Nee hoor, iets met een staat van dienst opbouwen enzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Haha Scorpie, zijn jullie zo n hechte clan geworden dan?
Meh, met lang haar zou ik er wel doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat leuk. Hadden ze geen vrouwen-uniform?
Pittig etenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Jazeker. Ik kan vrijwel alles maken. Maar Italiaans, Frans en Aziatisch zijn mijn favorieten. Oh ja, en Indiaas. Ik houd wel van pittig eten.
Je loopt me te stangen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat leuk. Hadden ze geen vrouwen-uniform?
Pics or it didn't happen..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je loopt me te stangen..
Ik heb sexappeal, dat weet ik, dat weet jij en dat heb je me zelfs in PM al meerdere malen verteld.
Door die foto maak je me anders wel aan het twijfelen of ik nu een meisje of een kerel aan het plagen ben.......quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Scorpie schijnt hondslelijk te zijn. Maar achter de schermen is het een lieverd hoor..
Meisjes plagen, kusjes vragen.
Gelukkig ben je niet arrogant, en verder call ik je blufquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je loopt me te stangen..
Ik heb sexappeal, dat weet ik, dat weet jij en dat heb je me zelfs in PM al meerdere malen verteld.
Show-down!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet arrogant, en verder call ik je blufIk geef je toestemming een screenshot van een PM waarin ik roep dat jij sexappeal hebt openbaar te maken
PM'en mag ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik blijf liever anoniem. Daarom post ik geen pics.
Dat is een mythe, er is nooit bewijs geweest dat zoiets in het verleden werkelijk is gebeurd!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef drunk_on_shadows het volgende:
of wil je net als vorige TS een man/vrouw scoren op fok?
Nee, wat denk je wel niet van me?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Zodatie dalijk alsnog hier staat zeker.
En nou genoeg met die 'vlot pittig kort kapsel'. My ass, beide kan sexy zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Meh, met lang haar zou ik er wel doen.
Dus jij spreekt ook met mensen af zonder ooit een foto te hebben gezien?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Over foto s posten. Nee, dat doe ik niet meer op internet, omdat ik daar heel veel last van heb ondervonden, omdat ik een grote bek heb. Als iemand me echt zo graag wil ontmoeten, dan hoef ik daar ook niet de hele wereld bij te hebben.
Iedereen moet dat voor zichzelf weten, maar ik wist dat al voordat ik internet opging. Iemand die het tegenover mij zegt die kent heel mijn verhaal niet.
Ach, en die Scorpie, hoe jij eruit ziet dat weet ik wel. Zoals hier al gezegd is.
Maar Seven die reactie hier viel me een beetje van je tegen.
Kijk als je denkt, van die komt hier pas binnenstappen en daar gaan we het een goed voor verzieken, dan heb je dat erg goed mis met mij, want ..
[Seven-modus]Je zou maar wat graag met mij willen daten[/Seven-modus]quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ach, en die Scorpie, hoe jij eruit ziet dat weet ik wel. Zoals hier al gezegd is.
Toch niet in delluft hea?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Tegenwoordig vlakbij die mooie stad achter de duinen.
Jij bent gewoon een lelijk en daarom wil je anoniem blijven. Verder heb ik niks te bewijzen, ik stang de heren hier gewoon graag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Seven waarom doe je zo je best om jezelf te bewijzen? Dat je sex appeal hebt en blabla. Het is maar een forum hoor. of wil je net als vorige TS een man/vrouw scoren op fok?
Ik blijf liever anoniem. Daarom post ik geen pics. Als jij dat wel wil doen, moet je dat zelf weten...
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:58 schreef MalaCocinera het volgende:
Altijd lekker om af te blussen met een licht biertje a la brahma of Sol
Voorlopig ga jij niet meer naar de kapper.quote:
Nee, erger nog.quote:
Waar blijven je fotos?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:59 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik niet, maar ik zie meestal mensen gewoon in real-life
Voor de ware laat ik het groeien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:00 schreef Techno het volgende:
Voorlopig ga jij niet meer naar de kapper.
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een lelijk en daarom wil je anoniem blijven. Verder heb ik niks te bewijzen, ik stang de heren hier gewoon graag.
Dan moet je het wel lang + blond doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor de ware laat ik het groeien.
Al vind ik dit beter bij mijn persoonlijkheid passen. Ik ben niet zo'n popje van binnen.
+1quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:01 schreef MalaCocinera het volgende:
Scorpie werkt bij Logica, als ik me niet vergis, dat is al sneu genoeg
Rijswijk zou ik oprecht zielig voor je vindenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!
[..]
Voorlopig ga jij niet meer naar de kapper.
[..]
Nee, erger nog.
Je begint het te snappen. Mijn troefkaart, wat doe je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[Seven-modus]Je zou maar wat graag met mij willen daten[/Seven-modus]
Mja, ik ben gewoon een beetje ouderwetsch. Vrouwen dienen dus bij voorkeur lang(er) haar te hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:02 schreef Seven. het volgende:
Voor de ware laat ik het groeien.
Al vind ik dit beter bij mijn persoonlijkheid passen. Ik ben niet zo'n popje van binnen.
Je vergist je. Maar ik nodig je uit nog een keer te falenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:01 schreef MalaCocinera het volgende:
Scorpie werkt bij Logica, als ik me niet vergis, dat is al sneu genoeg
Anders.... wat? Beetje tegengas hierzo. Anders.. geen date? Niet erg hoor, Techno, Scorpie en Firefox willen ook wel daten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Over foto s posten. Nee, dat doe ik niet meer op internet, omdat ik daar heel veel last van heb ondervonden, omdat ik een grote bek heb. Als iemand me echt zo graag wil ontmoeten, dan hoef ik daar ook niet de hele wereld bij te hebben.
Iedereen moet dat voor zichzelf weten, maar ik wist dat al voordat ik internet opging. Iemand die het tegenover mij zegt die kent heel mijn verhaal niet.
Maar Seven die reactie hier viel me een beetje van je tegen.
Kijk als je denkt, van die komt hier pas binnenstappen en daar gaan we het een goed voor verzieken, dan heb je dat erg goed mis met mij, want ..
Maroc is een afkorting van Verenigde Staten, dat weet iedereen toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Een Marokkaan stuur ik zeker geen foto s of hij moet me voor een normale foto 25.000 euro bieden.
Waar kom jij vandaan Maroc?
Maar jij woont (nog) wel in Den Haag begrijp ik?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:03 schreef MalaCocinera het volgende:
Rijswijk zou ik oprecht zielig voor je vinden
Ieder zijn voorkeuren. Mijn oog gaat veel sneller uit naar vrouwen met kort haar, dus logisch gevolg dat ik het af heb laten knippen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik ben gewoon een beetje ouderwetsch. Vrouwen dienen dus bij voorkeur lang(er) haar te hebben.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Een Marokkaan stuur ik zeker geen foto s of hij moet me voor een normale foto 25.000 euro bieden.
Waar kom jij vandaan Maroc?
Nee dank je. Ik val niet op kortharige conductrices en/of ietwat vadsige vrouwen *quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Anders.... wat? Beetje tegengas hierzo. Anders.. geen date? Niet erg hoor, Techno, Scorpie en Firefox willen ook wel daten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |