Slaap zequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Hee techno, heb je het ff overgenomen, haha. Geeft niet. Kom morgen als ik zin heb wel met iets anders, maar ik snap dat hele gebeuren hier niet.
Die firefox1, dan kan je op een slotje drukken en dan over. Het was wel mijn topic. Zo kom ik toch nooit aan een echte vent.
Ik heb nog geen bewijs gezien..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, even dan. Om te bewijzen dat ik niet wormvormig ben.
[ afbeelding ]
Ik wacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik hanteer het quid pro quo-principe.
Wat een vlot, kort, pittig kapsel heb je meid. Is deze foto genomen op de Huishoudbeurs?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, even dan. Om te bewijzen dat ik niet wormvormig ben.
[ afbeelding ]
Ja daar hebben ze ook WIFI!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat een vlot, kort, pittig kapsel heb je meid. Is deze foto genomen op de Huishoudbeurs?
Heb nog niets ontvangen hoor..quote:
Wel meerdere dan één eigenlijk. Biefstuk met pepersaus scored altijd wel goed. Net als m'n pasta's.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef MalaCocinera het volgende:
Techno wat is je signature dish eigenlijk
Ik denk dat jij eerder geblokkeerd wordtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:42 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Je kan die firefox toch wel ff blokkeren, dus dat hij hier niet meer kan en mag posten.
Volgens mij zit die vent in zijn 25ste penopauze
Post jij maar eens een foto. Volgens mij ben je zelf zo lelijk als de nacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Pittig kort kapsel![]()
Aja als pot mag dat...
Nee, in de Thalys toen ik daar nog werkte.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat een vlot, kort, pittig kapsel heb je meid. Is deze foto genomen op de Huishoudbeurs?
Kan je een onwijs lekkere ordinaire pasta bolognaise makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Wel meerdere dan één eigenlijk. Biefstuk met pepersaus scored altijd wel goed. Net als m'n pasta's.
Slapjanus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb nog niets ontvangen hoor..
De foto die je net plaatste was niet voor mij bedoeld, dus die vlieger gaat niet op
Wel grappig, de mensen met de grootste bek hebben zelf nooit een fobo. Go figure.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:44 schreef Seven. het volgende:
Post jij maar eens een foto. Volgens mij ben je zelf zo lelijk als de nacht.
Jazeker. Ik kan vrijwel alles maken. Maar Italiaans, Frans en Aziatisch zijn mijn favorieten. Oh ja, en Indiaas. Ik houd wel van pittig eten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef MalaCocinera het volgende:
Kan je een onwijs lekkere ordinaire pasta bolognaise maken
Ging jij niet slapen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Haha Scorpie, zijn jullie zo n hechte clan geworden dan?
Wat leuk. Hadden ze geen vrouwen-uniform?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, in de Thalys toen ik daar nog werkte.
Scorpie schijnt hondslelijk te zijn. Maar achter de schermen is het een lieverd hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Wel grappig, de mensen met de grootste bek hebben zelf nooit een fobo. Go figure.
Nee hoor, iets met een staat van dienst opbouwen enzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Haha Scorpie, zijn jullie zo n hechte clan geworden dan?
Meh, met lang haar zou ik er wel doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat leuk. Hadden ze geen vrouwen-uniform?
Pittig etenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Jazeker. Ik kan vrijwel alles maken. Maar Italiaans, Frans en Aziatisch zijn mijn favorieten. Oh ja, en Indiaas. Ik houd wel van pittig eten.
Je loopt me te stangen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat leuk. Hadden ze geen vrouwen-uniform?
Pics or it didn't happen..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je loopt me te stangen..
Ik heb sexappeal, dat weet ik, dat weet jij en dat heb je me zelfs in PM al meerdere malen verteld.
Door die foto maak je me anders wel aan het twijfelen of ik nu een meisje of een kerel aan het plagen ben.......quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Scorpie schijnt hondslelijk te zijn. Maar achter de schermen is het een lieverd hoor..
Meisjes plagen, kusjes vragen.
Gelukkig ben je niet arrogant, en verder call ik je blufquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je loopt me te stangen..
Ik heb sexappeal, dat weet ik, dat weet jij en dat heb je me zelfs in PM al meerdere malen verteld.
Show-down!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet arrogant, en verder call ik je blufIk geef je toestemming een screenshot van een PM waarin ik roep dat jij sexappeal hebt openbaar te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |