Op de topictitel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
L-ascorbinezuur?
Hoe bedoel je, wie niet?
Kan op een paar vraagjes slaan
ik ben de man van je dromenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ach, dit vraag ik niet omdat ik zo teleurgesteld ben in de liefde, want ik ben zelf nooit verliefd. Nou ja, wel een paar keer geweest, heeft allemaal enkele jaartjes geduurd, maar dan was het weer snel over en meestal van mijn kant.
Daarna ging ik en nog steeds zit ik in het "losse flodder" circuit. Vaak krijg ik van jongens en mannen te horen, dat ik ze gebruik, terwijl ik dan nog niet op het punt gekomen ben om te vertellen hoe of wat.
Ja, dat is het tegenovergestelde van wat ik vaak lees. Ja, een iemand heeft wel mijn aandacht getrokken, die ik nog nooit in het echt heb gezien. Zo n internetboy, nee niet alleen, we hebbe ook gewoon kontakt.
Ik zou graag willen weten of meiden en vrouwen dit ook hebben en ook van jongens en mannen hoe ze dat nu vinden.
Mannen en jongens vinden dat ze door mij als een soort SLAAF worden gebruikt. Ik ben misschien een tikkeltje dominanter, alleen tegenover 1 persoon niet, maar dat heeft geen toekomst.
Misschien een beetje een warrig verhaal.
Ik zoek ook iemand waar ik al weet dat ik die klik zal hebben. Het blijkt dat ik dat veel beter nog kan op internet om mezelf aan iemand te binden, nou ja binden .., dan in het echte leven.
Weet dat het raar is, maar ik zou zeggen borduur er op voort
Ik, ik heb 'm al gevondenquote:
Waar?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Haha Patricovik en LeNick
Je komt maar meteen langs en aan, dan zie je het beste resultaat.
Idd... waar? misschien kan ik samen met LeNick meereizen.. duodatequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Haha Patricovik en LeNick
Je komt maar meteen langs en aan, dan zie je het beste resultaat.
Weg hier! Dit is het lotgenoten topic met lekker veel zelfmedelijden.quote:
Waar woon je ongeveer? - wat is je cupmaat, figuur, haarkleur, en ben je gewillig?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:28 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Die Sjeen
Jij bent echt een bofkont! Ik dacht ze ook altijd te vinden, maar het ligt, en dat lieg ik niet, helemaal aan mij. Als ik iemand te leuk ga vinden dan ben ik niet meer zo lief en aardig meer, omdat ik, en dat hebben veel jongens of mannen, zelf bindingsangst heb.
Nee, komt niet uit mijn jeugd, maar ik heb wel een relatie gehad die niet zo lekker liep. Gaat te diep als ik dat hier vertel.
Ik weet nog niet goed hoe dat hier met die smileys werkt en dat quoten. Misschien dat jij of iemand me daar even in de toekomst mee kan helpen.
Wat is je leeftijd eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:31 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Wacht, ik zit tussendoor ook nog even te eten, maar GHB, nee daar doe ik niet aan. Geef mij dan maar coke. Maar donders, ik zoek een vent en geen drugs. Nou ja, die vent of jongen mag natuurlijk wel drugs voor me worden, haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |