
Voor iemand met zo'n hoog denk niveau, is quoten wel ongelooflijk lastig he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Garisson72, maar je hebt het hier om te snappen minimaal HBO nodig, dus nog ff op die schoollie de puntjes op de "i" zetten en daarna, dus na een aantal jaar kom je hier dan gewoon weer terug
[..]
Ik heb al genoeg verteld, en foto`s krijg je nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Oh, dus je werkt op een sociale werkplaats? Kan ook best gezellig zijn.
Maar vertel nu eens iets meer over jezelf en laat ook een fotootje zien. Zou leuk zijn, vind je niet MalaCocinera?
Ben best wel nieuwsgierig
Sorry schatje, zal het nooit maar dan ook nooit meer beweren. Kusje op het plekje waar het auw doetquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, MAAR IK WERK NIET BIJ LOGICA. Even voor de duidelijkheid.
Aaaw, wees eens wat specifiekerquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef Devion het volgende:
[..]
Als zij langer dan 2 meter moet zijn, dan schat ik zo tussen de 1,90/2 meter. Specifiek genoeg?
Kom eens brengen dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Sorry schatje, zal het nooit maar dan ook nooit meer beweren. Kusje op het plekje waar het auw doet
Denkniveau is 1 woord. Comprendes? Kom hier net en dat velen zo internet verslaafd zijn, tja..quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Devion het volgende:
[..]
Voor iemand met zo'n hoog denk niveau, is quoten wel ongelooflijk lastig he?
Okay, ik ben in één klap overtuigd. Je laat me het licht zien. Vertel me meer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Wie is Harry Potter?
Je gaat, terwijl jezelf over medicatie begint aan mij te vragen of het allemaal klopt? Are you crazy? Ik zal je het antwoord geven, neem dat me naar je psych, alom bevestigend zeg ik "JA"
Ik ben bovenal mens, en ik verlang naar je kus. Omgeving Den Haag, pm me snel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je bent IT-er een virtuele kus zou moeten volstaan
Dat dacht ik gisteren ook bij de Blue Waffle waar JIJ me mee opscheepte, remember.quote:
Die was goed hequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook bij de Blue Waffle waar JIJ me mee opscheepte, remember.
You owe me one.
Das lief, ik kom 1 keer per maand in Rotterdam, kom je naar de Cruise Terminalquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Die was goed heEcht zoiets wat je NOOIT meer vergeet
Als je in Rotterdam bent wil ik er wel over nadenken
Waarover wil jij meer weten? Denk dat jij over zoveel nog meer moet weten, maar hoe oud ben je eigenlijk en heb je niks te doen in je leven?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Okay, ik ben in één klap overtuigd. Je laat me het licht zien. Vertel me meer.
Waar is datquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das lief, ik kom 1 keer per maand in Rotterdam, kom je naar de Cruise Terminal
Nou ja zeg, en ik maar denken dat je hip was.quote:
Ik heb een pittig kort kapsel dat is al hip genoeg. Die frank borrel ga je daar naar toe na de practice meeting van Logica?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja zeg, en ik maar denken dat je hip was.
http://www.frank010.nl/
www.cruiseterminalrotterdam.nl
Begin maar gewoon bij de 'A'.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Waarover wil jij meer weten? Denk dat jij over zoveel nog meer moet weten, maar hoe oud ben je eigenlijk en heb je niks te doen in je leven?
Ben je iig makkelijk te herkennen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb een pittig kort kapsel dat is al hip genoeg.
Ja na de brainwash sessies.quote:Die frank borrel ga je daar naar toe na de practice meeting van Logica?
Wat nou 'leren kennen', je wist het toch godverdomme allemaal al? Jij ging mij vertellen van de hoed en de rand!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Mala, blijf jij ff bij scorpie, dan ik Garisson ffies beter leren kennen, oke
Sorryquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Mala, blijf jij ff bij scorpie, dan ik Garisson ffies beter leren kennen, oke
Ja, jongens eind 2012 krijgen jullie nieuws over een evetuele salarisverhogingquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben je iig makkelijk te herkennen!
Ja na de brainwash sessies.
Oke, om ff over te gaan op MalaCocineraquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Begin maar gewoon bij de 'A'.
Ben ik even blij dat ik in Januari overgestapt ben naar een andere werkgeverquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:42 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja, jongens eind 2012 krijgen jullie nieuws over een evetuele salarisverhoging![]()
Ik heb ook een kek sjaaltje wit met zwarte stippen om mijn vadsige nek
Aaaw, doe eens B voor Blue Waffle speciaal voor Scorpiequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Oke, om ff over te gaan op MalaCocinera
B, je mag kiezen Beffen, Baby s of Bruine Bonen
C. Coke (niet die drinkende, maar die andere variant)
D. Doodgaan
E. Eten
F. Fastfood
G. GEilen
H. Hardcore en/of humor
I. Intimiteit
J. Janken
K. Koken
L. Lachen
M. Masturberen
N. Neuken (natuurlijk)
0. Opiaten
P. Pokeren
Q. Quieres
R. Ruinen
S. STampvoeten
T. Toeteren
U. Urineren
V. Vlaggetjesschip
W. Willen
X. Xaviera Hollander (whaha)
Y. Ysland
Z. Zomer
Ik geef je hier een half uur de tijd voor. Wel goed verhaal verzinnen, anders ben je weg
Deze wil ik. Succes ermee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
B, Beffen
C. Coke
G. GEilen
H. humor
I. Intimiteit
L. Lachen
M. Masturberen
N. Neuken (natuurlijk)
Z. Zomer
Je weet dat de Blue Waffle terug gaat komen op ons 25 jarig huwelijksfeest he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Aaaw, doe eens B voor Blue Waffle speciaal voor Scorpie
Op verzoek van Mala Cocinera aan jou Scorpiequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Aaaw, doe eens B voor Blue Waffle speciaal voor Scorpie
Iedereen in een wit shirt met de Blue Waffle print eropquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet dat de Blue Waffle terug gaat komen op ons 25 jarig huwelijksfeest he?
Nou, tussen ons wordt het dus niks. Ik houd er niet van als mannen snel afhaken. Als het je moeite gaat kosten, dan ben je weg. Fijn DING ben je!quote:
Dankzij jou kan ik nooit meer aan cunnalingus doen zonder een heel, heel storend mental image te krijgen. Bedankt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Iedereen in een wit shirt met de Blue Waffle print erop
Waar zou Boudibou zitten? Zal hij fietsen aan het stelen zijn? Haha. Ik ga eens ff kijken waar hij uithangt. Weet nog allemaal niet goed hoe het hier werkt, zit een beetje in mijn verlate pubertijdfase. Ach, kan gebeuren. Zal nooit overgaan geloof ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Iedereen in een wit shirt met de Blue Waffle print erop
Ik ben zo blij dat ik deze indruk op je achter heb gelaten. Als ze dan nat wordt, denk je dan aan die slijmerige draden bij de Blue Wafflequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dankzij jou kan ik nooit meer aan cunnalingus doen zonder een heel, heel storend mental image te krijgen. Bedankt.
Scorpie, je hebt het toch niet tegenover mij, want Mala, la fille Belgique en moi, komen zo bij je langs en aan. Gaan we eens kijken of je ons alle drie aankanquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik in Januari overgestapt ben naar een andere werkgever![]()
En volgens mij zijn wij nu gematched door onze grote vriendin?
Ik ben wel evil trouwens, ik heb een makker van mij net een Blue-waffle link gestuurd, verstopt in een andere link.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik deze indruk op je achter heb gelaten. Als ze dan nat wordt, denk je dan aan die slijmerige draden bij de Blue Waffle
Wat moest ik doen dan? Ik had de indruk dat jij mij meer over mij ging vertellen, want daar begon het ook mee - dat jij vanalles over mij wist. Dus ik dacht dat je mij onderwerpen gaf waar je wat over wist te vertellen over mij, en dat ik mocht kiezen. Dus ik koos. The end.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Nou, tussen ons wordt het dus niks. Ik houd er niet van als mannen snel afhaken. Als het je moeite gaat kosten, dan ben je weg. Fijn DING ben je!
Die staat op een straat hoek ''Allesj goed'' tegen alles wat vrouw is te hissen en als ze hem negeren zijn ze een hoerquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:54 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Waar zou Boudibou zitten? Zal hij fietsen aan het stelen zijn? Haha. Ik ga eens ff kijken waar hij uithangt. Weet nog allemaal niet goed hoe het hier werkt, zit een beetje in mijn verlate pubertijdfase. Ach, kan gebeuren. Zal nooit overgaan geloof ik
Hij zal je eeuwig dankbaar zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben wel evil trouwens, ik heb een makker van mij net een Blue-waffle link gestuurd, verstopt in een andere link.
Ik quote:quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hij zal je eeuwig dankbaar zijn
quote:J: 'Gast....'
J: 'wtf'
J: 'WTF MAN'
Nou, dat durven ze niet tegen mij te zeggen, maar als ik hier een boekje open zou doen. Nee, volgens mij is hij wel lief.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Die staat op een straat hoek ''Allesj goed'' tegen alles wat vrouw is te hissen en als ze hem negeren zijn ze een hoer
Twee vrouwen? Dat kan ik niet handlen hoor. Ik ben nog aan het bekomen van die Blue-Waffle-naaistreek van jou.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:23 schreef MalaCocinera het volgende:
Ja ik kom uit rotjeknor, zullen we eens gaan triple daten, jij, Scorpie en ik?
Ooh, je zou eens verbaasd staan over de naaistreken die zij en ik je gaan leverenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Twee vrouwen? Dat kan ik niet handlen hoor. Ik ben nog aan het bekomen van die Blue-Waffle-naaistreek van jou.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Twee vrouwen? Dat kan ik niet handlen hoor. Ik ben nog aan het bekomen van die Blue-Waffle-naaistreek van jou.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:26 schreef MalaCocinera het volgende:
Lullig van hem, vind je niet, Mala. Als puntje bij paaltje komt dan haakt hij af.
[..]
Ooh, je zou eens verbaasd staan over de naaistreken die zij en ik je gaan leveren
Maar dat kan je toch gewoon het beste dan doen op het MOMENT SUPREME doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben jullie beiden gewoon niet waard. Ik kies er liever 1tje uit.
Dit dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch gewoon het beste dan doen op het MOMENT SUPREME doen?
Mala en ik zijn beiden niet jaloers aangelegd, dus wat is je probleem?
Oh als je het zo zegt zie ik geen probleem. Wanneer is de date?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch gewoon het beste dan doen op het MOMENT SUPREME doen?
Mala en ik zijn beiden niet jaloers aangelegd, dus wat is je probleem?
Betaal jij voor ons allen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh als je het zo zegt zie ik geen probleem. Wanneer is de date?
Uiteraard!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O het is je te doen om mijn geld, is dat het.
Ga je onze prive chauffeur zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan is het goed. Moet ik je oppikken met de BMW?
Tuurlijk, een dagje uit met 2 chicks die verdienen gewoon een prive chauffeur!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ga je onze prive chauffeur zijn
Dat gaat ons daggie worden, maar die auto die heb ik zelf ook. Je mag wel met hem rijden Scorpie, maarre, jij bent de BOB en Mala en ik gaan ff helemaal los en in de nachtelijke uurtjes leven we ons uit op jou. Je hebt geen enge ziektes, he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk, een dagje uit met 2 chicks die verdienen gewoon een prive chauffeur!
Ligt eraan wat je onder enge ziektes schaart. Neem je anders die Mocro Boudibou mee, heb je wat backup.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat gaat ons daggie worden, maar die auto die heb ik zelf ook. Je mag wel met hem rijden Scorpie, maarre, jij bent de BOB en Mala en ik gaan ff helemaal los en in de nachtelijke uurtjes leven we ons uit op jou. Je hebt geen enge ziektes, he?
HBO schatquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Denkniveau is 1 woord. Comprendes? Kom hier net en dat velen zo internet verslaafd zijn, tja..
Op elke site is het ook weer anders en ik ben ook totaal niet geinteresseerd in iets wat enige vorm met computeren te maken heeft.
JIj hebt bedrijfseconomie gestudeerd. Wat, waar en vooral welk niveau. Sommigen vinden zichzelf tegenwoordig al student op een MBO, volgens mij omdat ze dan de 18 zijn overschreden. Ach, dat hele onderwijs zit tegenwoordig in een malaise, daarom draait de economie ook zo lekker, dat komt nu niet bepaald alleen door een economische crisis/-recessie, genoemd de kredietcrisis.
Wanneer ga je me vertellen wat je met je slaafjes hebt gedaan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat gaat ons daggie worden, maar die auto die heb ik zelf ook. Je mag wel met hem rijden Scorpie, maarre, jij bent de BOB en Mala en ik gaan ff helemaal los en in de nachtelijke uurtjes leven we ons uit op jou. Je hebt geen enge ziektes, he?
Ja, heb je als je ziek bent, hea. Moet je toch wat..quote:
Backup voor wat? 'Die Mocro' is anders wel een mooie lul eerste klasquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder enge ziektes schaart. Neem je anders die Mocro Boudibou mee, heb je wat backup.
Ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik ik weet niet of ik dat jammer moet vinden..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:02 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, heb je als je ziek bent, hea. Moet je toch wat..
Als jij nu hierzat, dan had ik natuurlijk wat anders gedaan,
maar luister die moderators kijken hier mee naar die berichten
en daar houd ik niet van, dus ik doe niet aan priveberichten hier.
Sorry, maar jij mij wel een leuk ding als Marokkaan zijnde. Ja, nu
heb ik wel wat geschreven.
De rest schrijf ik hier niet, maar als mensen hele rare dingen gaan roepen,
ik kom hier nog maar koud 27 uur. Voor de rest doe ik niks met internet,
maar kom ff niet buiten vandaar.
Maar Scorpie is een beetje bang voor Mala en mij geworden, misschien dat
jij ook me kan gaan?
Nais, ben je ook nog sportief?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Devion het volgende:
[..]
HBO schat![]()
@Mala, 1,93m, nu tevree?
Anders pakken we Scorpie in, in LaTeXquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Zelfs datquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nais, ben je ook nog sportief?
Wat oppervlakkig zeg. Om het met iemand langer uit te houden dan moet die klik er ook zijn, zeker zijn op het persoonlijke. Maar ik ben wat ouder, ik kijk eerst wel naar het uiterlijk, maar een innerlijk kan een hoop goedmaken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik ik weet niet of ik dat jammer moet vinden..
Het is niet oppervlakkig als je haar karakter ook nog niet weet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig zeg. Om het met iemand langer uit te houden dan moet die klik er ook zijn, zeker zijn op het persoonlijke. Maar ik ben wat ouder, ik kijk eerst wel naar het uiterlijk, maar een innerlijk kan een hoop goedmaken.
Mijn foto vindt je bij Devion. Die weet precies hoe ik eruit zie.
Was mijn eerste indruk toch juistquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig zeg. Om het met iemand langer uit te houden dan moet die klik er ook zijn, zeker zijn op het persoonlijke. Maar ik ben wat ouder, ik kijk eerst wel naar het uiterlijk, maar een innerlijk kan een hoop goedmaken.
Mijn foto vindt je bij Devion. Die weet precies hoe ik eruit zie.
Ik googlede gewoon op fat womanquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Devion doe eens lief en beschrijf haar eens.
Ik gok rood haar, bruine ogen, ietwat gezet.
Whaha, ja, dat is een goeie. We nemen ook nog een fles Vapona mee of een ander bestrijdingsmiddel, spuiten we op zn pielletje, laten het ff inwerken (kunnen we ook nog even kijken of ie er niet afvalt), daarna mag hij zelf met steriele handschoentjes zijn pikkie wassen, als hij het overleeft dan mag hij de BOB zijn, zo niet gaan we wel ff stappen in Den Haag.Probleem is dat ik het alleen in Den Haag achter het Zwarte Pad leuk vindt, maar dat is nu niks en s morgensvroeg in de Haven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Anders pakken we Scorpie in, in LaTeX
Als je daadwerkelijk bent wat ik denk dat je bent, een vrouw met een " vlot, pittig rood kapsel", ga ik nergens heen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Whaha, ja, dat is een goeie. We nemen ook nog een fles Vapona mee of een ander bestrijdingsmiddel, spuiten we op zn pielletje, laten het ff inwerken (kunnen we ook nog even kijken of ie er niet afvalt), daarna mag hij zelf met steriele handschoentjes zijn pikkie wassen, als hij het overleeft dan mag hij de BOB zijn, zo niet gaan we wel ff stappen in Den Haag.Probleem is dat ik het alleen in Den Haag achter het Zwarte Pad leuk vindt, maar dat is nu niks en s morgensvroeg in de Haven.
Maar goed, hij is een dappere boy dus hij overleeft dat bestrijdingsmiddel wel. Enne, Boudibou gaat ook mee, dus ..
Jaha, je hebt helemaal gelijk. Maar kan je dat gebak, lekker hoor, maar ik houd toch meer van hartig. Dus ga jij voor mij ff snel naar de supermercadoquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Devion het volgende:
[..]
Was mijn eerste indruk toch juist
Nee, ik ben blond en zonnebank bij Sundays. Niet teveel natuurlijk, ben daar toch na 3 keer al bruin.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk bent wat ik denk dat je bent, een vrouw met een " vlot, pittig rood kapsel", ga ik nergens heen.
Dus wanneer krijg ik een foto van je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:24 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, ik ben blond en zonnebank bij Sundays. Niet teveel natuurlijk, ben daar toch na 3 keer al bruin.
Ik ben ook gek op hartigquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Jaha, je hebt helemaal gelijk. Maar kan je dat gebak, lekker hoor, maar ik houd toch meer van hartig. Dus ga jij voor mij ff snel naar de supermercado
Het is vooral de combo met vlot en pittig..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met rood haar? Mits een goede kleur vind ik het het sexieste wat er is
Wil je ook nog mijn sofinummer?quote:
Zij houdt van slaafjes, remember.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap alleen niet wat de relatie is tussen pijniging van mijn penis en een feestje bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |