abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93182990
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 00:43 schreef Ripley het volgende:
Tuinbroeken zijn dit jaar helaas weer 2011.
Geyl
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93183143
Nou, ik vind een tuinbroek zeker niet geil, zit wel tussen mijn paardje, maar dan liever wat anders.

Maar Firefox wat een knoeikont ben jij.

Ook wat een raar gebeuren, na 300 reacties, dan moet die topic weg.

Men-o-men, zo kom ik toch nooit aan die geschikte vent>!>!>!
pi_93183220
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 00:27 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Wacht nog op 25.000 euro..

En als je mn profiel had bezocht had je geweten waar ik woon...dus Nederland..zou niet dood gevonden willen worden in Belgie..

En waarom ben je zo nieuwsgierig, aagje..
Daarom? Vertel ik niet hier.

Dat houden we voor ons samen, oke.

Zeg maar beetje richting in NL
pi_93183278
Maar ik stap zo over naar Belgie hoor. Gezelligheid kent geen tijd
pi_93183317
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 00:50 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Maar ik stap zo over naar Belgie hoor. Gezelligheid kent geen tijd
Ging jij niet slapen?

Ik ben een knoeikont O+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93183406
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 00:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Daarom? Vertel ik niet hier.

Dat houden we voor ons samen, oke.

Zeg maar beetje richting in NL
Daarom is geen antwoord he..uitleg! Ben benieuwd..

Richting Randstad.
pi_93183486
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 00:53 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Richting Randstad.
Randstad ftw :7
pi_93183623
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 00:53 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Richting Randstad.
Ja, ik woon er. Als je die reacties had gelezen had je het zo kunnen weten. Ik ben niet echt bang van internet en van niemand, hoor.

Moet jij ook niet zijn. Hoe meer openheid, hoe minder dingen er eigenlijk kunnen gebeuren, maar andersom ook. Ga daar maar eens over nadenken.
pi_93183666
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 00:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

He mister, mind your manners tegen mij.
pi_93183695
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 00:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, ik woon er. Als je die reacties had gelezen had je het zo kunnen weten. Ik ben niet echt bang van internet en van niemand, hoor.

Moet jij ook niet zijn. Hoe meer openheid, hoe minder dingen er eigenlijk kunnen gebeuren, maar andersom ook. Ga daar maar eens over nadenken.
Je woont in de Randstad? Ik lees niet alle reacties..

En ik ben nergens bang voor..ik ben niet degene die zegt niks op het internet te willen plaatsen.

Waar moet ik precies over nadenken.. :?
pi_93183771
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 00:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Uiteraard.
pi_93183831
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

He mister, mind your manners tegen mij.
Totdat je me er van heb overtuigd geen troll te zijn. Misschien ga ik je dan zelfs lief vinden :)
pi_93183850
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 00:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Geyl
Steengeyl!
pi_93183879
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:05 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Steengeyl!
Jou vind ik nu al lief! O+
pi_93183883
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:00 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Je woont in de Randstad? Ik lees niet alle reacties..

En ik ben nergens bang voor..ik ben niet degene die zegt niks op het internet te willen plaatsen.

Waar moet ik precies over nadenken.. :?
Nou,ik starte die topic Techno ging ermee door en als je die 300 reacties had gelezen, want kan dit hier niet verder da 300 reacties, nou dan idd ben ik hier zeker zo klaar. Heb het om 11.11 uur gisteren neergezet en dan ben ik zelf natuurlijk tussendoor wel wat anders aan het doen. Nou ja, vertel nu even waar je dan dicht uit de buurt komt. Je wilt toch niet zeggen dat jij mijn verborgen buurman bent, he???
pi_93184086
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nou,ik starte die topic Techno ging ermee door en als je die 300 reacties had gelezen, want kan dit hier niet verder da 300 reacties, nou dan idd ben ik hier zeker zo klaar. Heb het om 11.11 uur gisteren neergezet en dan ben ik zelf natuurlijk tussendoor wel wat anders aan het doen. Nou ja, vertel nu even waar je dan dicht uit de buurt komt. Je wilt toch niet zeggen dat jij mijn verborgen buurman bent, he???
Ga jij mij dan altijd trouw zijn???????????? Whaha. Geintje hoor, maar zeg nu waar je een beetje vandaan komt
pi_93184112
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 01:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom je me dat eerste deel vertelt, maar ik beweeg me ergens rondom het midden des lands.

En ik ben nog steeds benieuwd waarom je zo nieuwsgierig bent.
pi_93184116
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:02 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Uiteraard.
Leip, je moet reageren, NU, want ik ga zo naar mijn beddie
pi_93184147
Hoe lees ik dat profiel van jou?
pi_93184166
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 01:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Leip, je moet reageren, NU, want ik ga zo naar mijn beddie
Ik moet niks

En kijk eens boven je reactie..
pi_93184174
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:12 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom je me dat eerste deel vertelt, maar ik beweeg me ergens rondom het midden des lands.

En ik ben nog steeds benieuwd waarom je zo nieuwsgierig bent.
Zie hierboven
pi_93184244
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 01:14 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Zie hierboven
Waarboven?
pi_93184261
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:14 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ik moet niks

En kijk eens boven je reactie..
Dan moet jij toch niks, dat is meestal het probleem met Marokkanen. Dus Schluss.
Doei. Bilal belt zo wel
pi_93184305
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 01:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Dan moet jij toch niks, dat is meestal het probleem met Marokkanen. Dus Schluss.
Doei. Bilal belt zo wel
Precies ja..altijd die kutmarokkanen he!
pi_93184320
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Doei. Bilal belt zo wel
Muhahahhaahha, als dit geen zuivere troll is :')
pi_93189637
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Muhahahhaahha, als dit geen zuivere troll is :')
Als ik eerlijk ben ken ik alleen trollen uit sprookjesverhalen. Maar het is dus internettaal die een soort van ruziezoekt, onrust zaait/stookt en citeert vanuit een ander. Dacht het niet.

Als 1000 lammetjes linksaf willen en ik denk dat het rechtsaf moet zijn, dan ga ik rechtsaf en neem de risico s dan voor lief.

Maar het is ook zo dat je tegen de gevestigde orde ingaat. Helemaal niet, maar er mag soms toch wel een tikkie commotie ontstaan, want het leven is vaak al zo saai.

En je begon er in een ander gepost berichtje ook over waarom ik hier die man zoek. Dat moet ik toch weten. Hier hoef ik niet te betalen, nou ja, indirect natuurlijk wel, maar mag niet meer op Relatieplanet komen. Had een geintje met hun uitgehaald. Had namelijk onder mijn IP-adres, ik betaalde daar 39,95 euro per 3 maanden, had ik een nepprofiel aangemaakt. Het lag er zo dik bovenop, want was een beetje te gelikte foto van 3 meiden (zei daarbij ik en mijn vriendinnen) en ze vonden dat ik binnen Relatieplanet mijn eigen website aan het creeren was. Was daar toch niet echt mijn ding. Dat ene nepprofiel was omdat ik iemand wel erg leuk was gaan vinden, die niet naast de deur woont, dus stelde me toen aan hem voor dat ik uit dezelfde stad kwam en of hij met me af wilde spreken, haha. Hij wilde niet, terwijl hij in mijzelf wel geinteresseerd was. Paar jaar geleden hoor, toen ik van mijn ex-vriendje afwilde, maar dat wordt allemaal te prive. Gewoon ff de proef op de som genomen.

Maar bij dat Relatieplanet (RP) vonden ze me niet serieus genoeg. Volgens hen kwamen daar alleen maar mensen die serieus op zoek zijn naar een relatie. Had ik hun gemaild er bestaan meer relaties dan gewone relatie, e-mailcontact, daten en nog een paar. Er zijn ook vormen als een seksrelatie en een open relatie. Nee, ik was ook niet opzoek naar een relatie toendertijd, nu wel. Nou zoeken niet, maar er op een leuke manier tegenaan lopen, tja ..

@ Boudibou

Ik ben met een paar Marokkanen (1 halfbloed Ned/Marokkaans) omgegaan hoor. Weet je die ik heb gehad wel goed konden/kunnen zoenen. Idd, ik noem Marokkanen binnenshuis gewoon kutmarokkaan als het mij niet zint. Nou so what??? Eentje ervan was zeer goed gedresseerd en noemde me dan kutnederlander. Zal ik mee zitten. Bilal heb ik nog nooit in het echt ontmoet, maar die hackt mij vreselijk. DAt vind ik wel een kutstreek. Nee, dat heeft echt verstrekkende gevolgen gehad. Ga ik het hier maar niet over hebben. Hier zal hij zo ook wel tussenzitten. Met elke jongen of man waar ik een goed kontakt op Hyves had, daar ging hij tussenzitten en hun opstoken, zodat dat kontakt wel ten einde kwam. Ja, hij is erg met mij beziggeweest en nog bezig. Maar kom niet meer op Hyves. Eigenlijk is dit ook veel gezelliger, aangezien je meteen of snel feedback hebt. Ik heb me nog niet echt verdiept in al die toestanden hier. De ene keer zie ik hieronder smileys en nu weer niet. Naja, weet toch niet wat die dingen betekenen. Volgens Firefox had ik een IQ van 75, maar het is minder. De grens tussen een verstandelijke beperking hebben zit trouwens op de 70, maar wie weet tellen ze in Vlaanderen dan toch anders, whaha
pi_93190435
En TS gaat door met haar gebrabbel. Er is geen touw aan vast te knopen.... :')

TS geef gewoon je woonplaats op(Of stad dichtbij), zal best wel een Fokker zijn die dan langs wil gaan, misschien Boudibou wel. :Y
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  woensdag 23 februari 2011 @ 10:54:52 #178
336060 Kaiyo
blijf dichtbij, be you
pi_93190543
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:51 schreef Devion het volgende:
En TS gaat door met haar gebrabbel. Er is geen touw aan vast te knopen.... :')

TS geef gewoon je woonplaats op(Of stad dichtbij), zal best wel een Fokker zijn die dan langs wil gaan, misschien Boudibou wel. :Y
met wat creativiteit begrijp je het wel. volgens mij is ts echt een tof goed gek wijf! i like her :D
pi_93190741
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:54 schreef Kaiyo het volgende:

[..]

met wat creativiteit begrijp je het wel. volgens mij is ts echt een tof goed gek wijf! i like her :D
Dan zal ik dat persoon wel zijn met een IQ van -150, want ik begrijp er geen ruk van.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93192500
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 10:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben ken ik alleen trollen uit sprookjesverhalen. Maar het is dus internettaal die een soort van ruziezoekt, onrust zaait/stookt en citeert vanuit een ander. Dacht het niet.

Als 1000 lammetjes linksaf willen en ik denk dat het rechtsaf moet zijn, dan ga ik rechtsaf en neem de risico s dan voor lief.

Maar het is ook zo dat je tegen de gevestigde orde ingaat. Helemaal niet, maar er mag soms toch wel een tikkie commotie ontstaan, want het leven is vaak al zo saai.

En je begon er in een ander gepost berichtje ook over waarom ik hier die man zoek. Dat moet ik toch weten. Hier hoef ik niet te betalen, nou ja, indirect natuurlijk wel, maar mag niet meer op Relatieplanet komen. Had een geintje met hun uitgehaald. Had namelijk onder mijn IP-adres, ik betaalde daar 39,95 euro per 3 maanden, had ik een nepprofiel aangemaakt. Het lag er zo dik bovenop, want was een beetje te gelikte foto van 3 meiden (zei daarbij ik en mijn vriendinnen) en ze vonden dat ik binnen Relatieplanet mijn eigen website aan het creeren was. Was daar toch niet echt mijn ding. Dat ene nepprofiel was omdat ik iemand wel erg leuk was gaan vinden, die niet naast de deur woont, dus stelde me toen aan hem voor dat ik uit dezelfde stad kwam en of hij met me af wilde spreken, haha. Hij wilde niet, terwijl hij in mijzelf wel geinteresseerd was. Paar jaar geleden hoor, toen ik van mijn ex-vriendje afwilde, maar dat wordt allemaal te prive. Gewoon ff de proef op de som genomen.

Maar bij dat Relatieplanet (RP) vonden ze me niet serieus genoeg. Volgens hen kwamen daar alleen maar mensen die serieus op zoek zijn naar een relatie. Had ik hun gemaild er bestaan meer relaties dan gewone relatie, e-mailcontact, daten en nog een paar. Er zijn ook vormen als een seksrelatie en een open relatie. Nee, ik was ook niet opzoek naar een relatie toendertijd, nu wel. Nou zoeken niet, maar er op een leuke manier tegenaan lopen, tja ..

@ Boudibou

Ik ben met een paar Marokkanen (1 halfbloed Ned/Marokkaans) omgegaan hoor. Weet je die ik heb gehad wel goed konden/kunnen zoenen. Idd, ik noem Marokkanen binnenshuis gewoon kutmarokkaan als het mij niet zint. Nou so what??? Eentje ervan was zeer goed gedresseerd en noemde me dan kutnederlander. Zal ik mee zitten. Bilal heb ik nog nooit in het echt ontmoet, maar die hackt mij vreselijk. DAt vind ik wel een kutstreek. Nee, dat heeft echt verstrekkende gevolgen gehad. Ga ik het hier maar niet over hebben. Hier zal hij zo ook wel tussenzitten. Met elke jongen of man waar ik een goed kontakt op Hyves had, daar ging hij tussenzitten en hun opstoken, zodat dat kontakt wel ten einde kwam. Ja, hij is erg met mij beziggeweest en nog bezig. Maar kom niet meer op Hyves. Eigenlijk is dit ook veel gezelliger, aangezien je meteen of snel feedback hebt. Ik heb me nog niet echt verdiept in al die toestanden hier. De ene keer zie ik hieronder smileys en nu weer niet. Naja, weet toch niet wat die dingen betekenen. Volgens Firefox had ik een IQ van 75, maar het is minder. De grens tussen een verstandelijke beperking hebben zit trouwens op de 70, maar wie weet tellen ze in Vlaanderen dan toch anders, whaha
Dus je verhaal komt neer op dat je lekker zoenende Marokkanen aantrekkelijk vindt?

Het is alsof ik over mezelf aan het praten ben.. 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')