Ben je iig makkelijk te herkennen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb een pittig kort kapsel dat is al hip genoeg.
Ja na de brainwash sessies.quote:Die frank borrel ga je daar naar toe na de practice meeting van Logica?
Wat nou 'leren kennen', je wist het toch godverdomme allemaal al? Jij ging mij vertellen van de hoed en de rand!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Mala, blijf jij ff bij scorpie, dan ik Garisson ffies beter leren kennen, oke
Sorryquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Mala, blijf jij ff bij scorpie, dan ik Garisson ffies beter leren kennen, oke
Ja, jongens eind 2012 krijgen jullie nieuws over een evetuele salarisverhogingquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben je iig makkelijk te herkennen!
Ja na de brainwash sessies.
Oke, om ff over te gaan op MalaCocineraquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Begin maar gewoon bij de 'A'.
Ben ik even blij dat ik in Januari overgestapt ben naar een andere werkgeverquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:42 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja, jongens eind 2012 krijgen jullie nieuws over een evetuele salarisverhoging![]()
Ik heb ook een kek sjaaltje wit met zwarte stippen om mijn vadsige nek
Aaaw, doe eens B voor Blue Waffle speciaal voor Scorpiequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Oke, om ff over te gaan op MalaCocinera
B, je mag kiezen Beffen, Baby s of Bruine Bonen
C. Coke (niet die drinkende, maar die andere variant)
D. Doodgaan
E. Eten
F. Fastfood
G. GEilen
H. Hardcore en/of humor
I. Intimiteit
J. Janken
K. Koken
L. Lachen
M. Masturberen
N. Neuken (natuurlijk)
0. Opiaten
P. Pokeren
Q. Quieres
R. Ruinen
S. STampvoeten
T. Toeteren
U. Urineren
V. Vlaggetjesschip
W. Willen
X. Xaviera Hollander (whaha)
Y. Ysland
Z. Zomer
Ik geef je hier een half uur de tijd voor. Wel goed verhaal verzinnen, anders ben je weg
Deze wil ik. Succes ermee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
B, Beffen
C. Coke
G. GEilen
H. humor
I. Intimiteit
L. Lachen
M. Masturberen
N. Neuken (natuurlijk)
Z. Zomer
Je weet dat de Blue Waffle terug gaat komen op ons 25 jarig huwelijksfeest he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Aaaw, doe eens B voor Blue Waffle speciaal voor Scorpie
Op verzoek van Mala Cocinera aan jou Scorpiequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Aaaw, doe eens B voor Blue Waffle speciaal voor Scorpie
Iedereen in een wit shirt met de Blue Waffle print eropquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet dat de Blue Waffle terug gaat komen op ons 25 jarig huwelijksfeest he?
Nou, tussen ons wordt het dus niks. Ik houd er niet van als mannen snel afhaken. Als het je moeite gaat kosten, dan ben je weg. Fijn DING ben je!quote:
Dankzij jou kan ik nooit meer aan cunnalingus doen zonder een heel, heel storend mental image te krijgen. Bedankt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Iedereen in een wit shirt met de Blue Waffle print erop
Waar zou Boudibou zitten? Zal hij fietsen aan het stelen zijn? Haha. Ik ga eens ff kijken waar hij uithangt. Weet nog allemaal niet goed hoe het hier werkt, zit een beetje in mijn verlate pubertijdfase. Ach, kan gebeuren. Zal nooit overgaan geloof ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Iedereen in een wit shirt met de Blue Waffle print erop
Ik ben zo blij dat ik deze indruk op je achter heb gelaten. Als ze dan nat wordt, denk je dan aan die slijmerige draden bij de Blue Wafflequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dankzij jou kan ik nooit meer aan cunnalingus doen zonder een heel, heel storend mental image te krijgen. Bedankt.
Scorpie, je hebt het toch niet tegenover mij, want Mala, la fille Belgique en moi, komen zo bij je langs en aan. Gaan we eens kijken of je ons alle drie aankanquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik in Januari overgestapt ben naar een andere werkgever![]()
En volgens mij zijn wij nu gematched door onze grote vriendin?
Ik ben wel evil trouwens, ik heb een makker van mij net een Blue-waffle link gestuurd, verstopt in een andere link.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik deze indruk op je achter heb gelaten. Als ze dan nat wordt, denk je dan aan die slijmerige draden bij de Blue Waffle
Wat moest ik doen dan? Ik had de indruk dat jij mij meer over mij ging vertellen, want daar begon het ook mee - dat jij vanalles over mij wist. Dus ik dacht dat je mij onderwerpen gaf waar je wat over wist te vertellen over mij, en dat ik mocht kiezen. Dus ik koos. The end.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Nou, tussen ons wordt het dus niks. Ik houd er niet van als mannen snel afhaken. Als het je moeite gaat kosten, dan ben je weg. Fijn DING ben je!
Die staat op een straat hoek ''Allesj goed'' tegen alles wat vrouw is te hissen en als ze hem negeren zijn ze een hoerquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:54 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Waar zou Boudibou zitten? Zal hij fietsen aan het stelen zijn? Haha. Ik ga eens ff kijken waar hij uithangt. Weet nog allemaal niet goed hoe het hier werkt, zit een beetje in mijn verlate pubertijdfase. Ach, kan gebeuren. Zal nooit overgaan geloof ik
Hij zal je eeuwig dankbaar zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben wel evil trouwens, ik heb een makker van mij net een Blue-waffle link gestuurd, verstopt in een andere link.
Ik quote:quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hij zal je eeuwig dankbaar zijn
quote:J: 'Gast....'
J: 'wtf'
J: 'WTF MAN'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |