abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93167205
Ach, dit vraag ik niet omdat ik zo teleurgesteld ben in de liefde, want ik ben zelf nooit verliefd. Nou ja, wel een paar keer geweest, heeft allemaal enkele jaartjes geduurd, maar dan was het weer snel over en meestal van mijn kant.

Daarna ging ik en nog steeds zit ik in het "losse flodder" circuit. Vaak krijg ik van jongens en mannen te horen, dat ik ze gebruik, terwijl ik dan nog niet op het punt gekomen ben om te vertellen hoe of wat.

Ja, dat is het tegenovergestelde van wat ik vaak lees. Ja, een iemand heeft wel mijn aandacht getrokken, die ik nog nooit in het echt heb gezien. Zo n internetboy, nee niet alleen, we hebbe ook gewoon kontakt.

Ik zou graag willen weten of meiden en vrouwen dit ook hebben en ook van jongens en mannen hoe ze dat nu vinden.

Mannen en jongens vinden dat ze door mij als een soort SLAAF worden gebruikt. Ik ben misschien een tikkeltje dominanter, alleen tegenover 1 persoon niet, maar dat heeft geen toekomst.

Misschien een beetje een warrig verhaal.

Ik zoek ook iemand waar ik al weet dat ik die klik zal hebben. Het blijkt dat ik dat veel beter nog kan op internet om mezelf aan iemand te binden, nou ja binden .., dan in het echte leven.

Weet dat het raar is, maar ik zou zeggen borduur er op voort
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:17:29 #2
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_93167274
Wie niet?
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_93167360
Ik snap de vraag niet.
pi_93167379
L-ascorbinezuur?
Hoe bedoel je, wie niet?
Kan op een paar vraagjes slaan
pi_93167438
tis gewoon een warrig verhaal
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:21:14 #6
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_93167486
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
L-ascorbinezuur?
Hoe bedoel je, wie niet?
Kan op een paar vraagjes slaan
Op de topictitel. :P

Maar ik snap de rest van je topic ook niet helemaal? Je zoekt iemand waarmee je een klik hebt en je hebt die klik eerder met iemand van internet, denk je?
[i]Thanks. [/i]
pi_93167525
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ach, dit vraag ik niet omdat ik zo teleurgesteld ben in de liefde, want ik ben zelf nooit verliefd. Nou ja, wel een paar keer geweest, heeft allemaal enkele jaartjes geduurd, maar dan was het weer snel over en meestal van mijn kant.

Daarna ging ik en nog steeds zit ik in het "losse flodder" circuit. Vaak krijg ik van jongens en mannen te horen, dat ik ze gebruik, terwijl ik dan nog niet op het punt gekomen ben om te vertellen hoe of wat.

Ja, dat is het tegenovergestelde van wat ik vaak lees. Ja, een iemand heeft wel mijn aandacht getrokken, die ik nog nooit in het echt heb gezien. Zo n internetboy, nee niet alleen, we hebbe ook gewoon kontakt.

Ik zou graag willen weten of meiden en vrouwen dit ook hebben en ook van jongens en mannen hoe ze dat nu vinden.

Mannen en jongens vinden dat ze door mij als een soort SLAAF worden gebruikt. Ik ben misschien een tikkeltje dominanter, alleen tegenover 1 persoon niet, maar dat heeft geen toekomst.

Misschien een beetje een warrig verhaal.

Ik zoek ook iemand waar ik al weet dat ik die klik zal hebben. Het blijkt dat ik dat veel beter nog kan op internet om mezelf aan iemand te binden, nou ja binden .., dan in het echte leven.

Weet dat het raar is, maar ik zou zeggen borduur er op voort
ik ben de man van je dromen
pi_93167570
Hier ben ik dan.
pi_93167624
Over het algemeen ben ik goed te spreken over dominante vrouwen. Vooral in bed zijn ze top. Heb je misschien wat foto's zodat we kunnen zien of je goed te doen bent?
pi_93167635
Haha, ik snap het eigenlijk zelf ook niet helemaal meer, zal wel ff door de drank komen. .

Oei, maar HSG-Bomber, jij bent dus de man van mijn dromen, haha.

Stel je eens even voor,
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:24:46 #11
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_93167686
Dit kan wel eens een heel mooi topic worden. :D
[i]Thanks. [/i]
pi_93167700
Warrig verhaal, kan je er eens een echt persoon naar laten kijken?:)
pi_93167733
@ Haha Patricovik en LeNick

Je komt maar meteen langs en aan, dan zie je het beste resultaat.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 februari 2011 @ 20:25:34 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_93167740
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 20:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wie niet?
Ik, ik heb 'm al gevonden O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:26:01 #15
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_93167767
Stuur maar een pm :9~
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:26:12 #16
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_93167782
Slaaf skippy wacht :9
pi_93167812
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

Waar?
pi_93167846
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

Idd... waar? misschien kan ik samen met LeNick meereizen.. duodate
pi_93167947
@ Die Sjeen

Jij bent echt een bofkont! Ik dacht ze ook altijd te vinden, maar het ligt, en dat lieg ik niet, helemaal aan mij. Als ik iemand te leuk ga vinden dan ben ik niet meer zo lief en aardig meer, omdat ik, en dat hebben veel jongens of mannen, zelf bindingsangst heb.

Nee, komt niet uit mijn jeugd, maar ik heb wel een relatie gehad die niet zo lekker liep. Gaat te diep als ik dat hier vertel.

Ik weet nog niet goed hoe dat hier met die smileys werkt en dat quoten. Misschien dat jij of iemand me daar even in de toekomst mee kan helpen.
pi_93167974
GHB?
Huh?
pi_93168032
Hoe oud eigenlijk?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:30:28 #22
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_93168051
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik, ik heb 'm al gevonden O+
Weg hier! Dit is het lotgenoten topic met lekker veel zelfmedelijden. :7
[i]Thanks. [/i]
pi_93168082
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:28 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Die Sjeen

Jij bent echt een bofkont! Ik dacht ze ook altijd te vinden, maar het ligt, en dat lieg ik niet, helemaal aan mij. Als ik iemand te leuk ga vinden dan ben ik niet meer zo lief en aardig meer, omdat ik, en dat hebben veel jongens of mannen, zelf bindingsangst heb.

Nee, komt niet uit mijn jeugd, maar ik heb wel een relatie gehad die niet zo lekker liep. Gaat te diep als ik dat hier vertel.

Ik weet nog niet goed hoe dat hier met die smileys werkt en dat quoten. Misschien dat jij of iemand me daar even in de toekomst mee kan helpen.
Waar woon je ongeveer? - wat is je cupmaat, figuur, haarkleur, en ben je gewillig?
kusje ten :*
pi_93168094
Wacht, ik zit tussendoor ook nog even te eten, maar GHB, nee daar doe ik niet aan. Geef mij dan maar coke. Maar donders, ik zoek een vent en geen drugs. Nou ja, die vent of jongen mag natuurlijk wel drugs voor me worden, haha
pi_93168120
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:31 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Wacht, ik zit tussendoor ook nog even te eten, maar GHB, nee daar doe ik niet aan. Geef mij dan maar coke. Maar donders, ik zoek een vent en geen drugs. Nou ja, die vent of jongen mag natuurlijk wel drugs voor me worden, haha
Wat is je leeftijd eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')